Wczoraj sprawdzalismy czy wogole bede mogl wjechac do garazu (jest na lekkim podwyzszeniu). Okazalo sie ze najpierw przytre jakas oslona silnika, potem ewentualnie srodkowym wydechem a jak on przejdzie to bankowo zawisne na progach Musze wiec pomyslec o przerobce podjazdu. Ktos wie jak sie robi beton i ile kosztuje worek cementu??
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sie 2002 Posty: 226 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Cze 14, 2007 07:53
Hehe
Ja od ponad półtora roku stosuję kilka razy dziennie metodę czterech desek
Mam garaż "w piwnicy", pod domem i muszę do niego zjeżdżać Tomcatem podjazdem na dół.
Kładę dwie długie deski na całej poziomej części przed drzwiami (1.6 m?), żebym nie urwał spojlerów, łapy, skrzyni na progu garażu i jeszcze dwie przed tamtymi (0.5 m), jeszcze na skosie, żebym nie obtarł nic na przegięciu w poziom, zwłaszcza, że leżą tam już deski, więc jest wyżej .
Na początku zdarzało mi się spadać na bok – nie trafić w deskę, ale z czasem można dojść do dużej wprawy
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
No to nie zazdroszcze. Ja mam nadzieje ze sprawe zalatwi u mnie ktos kto sie zna na wylewkach z betonu Podjazd jest za stromy. Ale z drugiej strony takie noszenie tych desek pewnie dobrze wplywa na mase Tylko ze nie chce zapewniac sasiadom kilka razy dziennie rozrywki w postaci takiego widowiska .
[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 11:03 pm ]
Sprężynki dotarły w czwartek, jutro miały być zakładane ale mechanik dał ciała i cieszyć się będę dopiero w poniedziałek ok 12. Fachowca do podjazdu znalazłem. W sumie obniżenie wyniesie mnie więcej niż początkowo myślałem (370 sprężyny +100 montaż + ok 120 przerobienie podjazdu + osłona miski (??), czyli szybek w tym miesiącu nie zrobie bo CB założyłem ponadplanowo. Sprężyny jak sprężyny ale mi się podobają bo mają ładny czerwony kolor W poniedziałek fotki auta przed i po. Tylko powiedzcie mi jak tu zdjęcia zamieszczać. Przemek_Docent w twoim 220 Pod zderzakami są takie czarne dokładki - orientujesz się może czy pasowałyby do wersji 214SEi (zderzaki inne niż w Si)?? Pozdrawiam!!
Owsik, co racja to racja Zawsze psioczyłem,że moje autko stoi częściowo pod chmurką (wjeżdzam pod balkon w domu) ale widzę,żę podjazd jako taki jest super - wjeżdza bez problemu nawet mocno obniżona furka. Także koszty obniżenia nie będą musiały obejmować "zmiany kształtu podłoża" że tak powiem
No to stalo sie... Roverek obnizony. Wrazenia: ...coz... wizualnie prawie tak jak chcialem ale patrzac na obecny stan rzeczy nizej byloby juz gorzej (dla opon, dla podwozia, dla porfela). Jezeli chodzi o jazde... powiem tak, na mniejszych badz lagodnych nierownosciach jest praktycznie bez zmian jednak na pozostalych wyraznie czuc usztywnienie. Hardcorowo nie jest bo np porownujac z Punto GT kolegi moim da sie pojezdzic. Mysle ze jest to zasluga progresywnosci zamontowanych sprezyn. Aha, tyl usiadl troche nizej od przodu ale mam nadzieje ze przod sie jeszcze "ulozy". No i okazalo sie ze podjazd nie wymaga radykalnego przerabiania a jedynie niewielkiej korekty. Reasumujac stwierdzam ze gdyby calkowity koszt operacji wyniosl 350zl nie mialbym zadnych obiekcji aby czynnosc powtorzyc w nastepnych samochodzie. Niestety wszystko zamknie mi sie +/- w kwocie ok 550zl i troche mi zal tej kasy. Ale jest OK
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sie 2002 Posty: 226 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Cze 18, 2007 15:31
marekpodcz napisał/a:
No to stalo sie... Roverek obnizony. Wrazenia: ...coz... wizualnie prawie tak jak chcialem ale patrzac na obecny stan rzeczy nizej byloby juz gorzej (dla opon, dla podwozia, dla porfela). Jezeli chodzi o jazde... powiem tak, na mniejszych badz lagodnych nierownosciach jest praktycznie bez zmian jednak na pozostalych wyraznie czuc usztywnienie. Hardcorowo nie jest bo np porownujac z Punto GT kolegi moim da sie pojezdzic. Mysle ze jest to zasluga progresywnosci zamontowanych sprezyn. Aha, tyl usiadl troche nizej od przodu ale mam nadzieje ze przod sie jeszcze "ulozy". No i okazalo sie ze podjazd nie wymaga radykalnego przerabiania a jedynie niewielkiej korekty. Reasumujac stwierdzam ze (...) jest OK
Super!
Ciekawe, czy jest tak twardo, jak u mnie czy bardziej miękko... Mnie się wydaje, że już bardziej twardo niż u mnie być nie może... Może się mylę, bo nie mam innych takich doświadczeń...
Będziesz na Zlocie w Jachrance/Modlinie? Chętnie bym obejrzał efekt Albo nawet odczuł, jadąc z Tobą jako pasażer...
A jeśli nie, to może chociaż fotki na Sieć wrzucisz?
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
Fotki wrzuce. Umowilem sie juz na jutro z kolega na sesje zdjeciowa Do rachunku musze doliczyc koszt zrobienia geometrii z katami bo kazde kolo mam w inna strone Tak wiec teraz juz w 80% zaluje decyzji. Coz, mam nadzieje ze za miesiac zapomne o wydatkach i bede sie juz tylko cieszyc... Na zlocie niestety nie bede Wlasnie wrocilem z testu 214tki i PunciakaGT - w moim jest duzo bardziej miekko - zgodnie doszlismy do wniosku ze jest to "zloty srodek" miedzy efektem a komfortem. Pozdrawiam.
fotki beda. w umowionym dniu nie dopisala pogoda a potem zaczelo mi sie urwanie glowy. w weekend obiecuje zamiescic sporo zdjec oraz skrobnac moze jakis maly opis z dotychczasowej eksploatacji.
pytanie chce obnizyc przod na pewno na -60 a czy tyl postawic na -40 czy tez na -60 ? przy seri i np.. 4 osoby moze byc nie najlepiej prawda ? najlepsze rozwiazanie chyba bedzie -60/-40 ? ?
jak wynieniasz same sprezyny to max -40mm, pozniej trzeba stosowac krotsze amorki. -60mm to wedlug mnie strata pieniedzy bo po miesiacu bedziesz zmieniac na wyzsze... no chyba ze mieszkasz w okolicy gdzie drogi sa rowne jak stol jak juz koniecznie chcesz -60 na przod to na tyl daj -40mm bo jak wsiada 4 osoby to bardzo mocno usiadzie i podejrzewam ze moze byc kiepsko, a swoja droga nurkujaca, klinowata linia tez ma swoj urok. ale 40mm to naprawde juz bardzo duzo...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum