Jak nie pasuje?
Skoro do Civica 5d wejdzie, to do R400 na pewno też.
Kwestia ilość roboty - zmiany wiązek, punktów mocowania silnika itp.
Wszystko się da włożyć, ale może np. wystąpić konieczność wycięcia pasa przedniego w celu wstawienia większego silnika...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
tak właśnie dokładnie.
mam jeszcze pytanko czy ktoś sie orientuje czy występowały różne rodzaje skrzyni biegów w silnikach 2.0 turbo w R220 coupe i R600 Ti.W mojej skrzyni nie ma linki jest hydraulika i będę musiał chyba kombinować z pedałem od sprzęgła.Może w 220 coupe była inna??
W mojej skrzyni nie ma linki jest hydraulika i będę musiał chyba kombinować z pedałem od sprzęgła
Jaki cudem masz hydrauliczne sterowanie sprzęgłem w 216Si?
Co do meritum pytania to wiem jedynie, że typ skrzyni był taki sam (PG1), ale konkretnych niuansów nie znam...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
nie nie w 216si, żle napisałem i sie nie zrozumieliśmy.Mam silnik 2.0 turbo od R600 Ti i w skrzyni jest hydraulika.Chodzi mi o to czy w 220 coupe była taka sama skrzynia co w R600 Ti 98r?
Panowie wszystko sie da zrobic nawet do R100 mozna wpakowac 2.0 turbo.
Hejka
Temat: swap silnika turbo do R25/200.
No wlasnie, wszystko da sie zrobic, ale czy ktos moglby mi bardziej przyblizyc jak ciezkie jest to zadanie, jak duzo roboty to wymaga? Ile to moze orientacyjnie kosztowac? Skoro jednak nie do konca pasuje ten silnik do komory 25/200 z tego co tu czytam, to robocizna raczej sporo by kosztowala, o ile w ogole ktos potrafi to porzadnie zrobic...
Powiedzmy kupuje silnik za okolo 3-4tys.i wstawiam fure gdzies, gdzie by mi to zrobili (bo ja jestem zielony) pomijajac wzmocnienie hamulcow, zawieszenia, chodzi mi tylko o koszty wymuszone zmiana silnika, czyli jego zakup i wszystkie zabiegi wiazace sie z tym zeby bylo ok. Jest sens? A moze lepiej upolowac Vi i tyle, cieszyc sie 145KM zamiast 200(?)
Ok, wiec tak
Dzieki Piter za namiary w ogole, telefon juz wykonalem, rozmawialem z mechanikiem z jednej i drugiej firmy, i niestety mam zle wiesci dla wszystkich, kt.o takim zabiegu mysleli. W pierszej firmie gosc powiedzial, ze owszem, daloby sie to zrobic, ale to jest tyle roboty, ze w ogole szkoda gadac i on sie tego nie bedzie podejmowal, bo wie czym to pachnie Wspomnial tez, ze w swoim cos takiego, czy podobnego robil i stad wyniosl te doswiadczenia
W drugiej gosc sie wypowiedzial w ogole, w innym tonie, poniewaz stwierdzil od razu, ze to jest awykonalne...
Coz, przykra prawda jest taka, ze jezeli ktos nie zajmie sie tym osobiscie, to chyba nie nalezy liczyc, by ktos sie w ogole sprobowal podjac takiego swapa.
No, i tym malooptymistycznym akcentem mozna zakonczyc chyba dywagacje na temat swapa silnika turbo do R25/200
No, i tym malooptymistycznym akcentem mozna zakonczyc chyba dywagacje na temat swapa silnika turbo do R25/200
Zwłaszcza, że można co jakiś czas trafić R200 coupe turbo za bardzo rozsądne pieniądze.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Moim zdaniem to nie mechanik,który przez tel od razu mówi że się nie da. Po prostu mu sie nie chce albo nie umie. Ja pytałem w serwisie Rovera w Łodzi i koszt przekładki silnika to 800 zł, u zwykłego mechanika 500 zł. A poza tym jak się może nie dać, wystarczy przespawać łapy i silniczek siedzi jak by stad był. Jedynym problemem mogą być półosie ale jak nie będą pasować od 600 to na 100 % muszą pasować od 200 coupe. Mój Roverek już jutro wjeżdża na kanał wiec sie wszystko okaże. Myślę że w przyszłym tygodniu powinien już hulać
Ja pytałem w serwisie Rovera w Łodzi i koszt przekładki silnika to 800 zł, u zwykłego mechanika 500 zł.
No, jestem bardzo ciekaw takiej przekładki.
Obawiam się, że chcą Cię naciągnąć i koszty mocno wzrosną, bo mechanicy, o których tu była mowa, to szef serwisu ASO Rover, który ma za sobą kilka przekładek i drugi najbardziej wyspecjalizowany w Roverach warsztat w Warszawie.
stanley200 napisał/a:
A poza tym jak się może nie dać, wystarczy przespawać łapy i silniczek siedzi jak by stad był. Jedynym problemem mogą być półosie ale jak nie będą pasować od 600 to na 100 % muszą pasować od 200 coupe.
Wydaje mi się, że rozmawialiśmy o nowym 200 (łezka), a nie o coupe i wtedy dolicz do tego jeszcze różnicę długości komory silnika, wiązki, komputer, skrzynię itp.
Jeśli zrobisz to za 500 zł w rozsądnym czasie, to gratuluję!!!
Jeśli chodzi o przeniesienie silnika 2.0 ti z 620 ti do 200 coupe (kanciak), to jest tak jak mówisz i obaj wymieniemi wcześniej mechanicy się tego podejmą.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Jeśli sie nie da i żaden mechanik sie tego nie podejmie to znaczy że chyba do tego Roverka wkładał go jakiś cudotwórca.Poza tym mam tyle fotek takich przeróbek i nawet robionych w garażu i nie przez magików.
Wiem że koszt takiej przeróbki jest drogi i czasochłonny jeśli ktoś kupi silnik i chce go przełożyć. Ja mam wszystko od tego modelu i co będzie potrzebne to się przełoży. Prawdopodobnie będę musiał kupić tylko półosie i piasty od R200 coupe.
A żeby go osadzić wystarczy wyciąć mocowanie łapy silnika i wspawać takie jak jest w 200 coupe.
A poza tym kolega ma Vectre A i miał w niej silnik 2 litry i włożył do niej 3.0 MV6 od Omegi i teraz montuje do niej jeszcze dwie turbiny(za miesiąc zobaczymy cały efekt 350 KM i ok 500 Nm.Robił to sam w garażu.
Na pewno w serwisie by sie tez tego nie podjeli bo by powiedzieli że to niewykonalne.
A autko jeżdzi już ponad rok.
Wiem że koszt takiej przeróbki jest drogi i czasochłonny jeśli ktoś kupi silnik i chce go przełożyć. Ja mam wszystko od tego modelu i co będzie potrzebne to się przełoży.
Ja tylko piszę, że wszystko się da, ale nie za 500 zł.
Jeśli zaproponowałbyś chłopakom jedno zero więcej to na pewno się podejmą.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Szczerze mówiąc to nie ważne są koszty tylko to że taki roverek będzie objeżdżał prawie wszystko co się porusza po drogach. Tym bardziej że jest zmieniona turbina na T3 i pompuje 1.2 bara!! Myślę że setkę będzie robił w 5s. Chyba warto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum