Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 116 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 11:55
No i w końcu wybrałem się na komputerowe sprawdzenie mojego abs-u. Wyszło, że z elektroniką wszystko OK . Po przyjeździe zdjąłem koła i tak jak koledzy na forum radzili obejrzałem sobie pierścienie. No i znalazłem, pęknięcie na jednym z pierścieni, w lewym przednim kole. Mam już przyczynę. To teraz mam pytanie. Czytałem na forum, że sam pierścień nowy to chyba ciężko kupić i trzeba odrazu przegub, który jest razem i że pozostają tylko pierścienie z rozbitków. Czy to prawda?? A jeżeli nie to prosiłbym o namiary na jakis sklep
------------
EDIT
odkręciłem drugie koło i drugi pierścień też kaput tylnich kół już nie odkręcałem, nie chcę się już dziś dołować. Zdołuję sie jutro jak pojadę do mechaniora
_________________ POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony przez yorker Nie Lip 29, 2007 14:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 11:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
OSobiście ODRADZAM kombinowanie z pierścieniami. Duże ryzyko, że się nie uda i w końcu i tak będziesz przeguby wymieniał, a koszty mechanika i pierścieni (nawet używanych) poniesiesz Lepiej odżałować trochę kasy i wymienić przeguby na nowe - będziesz miał spokój na kilkadziesiąt kkm.
tylnich kół już nie odkręcałem, nie chcę się już dziś dołować.
z tyłu te pierścienie napewno są ok, bo są poprostu wyfrezowane na elementach piasty
jeśli chodzi o robotę to podobnie jak Paul, myślę że lepiej będzie dopaść przeguby (nawet używane) z pierścieniami, niż kombinować z zakładaniem samego pierścienia może niestety pęknąć
Póki co możesz poprostu odłączyć ABS (wyjmując odpowiedni bezpiecznik) i jeździć dopóki nie naprawisz...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 116 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 23:58
ABS mam odłączony już jakiś czas Chyba zrobię tak jak radzicie. Kupie nowe przeguby.
Prosiłbym jeszcze o nie zamykanie tematu, jeśli się wyjaśni sprawa z abs-em miałbym jeszcze pre pytań związanych z innymi rzeczami, ale wszystko po kolei. Jednak nie wiem czy moją historię z moim roverkiem kontynuować w tym temacie? Czy każdy problem opisywać w nowym wątku bądź podczepiać się pod inne (jeżeli takie będą) na forum? Za dotychczasową pomoc WIELKIE dzięki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum