Forum Klubu ROVERki.pl :: [75] Tuleje tylne wachaczy przednich Powerflex dozywotne ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[75] Tuleje tylne wachaczy przednich Powerflex dozywotne ?
Autor Wiadomość
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 30, 2015 14:57   [75] Tuleje tylne wachaczy przednich Powerflex dozywotne ?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam

Dawno nic nie pisalem bo nic mi sie nie psuje :D powaznego .

Glwonie samo zawieszenie eksploatacja .

I ostatnio pomyslalem o tym

http://www.inter-rally.pl...a-Rover-75.html

Czy ktos cos o tym wie ?

https://www.youtube.com/watch?v=hV5iBDGmkR4

https://forum.roverki.eu/files/zdjecie1_905.jpg
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 30, 2015 14:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 30, 2015 15:21   

w olkuszu taniej, a też z PU
_________________
75 Red Edition
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 30, 2015 15:22   

A jak sie to sprawdza ? i czy sie nie przesuwa ?

http://poliuretany.olkusz...tylna-1szt.html

https://forum.roverki.eu/files/zdjecie2_295.jpg
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Wto Cze 30, 2015 15:30   

niema prawa sie przesuwać, ostatnio zakładaliśmy to z kolegą Punx w jego bolidzie,ponoć lepiej sie na tym jeździ :smile:
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 30, 2015 15:37   

Bo moje qrde FEBI wytrzymuja srednio 7-9 miesiecy max
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 30, 2015 15:38   

Potwierdzam, po wymianie gum na poli skończył się problem z bujaniem auta przy przełączaniu P-R-N-D, jest sztywniej, mniej buja za to trudniej płynnie zahamować tak aby nie było delikatniutkiego ukłonu.

Zdaje się taki poli może mieć wpływ na żywotność samego wahacza - ale pewnie zmiana z 16 na 18'' bardziej boli wahacz niż te końcowe tuleje. Moje wahacze Teknorot mają już przejechane > 20k km i potrafią czasami zaskrzypieć jak stara kanapa, zapewne max do zimy pożyją.
Ostatnio zmieniony przez Punx Sro Lip 01, 2015 12:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 30, 2015 15:40   

jest odrobinę sztywniej, ale przynajmniej się nie wyrwie. zdarzył sie komuś przypadek że ta żółta część wskoczyła bardziej na wahacz i wysunęła sie z czerwonej, ale nie na tyle mocno żeby wypaść,

Moim zdaniem to dobra inwestycja, ja mam już prawie rok, był już gdzieś temat na forum o poliuretanie przy wahaczu w 75
_________________
75 Red Edition
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Wto Cze 30, 2015 22:23   

Rozne sa opinie, niektorzy twierdza ze lepiej wymieniac czesciej tuleje i oszczedzac wahacz...
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 30, 2015 23:20   

Zanim wsadzilem PU mialem dwie różne tuleje gumowe, po stronie pasażera zmieniana 2 razy ten zamiennik z wycieciami. Po stronie kierowcy mialem jakas nietypowa pełną z gumy, ktora byla w idealnym stanie, wahacze wymagaly wymiany w podobnym czasie... Więc nie uważam żeby PU miało aż tak znaczny wpływ na większe zużycie
_________________
75 Red Edition
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 01, 2015 09:44   

miałem tuleje gumowe Teknorot, padły po niespełna roku. Od 2 lat śmigam na poliuretanach z olkusza i jest bajka. trochę sztywniej ale nadal są nienaruszone
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Lip 01, 2015 14:55   

R75 napisał/a:
Rozne sa opinie, niektorzy twierdza ze lepiej wymieniac czesciej tuleje i oszczedzac wahacz...



pewnie mowia to mechanicy ktorzy zyja z tego ze sie ich odwiedza od czasu do czasu :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
groszek_76 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 128



Wysłany: Nie Lip 05, 2015 07:51   tuleje

mam założone tuleje z Olkusza od jakiegoś czasu +regenerowane wahacze w Katowicach i musze przyznać że faktycznie jest nieco sztywniejszy na przodzie ale to pozytywnie dla mnie bo samochód lepiej się trzyma w zakrętach i go nie "nosi". Co do wyskakiwania tulei jednej z drugiej to niema takiej możliwości bo tak jest skonstruowana że nie da rady a natomiast jeżeli bierzesz twardość standardową to wahacze ci nie polecą. Wprasowujesz czerwoną do uchwytu(posmarowaną) , potem smarujesz żółtą smarem dołączonym do zestawu i ją wciskasz do czerwonej , a na końcu nabijasz całość na wahacz. Ważne żółta musi być nabita kielichem na wahacz nie odwrotnie, czyli popatrzeć który uchwyt prawy a który lewy. Ja zastosowałem teflonowy smar samochodowy bo silikonowy oryginalny jaki dostajesz przy kupnie w zimę lubi skrzypieć. Druga sprawa to ta tuleja żółta ma wycięcia do wprowadzania smaru szczykawką gdyby brakło smaru i zaczęły tuleje skrzypieć. Koszt 167 zł z przesyłką to i tak niewiele w porównaniu z wymianami co 8 miesięcy , a tu do momentu wymiany wahaczy zapominasz o tulejach.
_________________
SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Tuleje wahaczy przednich
wymiana
saute Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Lis 15, 2009 12:41
saute
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r75] poduszki powerflex
kiler1127 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Paź 17, 2012 13:18
apples
Brak nowych postów [R75] Tuleje w bloku
dgaleza Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Wrz 24, 2014 19:04
SeniorA
Brak nowych postów [R75] tuleje zawieszenia tył
turbina Rover serii 75, MG ZT 9 Sob Kwi 21, 2018 19:01
pablo
Brak nowych postów [R75] Tuleje w silniku 1,8
cyborg Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Mar 10, 2018 20:50
cyborg



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink