Forum Klubu ROVERki.pl :: [VVC] Likwidacja
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[VVC] Likwidacja
Autor Wiadomość
Grzegor 



Dołączył: 02 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Wierzejki



  Wysłany: Czw Lip 02, 2015 05:03   [VVC] Likwidacja
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004

Witam czy dało by radę wałek wydechowy wpasować w miejsce wałka ssącego w głowicy VVC ?[/b]
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 02, 2015 05:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mlodyolek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 70
Skąd: Wołomin



Wysłany: Czw Lip 02, 2015 06:23   

bez dorobienia panewek nie da rady. Czyżby młynek zaczął klepać?
 
 
Grzegor 



Dołączył: 02 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Wierzejki



Wysłany: Czw Lip 02, 2015 08:22   

Narazie wszystko w porzadku z młynkami, jak to dorobieniu panewek ??
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Lip 02, 2015 11:27   

Zwykły wałek nie pasuje w miejsce ssącego, bo zewnętrzne czopy wałków ssących mają średnicę 40mm, a nie 20 jak zwykłe. Po za tym dochodzi kwestia dorobienia płytek zastępujących mechanizm (uszczelnienie pozostałego po mechanizmie otworu) z miejscem pod uszczelniacz. Jak masz wolne parę tysięcy to możesz sprowadzić sobie z UK taki zestaw, ale bez strojenia to mocy nie przybędzie... Moim zdaniem lepiej zrobić porting głowicy, dobry policzony wydech i podstroić seryjny sterownik np. ecumasterem... ewentualnie ITB. :) 180-190 koni z VVC jest realne.
 
 
 
mlodyolek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 70
Skąd: Wołomin



Wysłany: Czw Lip 02, 2015 11:44   

Bo panewki przy wariatorach są troche większe.
 
 
Grzegor 



Dołączył: 02 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Wierzejki



Wysłany: Czw Lip 02, 2015 12:21   

Ok teraz już rozumiem. No to że wystroić by było trzeba to wiem, zastanawiałem sie nad takim zestawem piper cams ale silnik siedzi w Polonezie i nie wiem czy by mi sie opłacała taka inwestycja :-D założenie było zrobić zwykłe wałki i Turbo ale będzie trzeba zrobić narazie jak pisze Multec. Dzięki za pomoc
 
 
mlodyolek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 70
Skąd: Wołomin



Wysłany: Czw Lip 02, 2015 12:29   

Grzegor napisał/a:
Ok teraz już rozumiem. No to że wystroić by było trzeba to wiem, zastanawiałem sie nad takim zestawem piper cams ale silnik siedzi w Polonezie i nie wiem czy by mi sie opłacała taka inwestycja :-D założenie było zrobić zwykłe wałki i Turbo ale będzie trzeba zrobić narazie jak pisze Multec. Dzięki za pomoc
zwykłe wałki + turbo to zbyt mało mocy. Odprężone VVC + turbo to dopiero ma moc :D

PS: tamtego zielonego Polonez już pociąłeś czy nadal w nim siedzi ten silnik?
 
 
Grzegor 



Dołączył: 02 Lip 2015
Posty: 7
Skąd: Wierzejki



Wysłany: Czw Lip 02, 2015 12:39   

Silnik przełożyłem do swojej wiśni a zielonego kumpel kupil i wsadzilismy mu GSI :-)

[ Dodano: Czw Lip 02, 2015 12:39 ]
A to jak myslisz ile takie vvc z turbo by wykreciło mocy ? :-D
 
 
mlodyolek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 70
Skąd: Wołomin



Wysłany: Czw Lip 02, 2015 15:43   

230-250km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200] likwidacja calkiem tylnej wycieraczki
pioneer_SRT Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 30 Nie Wrz 20, 2009 13:30
rodi_



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink