Właśnie to następny problem. Myślałem już o tym że mogę mieć problemy z trakcją ale wszystko sie okaże. Kompletny silnik dwulitrowy jest cięższy od 1.6 więc troszkę go dociśnie.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 11, 2007 06:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
piter w tak duzej przerobce, gdzie wsadzasz do malego autka 2.0 T to wiadomo ze koszty beda duze, wiec nie ma co robic z nich ogranicznika do decyzji. jak chcesz miec rakiete to plac takie jest moje zdanie i ja bym sie dopiero wtedy zdecydowal na to jakbym mial wolne 10k zeby zrobic wszystko super
w tak duzej przerobce, gdzie wsadzasz do malego autka 2.0 T to wiadomo ze koszty beda duze
To ja bym od razu zaczął szukać Metro 6R4.
Co "seria" to "seria".
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dla mnie tuning mechaniczny silnika i swapy są "zwariowaniem".
Jeśli chcę szybsze auto to kupuje seryjne auto z mocniejszym silnikiem, ale na razie zatrzymałem się na poziomie 160 KM w R623 i mi w tej chwili wystarcza.
Co innego poprawianie zawieszenia i hamulców - to zawsze może być lepsze, bo od tego zależy bezpieczeństwo.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Jedni ludzie odkładają kase inni przepijają ja nie żałuję pieniędzy które wkładam w ten samochód a już na pewno przekroczyło to jego wartość. A seryjne autka mnie poprostu nie bawią bo wiadomo co siedzi w środku. A takim roverkiem będę mógł zaskoczyć wielu ludzi na drodze tym bardziej że w przyszłym roku plan na ok 270 KM + NOS. Mała niepozorna rakieta. A seryjnym autem będę jeżdził jak będę miał 60 lat.
Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 64 Skąd: Koło koło Konina
Wysłany: Pią Maj 11, 2007 18:55
stanley200 napisał/a:
Jedni ludzie odkładają kase inni przepijają ja nie żałuję pieniędzy które wkładam w ten samochód a już na pewno przekroczyło to jego wartość. A seryjne autka mnie poprostu nie bawią bo wiadomo co siedzi w środku. A takim roverkiem będę mógł zaskoczyć wielu ludzi na drodze tym bardziej że w przyszłym roku plan na ok 270 KM + NOS. Mała niepozorna rakieta. A seryjnym autem będę jeżdził jak będę miał 60 lat.
Popieram takie podejście!!!!!!!!!1111111111jeden
Też lubie niepozorne auta w których drzemie duża moc
Też lubie niepozorne auta w których drzemie duża moc
o to to
np. malo kto sie spodziewa 103 KM w 125p
gdy jezdze roverem z tym silnikem to nie ma takiej zabawy, ale kiedy jezdze 125p z tym silnikem to zabawa jest przednia
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
I to jest właśnie to. Na pewno dość często Twój 125p zadziwia kierowców na drodze. Takie autka mają w sobie to coś i są jedyne w swoim rodzaju. Dają tą satysfakcję że ma się niepowtarzalne autko.
Moja perełka już jest rozebrana i dopieszczana przed zmianą kolorku a za ok dwa tyg. najważniejsze montaż silniczka.
Prawdopodobnie będzie to jedyna 200 okrąglak w Polsce z tym silnikiem- i to jest frajda a nie seryjne autka
No masz rację
Pod koniec tygodnia będą nowe fotki delikatnie odchudzonego
[ Dodano: Pią Maj 25, 2007 11:01 pm ]
oto kilka fotek w trakcie prac.na razie z zewnątrz ale za około tydzień będzie silnik
a to kolorek honda candy thaitian blue metalic (drugi od dołu)
[ Dodano: Sob Maj 26, 2007 9:47 am ]
Mam jeszcze pytanko odnośnie pompy paliwowej.Czy ktoś wie jakie ciśnienie pompuje pompa od 2.0 turbo a jakie od 1.6 16v?
[ Dodano: Nie Cze 03, 2007 11:12 am ]
To fotki tuż przed włożeniem nowego serca.Myślę że do piątku będzie już jeżdził.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum