Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Będąc jakieś tydzień temu u Niemca po samochód, szwagier kupił tam bańkę 20 litrów oleju atf jak na zdjęciu, do skrzyni jatco JF506E i kusi mnie tym olejem. Wczoraj byłem u niego obadać sprawę na miejscu jak będzie u siebie wymieniał. Korkiem spustowym zeszło dokładnie 3,65 litra starego oleju i tyle samo zalał nowego, przejedzie na tym jakieś ze 300 km i zrobi drugą wymianę. Olej ten jest mieszalny z innymi olejami o podobnych parametrach co napisali między innymi w tym oto linku: http://olejefuchs.pl/fuch...-4400-1ltr.html
Sam już nie wiem kurcze, chyba dam się skusić. Kupiony olej u nich, z napisem Made in Germany, świadczyć może tylko o czystości aryjskiej rasy tego oleju. Może ktoś z kolegów już dolewał ten olej u siebie i ma praktyczne doświadczenie w tej sprawie?
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 06, 2015 11:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Będąc jakieś tydzień temu u Niemca po samochód, szwagier kupił tam bańkę 20 litrów oleju atf jak na zdjęciu, do skrzyni jatco JF506E i kusi mnie tym olejem. Wczoraj byłem u niego obadać sprawę na miejscu jak będzie u siebie wymieniał. Korkiem spustowym zeszło dokładnie 3,65 litra starego oleju i tyle samo zalał nowego, przejedzie na tym jakieś ze 300 km i zrobi drugą wymianę. Olej ten jest mieszalny z innymi olejami o podobnych parametrach co napisali między innymi w tym oto linku: http://olejefuchs.pl/fuch...-4400-1ltr.html
Sam już nie wiem kurcze, chyba dam się skusić. Kupiony olej u nich, z napisem Made in Germany, świadczyć może tylko o czystości aryjskiej rasy tego oleju. Może ktoś z kolegów już dolewał ten olej u siebie i ma praktyczne doświadczenie w tej sprawie?
Pewnie jego czystość jest taka sama , jak Niemieckiej żydo-azjatycko -afrykańsko-amerykańskiej aryjskiej rasy
Po mojej ostatniej wizycie w Berlinie , stwierdziłem ,że rdzennego Niemca , coraz ciężej spotkać (chyba są na wymarciu ) wystarczy spojrzeć na ich reprezentację w piłce nożnej
Olej FUCHS 5W40 wlewam od 8 lat ( marea jtd , a teraz rover 2,0 cdti) normalnie do silnika i bardzo ładnie pracuje na nim. Olej generalnie jest mało znany u nas ale powiem ci że te oleje są produkowane pod specyfikę tirów czyli do ciężkiej pracy i dużych przebiegów. Prawie wszystkie firmy transportowe w Niemczech stosują ten olej poza serwisami. Wole ten olej w dobrej cenie niż mobila czy castrola, ale to już indywidualna decyzja. Fuchs produkuje jako chyba jedyny olej z siarczkiem molibdenu , który poprawia kulturę pracy silnika i skrzyni.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
Już jestem, właśnie przyjechałem od szwagra, dałem się skusić i wymieniłem olej w skrzyni biegów. Do domu od szwagra mam jakieś 60 km i na całej trasie wszystko było dobrze, roverek śmigał jak trzeba. Szwagier zalał drugi raz, będziemy teraz obaj jeździć i obserwować. Wstępnie mogę stwierdzić, że ten FUCHS TITAN ATF 4400 to dobry olej, faktycznie jest do skrzyni Jatco JF506E i można go dolewać jak napisali.
_________________ Od 1996 roku Rover 416 Si
Od 2016 roku Rover 25 Lift
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum