ale interesuję mnie zestaw tylko z żarówkami 8000K bo chcialbym miec niebieskie lampy ładnie to wygląda, ale nie wiem czy mi sie klosze nie spalą bo zwykła zarówka jaka mam teraz to 4000K, kupiłem zarówki PHILIPS BLUE VISION 4000K myslalem ze bede miał chociaz troche niebieski klosz a to nawet nie jest białe, poświaty niebieskiej też nie dają.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 28, 2007 10:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 18 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 306 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Lip 28, 2007 16:01
Nie rób takie kich kombinacji bo nic przy zwykłych kloszach nie widać. Jak chcesz mieć niebieskie światła to kup w sklepie Zwykłe żarówki ale zabarwione na niebiesko mają nawet nazwę ,,Blue Xenon" Ale ja miałem je w Asterce i że ładnie wyglądały na zewnątrz i wewnątrz i ładnie oświetlały to ich zasięg był dużo krótszy
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Dodam też, że do świateł typu Xenon, zgodnie z przepisami musisz mieć odpowiednie wyposażenie, czyli spryskiwacze reflektorów oraz elektryczną regulację świateł podczas jazdy. Więc warto się zastanowić, czy tak naprawdę ważny jest ten niebieski kolor świecenia, czy może bezpieczeństwo Twoje i innych na drodze.
Raver [Usunięty]
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 13:04
W wiekszosci nowych aut są xenony a nie zaszwe sa spryskiwacze. Np. mój kolega w focusie z 2000r ma xenony i nie ma ani regulowanych elektrycznie swiateł ani spryskiwaczy reflektorów.
Ja posiadam regulowanie reflektorów elektryczne spryskiwaczy oczywiscie nie.
A z tego co jeden ze sprzedających mi napisał to te zarówki xenonowe emitują mniej ciepła niz zwykła zarówka te 8000K jest to tylko moc dawanego swiatła i wcale nie naghrzewaja sie one bardziej niz te co teraz mam zamontowane. Zreszta popatrzecie:
Mariusz, zestaw jak bajbardziej moze byc zamontowany w Twoich reflektorach i nic sie nie popali.
8000K jest tylko i wylacznie oznaczeniem barwy swiatla, nie ma to nic wspolnego z generowanym cieplem.
Tak naprawde zarowki Xenon w naszym zestawie pomimo iz generuja o wiele wiecej swiatla niz PHILIPS BLUE VISON, to generuja mniej ciepla przez co Twoje reflektory sa calkowicie bezpieczne.
Xenony sa zarowkami ktore sa zrobione w zupelnie innej technologi ktora bardziej mozna porownac do jazeniowki, ktora jak wiesz generuje mniej ciepla niz tradycyjna zarowka.
Po zamontowaniu zestaawu jestem pewien ze wyrzucisz swoje PHILIPSY do kosza, gdyz nie umywaja sie one do prawdziwych Xenonow.
Pomógł: 18 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 306 Skąd: Radom
Wysłany: Nie Lip 29, 2007 13:17
To zakładaj Zobaczymy jak szybko odpiszesz temu kolesiowi co on ci sprzedał Jeśli zależy ci na kolorze to kup te żarówki co ci pisałem. Wyjaśnij po co ryzykować
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Moim zdaniem raczej w większości droższych marek lub modeli
Raver napisał/a:
nie ma ani regulowanych elektrycznie swiateł ani spryskiwaczy reflektorów
Myślę że warto to sprawdzić przed założeniem Xenonów.
Raver napisał/a:
Ja posiadam regulowanie reflektorów elektryczne
Ale elektryczna regulacja, którą posiadasz pozwala na regulację w zależności od obciążenia. ZTCW to wymagana jest regulacja w zależności od nachylenia terenu oraz nierówności.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Sob Sie 11, 2007 14:01
Raver napisał/a:
W wiekszosci nowych aut są xenony a nie zaszwe sa spryskiwacze. Np. mój kolega w focusie z 2000r ma xenony i nie ma ani regulowanych elektrycznie swiateł ani spryskiwaczy reflektorów.
Ja posiadam regulowanie reflektorów elektryczne spryskiwaczy oczywiscie nie.
A z tego co jeden ze sprzedających mi napisał to te zarówki xenonowe emitują mniej ciepła niz zwykła zarówka te 8000K jest to tylko moc dawanego swiatła i wcale nie naghrzewaja sie one bardziej niz te co teraz mam zamontowane. Zreszta popatrzecie:
Mariusz, zestaw jak bajbardziej moze byc zamontowany w Twoich reflektorach i nic sie nie popali.
8000K jest tylko i wylacznie oznaczeniem barwy swiatla, nie ma to nic wspolnego z generowanym cieplem.
Tak naprawde zarowki Xenon w naszym zestawie pomimo iz generuja o wiele wiecej swiatla niz PHILIPS BLUE VISON, to generuja mniej ciepla przez co Twoje reflektory sa calkowicie bezpieczne.
Xenony sa zarowkami ktore sa zrobione w zupelnie innej technologi ktora bardziej mozna porownac do jazeniowki, ktora jak wiesz generuje mniej ciepla niz tradycyjna zarowka.
Po zamontowaniu zestaawu jestem pewien ze wyrzucisz swoje PHILIPSY do kosza, gdyz nie umywaja sie one do prawdziwych Xenonow.
Po pierwsze był już to kiedyś poruszane na forum, chyba w temacie o tuningu lamp.
Po drugie, takie xenony nie są i nigdy nie będą legalne. Zestawy HID może i mają homologację i są legalne, ale już wsadzone w standardowy klosz i oprawę, zdecydowanie NIE są legalne.
Każda oprawa jest projektowana pod dedykowane źródło światła tak żeby je jak najlepiej wykorzystać i żeby całość spełniała odpowiednie normy bezpieczeństwa.
W lampach halogenowych (standardowe reflektory w autach) regulacja jasności świecenia (światła mijania/drogowe) odbywa się albo poprzez włączanie dodatkowej żarówki w osobnej oprawie albo dodatkowego żarnika w żarówce.
W lampach xenonowych palnik ZAWSZE emituje jednakowo silny strumień świetlny przez co regulacja odbywa się poprzez system PRZESŁON i zupełnie inną budowę odbłyśnika! Skąd weźmiesz przesłony i prawidłowy odbłyśnik?
Druga sprawa, palniki xenonowe NIE SĄ żarówkami! To są lampy wyładowcze, funkcjonują zupełnie inaczej niż żarówka, można je od biedy porównać do jarzeniówki bo to też lampa wyładowcza ale tak naprawdę znacznie bliżej im do palnika z lampy błyskowej, tyle tylko, że wyładowania następują z taką częstotliwością, że masz wrażenie ciągłego świecenia.
Następna ważna rzecz: elektryczna regulacja wysokości świateł nie ma nic wspólnego z autopoziomowaniem reflektora ksenonowego, które jest konieczne ze względu na znacznie silniejszy strumień świetlny takiego reflektora. Na pewno nie raz "dostałeś po oczach" światłami od aut podskakujących na nierównej drodze. To teraz wyobraź sobie, że dostajesz ze źródła światła znacznie silniejszego. Miłe? Nie sądzę.
I ostatnia rzecz: spryskiwacze reflektorów. ZTCW każde auto z lampami ksenonowymi musi mieć spryskiwacze ponieważ na brudnych kloszach światło się załamuje, rozprasza i oślepia kierowców jadących z naprzeciwka zamiast oświetlać drogę.
Jak widzisz, nic nie jest bez powodu a za montowanie takich zestawów HID do reflektorów halogenowych powinny być kary co najmniej rzędu 5000zł, tak żeby potencjalna kara skutecznie odstraszała wielbicieli "niebieskich" świateł.
Sprzedawca, którego pytałeś się o radę moim zdaniem celowo wprowadza klientów w błąd żeby wcisnąć swój towar.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum