moj roverek spala srednio w cyklu mieszanym 10 a w trasie 8.5 . Juz duzo razy było na forum o spalaniu w tego typu silnikach. R214 SI ZDECYDOWANIE NIE JEST EKONOMICZNYM AUTKIEM !!!!!!!! Mozesz powalczyc o dwa litry ale o wiecej to raczej ciężko.
A tak z ciekawosci to jakiego koloru masz wtryskiwacze?? kremowe czy niebieskie???
S [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 19:27
Witam.
W paru slowach o problemach jakie mialem.
Moj 216 Si w trasie potrafil spalic 14 litrow. Jezdzilem i szukalem pomocy u roznych "fachowcow" az trafilem do elektornika ktory stwierdzil ze padla sonda na wydechu. Przy czym u mnie byl objaw przy dodawaniu gazu - samochod troche sie dusil i nie przyspieszal jak na 110 KM przystalo (choc po 10 latach stadko jest chyba mniejsze). Dobral z katalogu Boscha (orginalana tez boscha) i od tego czasu jest OK:) (jak dobrze pamietam to sprawdzal cisnienie na cylindrach i robil anlalize spalin).
Tyle jesli chodzi o duze spalanie.
Jesli chodzi o hamulce to tez mialem problem z powrotem tloczkow ale to wykryl diagnosta przy przegladzie okresowym. Oczywiscie mechanik ktory mial to zrobic nie widzial usterki i dla niego nie bylo problemu. Jakos udalo sie to wytlumaczyc po kilku telefonach i wizytach w warsztacie nekanie sie oplacilo:)
Na dzien dzisiejszy moj roverek pali w miescie od 9÷12 ale najczesciej nie przekracza 10 i co ciekawe nie ma znaczenia czy z klima czy bez. Mozliwe ze mam za blisko do pracy i nie nagrzewa sie wystarczajaco. W trasie przy spokojnej jezdzie 6,5 litra z klima 7. w opcji "pospiech" ale nie szybciej niz 140 km/h 7,5 z klima.
Mam nadzieje ze moj debiut na forum na cos sie przyda. Pozdrawiam
kolego fenster, kolegadjalex, ma silnik 1.4 8V, a ten silnik wierz mi lub nie JEST EKONOMICZNY, nie trzeba tutaj wielkiej filozofii żeby uzyskać niskie spalanie. W wyższych partiach obrotów potrafi wziąć nawet i 9l w mieście, ale nikt przecie nie ciśnie do 5 tys. obrotów przez pełen bak... w każdym bądź razie, jeżeli przy tym silniku ma się większe spalanie nie jest to normalne i kwalifikuje się do zajrzenia pod maskę.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
PANOWIE NORMALNOIE JESTEM W SZOKU. KURCZE CZY TIO MOZLIWE ZEBY PRZEWODY HAMULCOWE MAM NA MYSLI AMA GUMOWA CZEŚĆ KOSZTOWAŁY AZ 70 ZETA ZA SZTUKE?? PRZECIEZ TO CHYBA NIE JEST MOZLIWE................
to nie jest tylko guma
ten przewód musi bezpiecznie wytrzymać dość duże ciśnienie przy skokowych zmianach, więc musi być trochę wzmocniony. Jakbyś sie przyjrzał, to światło przewodu to jest jakieś 1,5-2mm a reszta to guma i zbrojenie stalowe (kilka warstw) więc faktycznie nie jest to najtańsze,
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
kolego fenster, kolegadjalex, ma silnik 1.4 8V, a ten silnik wierz mi lub nie JEST EKONOMICZNY, nie trzeba tutaj wielkiej filozofii żeby uzyskać niskie spalanie
R200 1.4 8V mojej żony, ujeżdżany aktualnie przeze mnie spalił w Krakowie 9,3l/100km.
Warunki "bardzo miejskie", tzn. bardzo często 850rpm i pokonywanie odcinka o długości 1km w ok. 25-30minut.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum