Wysłany: Pon Sie 27, 2007 00:30 [R600] Nagrzebałem i teraz ciągle mam gorąco
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witajcie.
Grzebałem coś tam sobie w okolicy mieszka zmiany biegów no i przypomniało mi się, że żarówka od zegarka jest przepalona. Jako, że wszystko już było mocno rozgrzebane i wystarczyło wykręcić 4 śrubki, które trzymają konsolę z regulacją nawiewu, przystąpiłem do akcji. Po odkręceniu śrubek nie bardzo to chciało wyjść. Nie rozłączałem kostek i na siłę powoli wyciągałem na tyle, żeby był dostęp do żarówki. Żaróweczkę wymieniłem, wszystko złożyłem do kupy, poskręcałem, pochowałem narzędzia i ruszyłem w trasę. Po kilku kilometrach zorientowałem się, że pomimo regulacji ciągle leci z nawiewów gorące powietrze. Domyślam się, że coś "naciągnąłem" wyciągając cały zespół przełączników i tym samym ustawiłem sobie ogrzewanie. Tylko właśnie co? i jak się tak dostać teraz? co mam gdzie wsadzić? Jak to naprawić? HELP!
WITAM SPADŁY LINKI OD KLAPEK . PO LEWEJ STONIE KONSOLI SĄ LINKI WEZ LAPĘ TO ZOBACZYSZ POKĘĆ POKĘTŁEM ZOBACZ KTURA LIKA //MOŻLIWE ŻĘ BĘDZIESZ MUSIAŁ LINKĘ WYJĄDZ Z MOCOWANIA /// PRZEKRĘĆ POKRĘTŁO W PRAWO A DZWGNIĘ PRZY NAGRZEWNICY DO PRZODU SAMOCHODU , WSADZ LINKĘ WMOCOWANIE APOTEM NA CZPIEŃ OD STEROWANIA ////POWTURZ TĄ OPERACJĘ OD NADMUCHÓW ......
Kierunki nawiewów działają dobrze. Tylko to cholerne ogrzewanie. Będe musiał wyciągnąć całość i porozpinać kostki? W którym miejscu jest ta dźwignia przy nagrzewnicy?
pewnie spadła linka nie od klapek, tylko od zaworu przed nagrzewnicą. Sprawdźcam zawór, czy z niego linka nie spadła (w R200 jest on pod maską przy scianie grodziowej). Jesli przy zaworze jest wszystko wporzo, to będzie małe rozbieranie pokręteł raz jeszcze
Kierunki nawiewów działają dobrze. Tylko to cholerne ogrzewanie. Będe musiał wyciągnąć całość i porozpinać kostki? W którym miejscu jest ta dźwignia przy nagrzewnicy?
Ale Mariuszowi chodzi o linki sterujące klapką "ciepło-zimno" - ZTCP w R600, jak w większości nowszych samochodów, nie ma zaworu nagrzewnicy, tylko klapka sterująca czy powietrze leci przez nagrzewnicę, czy obok, a nagrzewnica jest cały czas włączona w uklad - to jest bardziej bezawaryjne rozwiązanie niż zawór na nagrzewnicy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
ZAWÓR JEST ALE OPRÓCZ TE GO SĄ KLAPKI
LINKI ZNAJDUJĄ SIĘ POD NOGAMI KIEROWCY PO PRAWEJ STRONIE
CZĘSTO SIĘ TO DZIEJE JAK WYMIENIA SIĘ ŻĄRÓWKI ZEGARKA LUB POKĘTEŁ
BO TRZEBA PANEL DO SIEBIE POCIĄGNĄĆ
JA OD RAZU WYCZEPIAM LINKI
O, to nie wiedziałem, zawsze można się czegoś dowiedzieć.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum