O ile sie orientuję, to Torsen jest przy skrzyni PG1 z silnikiem 2.0 turbo i może jakimiś innymi, w kazdym razie nie KV6. Można się więc spodziewać w R420ti, ale nie wiem czy w ogole był taki model R800 vitesse i sport, 620ti miały na bank, ale chyba MG ZR ma późniejszy 2.0 V6 n/a, więc chyba jednak nie ma szpery. Zaglądnij na to forum, może coś wyszperasz http://forums.mg-rover.org/forumdisplay.php?f=102
Zaskoczyłeś mnie.
Przeszukałem google i rzeczywiście był tam torsen.
na stronie Ketiha Adamsa można przeczytać:
"Rover's 200 BRM, launched in 1998 attempted to add some external appeal to the more than capable 200Vi model: external changes were dominated by the bright orange air intake at the front of the car, somewhat redolent of the Sixties BRM Le Mans racing cars. It is debatable whether the twenty-somethings that this car was aimed at would remember such things. Mechanical changes comprised of lowered suspension, a close ratio gearbox and Torsen (torque sensing) differential. The interior was enlivened by swathes of red leather and chrome detailing. Sales were limited to a run of 750 examples, although rumour has it that the BRM models were initially to be badged as MGs to form the basis of a range of sporting Rovers, until BMW put a stop to the plan"
[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 12:59 pm ]
Wg broszury Powertrain każde PG1 może być w wersji z lub bez Torsena, a także w wersji słabszej (do 215Nm) lub mocniejszej (do 240Nm).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum