EGR ZTCP to zastosowano w celu poprawy czystości spalin, i pewnie dlatego może troche wpływać na osłabienie auta.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Lip 13, 2007 17:00
Cytat:
ezlei chodzi o wtrsk gazu w fazie cieklej to faktycznie autko na gazie potrafi byc mocniejsze niz na benzynie a wynika to z faktu iz rozprezajacy sie gaz jest bardzo zimny co powoduje obnizenie temperatury miesznki paliwowej w cylindrze. Jak wiadomo zimne powietrze jest gesciejsze i bogatrze w tlen - wiecej tlenu=wieksza wratosc energetyczna wybuchanej mieszanki (na tym przeciez polega turbo doladowanie w samochodach - dostarczenie wiekszej ilosci tlenu do zylindra). A wiec decydujac sie na ta instalacje mozna poprawic osiagi samchodu. Pamietac jednak nalezy ze ktos musi to zalozyc.
Wydaje mi się to taką samą prawdą, jak wynik sondażu przelany przez filtry.
Faktycznie zimne powietrze jest gęstsze, ale pod warunkiem, że schłodzone jest przed cylindrem. Jeśli natomiast schładza się w cylindrze, może powodować jedynie spadek kompresji.
Tak mi się wydaje
[ Dodano: Pią Lip 13, 2007 6:06 pm ]
piter34 napisał/a:
Ke?
Miałem zacytować fragment posta, ale nie mieścił mi się w ekranie komórki. Dlatego myślałem, że zacytuję fragment, a potem jak odpowiem, podczepi się reszta... Ale byłeś szybszy.
[ Dodano: Nie Lip 15, 2007 10:39 am ]
Myślałem, że ktoś ze zwolenników LPG ustosunkuje się do mojej odpowiedzi i przytoczy jakieś argumenty popierające tezę, że V gen. gazu może dać więcej koni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum