Forum Klubu ROVERki.pl :: O gazowaniu autek sportowych
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
O gazowaniu autek sportowych
Autor Wiadomość
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lip 16, 2007 16:34   

maciej napisał/a:

Chcesz konkretny przykład na to co piszę - proszę: wybór między 620, a 623 - 623 w tym samym stanie będzie lepiej wyposażone i o 1 tysiąc zł droższe - wskaż mi proszę firmę tuningową, która ze 100% pewnością da mi w 2 l wolnossącej benzynie 20% przyrost mocy za 1000 zł

Dość pokrętna logika, ale pójdźmy nią dalej...
Chłopcy w klasie narodowej Rallycrossu (maluchy), kosztem kilkunastu-może klilkudziesięciu- osiągają znacznie lepsze wyniki niż 20%. Tylko co z tego wynika?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 16, 2007 16:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 16, 2007 16:38   

Tomi napisał/a:
Dość pokrętna logika, ale pójdźmy nią dalej...
Chłopcy w klasie narodowej Rallycrossu (maluchy), kosztem kilkunastu-może klilkudziesięciu- osiągają znacznie lepsze wyniki niż 20%. Tylko co z tego wynika?

Zupełnie nie rozumiem co chcesz przekazać tym postem. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lip 16, 2007 16:57   

piter34 napisał/a:
Tomi napisał/a:
Dość pokrętna logika, ale pójdźmy nią dalej...
Chłopcy w klasie narodowej Rallycrossu (maluchy), kosztem kilkunastu-może klilkudziesięciu- osiągają znacznie lepsze wyniki niż 20%. Tylko co z tego wynika?

Zupełnie nie rozumiem co chcesz przekazać tym postem. :roll:

Podobnie jak ja nie zrozumiałem związku pomiędzy hipotetyczną wartością samochodu używanego w kwotach do przyrostu mocy w procentach. Przyjąłem te same założenia, ale o innej wartości i wynik kompletnie inny.
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Lip 16, 2007 17:02   

maciej, takie posty zapierają dech w piersiach :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 17, 2007 09:14   

Tomi napisał/a:
Podobnie jak ja nie zrozumiałem związku pomiędzy hipotetyczną wartością samochodu używanego w kwotach do przyrostu mocy w procentach. Przyjąłem te same założenia, ale o innej wartości i wynik kompletnie inny.

Chodzi o to, że nie będzie rynku na świece tuningowe do LPG w Polsce, gdyż:
a) LPG zakłada się, żeby jeździć taniej - 99% ludzi nawet nie pomyśli, żeby po założeniu gazu "żeby było taniej" nie będzie marnowało kasy na tuning
b) LPG w 90% przypadków zakłada się do aut używanych, a w przypadku auta używanego taniej jest od razu kupić mocniejszy model niż kupować potem do niego świece sportowe
W związku z tym szanse na pojawienie się akcesoriów tuningowych do aut z LPG na rynku jest żadna, bo nikt rozsądny nie wyda 200 zł na świece sportowe, co da przyrost mocy o 1 czy 2 procent, kiedy dokładając 1000 zł może kupić auto o 20% mocniejsze, a LPG założy, żeby było taniej.

Wydaje mi się, że z kolegą dobrymziomem nie rozumiemy się, bo mi nie chodzi o to czy sens ma tunowanie aut z LPG, tylko, czy jest to możliwe - jest, a koledze chodzi bardziej o to, czy taki tuning ma sens - od razu odpowiem - moim zdaniem nie ma technicznie ze względu na masę instalacji gazowej, a praktycznie ze względu na inny cel instalowania LPG i rzadkość rozwiązań LPG+tuning, ale to już wcześniej napisałem. :)

Moim zdaniem wogóle tuning mechaniczny silników cywilnych aut (no może oprócz aut VAG ;) ;) ) nie ma sensu, bo jeśli mały japoński inżynier w swoim wielkim biurze, na swoim wielkim komputerze coś zaprojektował, to pan Janek w garażu na pewno tego nie poprawi, poza tym, tak jak napisałem - uważam, że w klasie aut używanych lepiej kupić od razu mocniejsze auto niż kupić słabsze i potem kombinować.

[ Dodano: Wto 17 Lip, 07 10:14 ]
Kozik napisał/a:
maciej, takie posty zapierają dech w piersiach

A tak musiałem odreagować pracę. ;)

[ Dodano: Wto 17 Lip, 07 10:19 ]
Tomi napisał/a:
Chłopcy w klasie narodowej Rallycrossu (maluchy), kosztem kilkunastu-może klilkudziesięciu- osiągają znacznie lepsze wyniki niż 20%. Tylko co z tego wynika?

Piszesz o sporcie, a nie o używanych autach cywilnych i o innych rzędach wielkości nakładów finansowych - w sporcie są ograniczenia klasy itp., a za to sa mniejsze ograniczenia finansów niż w budżecie domowym - to nie ma porównania.
Poza tym jeśli stać Cie na R600 i masz jeszcze kilkanaście tysięcy na tuning, to czy kupisz R600?
Myślę, że raczej będziesz się rozglądał za innym autkiem. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Znasz się na znaczkach autek?
Markzo Offtopic 47 Pią Lut 13, 2009 20:31
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink