W ustalonym punkcie tak ale co przy podnoszeniu obrotów, jak powinno wyglądać napięcie bo mi się wydaje że za niskie mam i stąd te dławienie silnika przy podnoszeniu obrotów może?
W ustalonym punkcie tak ale co przy podnoszeniu obrotów, jak powinno wyglądać napięcie bo mi się wydaje że za niskie mam i stąd te dławienie silnika przy podnoszeniu obrotów może?
Nie mam pojęcia co wtedy powinna pokazywać sonda.
Nagraj proszę film (np. komórką) z tymi Twoimi objawami zadławienia
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Zmieniłem dzisiaj sonde i dupa, Wkur..łem sie bo z sądą wykręcił się gwint(oczywiście zimny silnik) teraz troche więcej rob oty, musze podjechać na bokserską chyba ( sprawdze jeszcze w serwisie hondy czy nie mają testbooka bo mam do nich blisko)
[ Dodano: Pią Cze 29, 2007 9:56 pm ]
Do PITER 34 daj mi numer jakiś do siebie to ci mms'em prześle bo nie wiem jak to wstawić na for
Byłem dzisiaj w Morgan cars na bokserskiej , auto miało małe błędy , naprawione. Jak dotarłem na miejsce okazało się że w nocy pękła rura na wjezdzie do zakładu i rozkopane ,ćhłopaki też byli zdziwieni ok 13 miało odblokowane, chłopaki przynieśli testbooka na chodnik i zrobili mi na ulicy. Gorąco polecam ten zakład miła i fachowa obsługa i nie droga.
Jakiś steper przestawili ,nie pamiętam co jeszcze, adaptacje zrobili, kazali wymienić filtr paliwa bo u nich nie było wtedy warunków, i minimalnie za małe podciśnienie w kol ssącym ale to bez znaczenia stwierdzili.A to jak nagle wciskałem gaz do oporu tak szybko a silnik bo chwili wchodził w obroty to sie okazało że ta wersja tak ma
próbowałem kiedyś komórką i aparatem z kamerą ale do d... słychać więc to nic nie da, chyba że jakiś cyfrowy dyktafon dorwę. Te objawy to pod maską jak wezmę za wajchę przepustnicy i od razu gazu popchne do oporu to takie pół sek słychać buuuu jakby paliwa nie dostał a porcję powietrza zasysa i dopiero wskakuje we właściwe obroty jutro wymienie filtr paliwa i może zmierze ciśnioenie paliwa , a tak wogóle to jakie ciśnienie powinno być?
Te objawy to pod maską jak wezmę za wajchę przepustnicy i od razu gazu popchne do oporu to takie pół sek słychać buuuu jakby paliwa nie dostał a porcję powietrza zasysa i dopiero wskakuje we właściwe obroty
Ten typ tak ma.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum