Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 13:40 [Freelander] Hamuje przy skręcie
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich. Przy maksymalnie skręconych kołach (zwłaszcza w prawo) samochód wyraźnie hamuje, zarówno przy jeździe do przodu jak i do tyłu. Co to jest i czy jest to rzecz normalna? Pozdrawiam Wszystkich, Marcin
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 18:21, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 17, 2007 13:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
chodzi Ci o to , ze hamuje? czy że zwalnia?
jeśli poprostu zwalnia mimo że nie ruszasz gazu, to jest to normalne (tak działa mechanizm różnicowy)
jeśli hamuje, to może koła gdzieś ocierają
a może zaciski hamulcowe gdzieś są dociskane
słowem nie obejdzie sie bez zajrzenia pod spód
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Witam, nie hamuje, zwalnia. A więc sądząc po tym co mówisz wszystko jest ok. Jest to jednak dość denerwujące. Pojawił się jednak kolejny problem, po odpaleniu nie gasną kontrolki od TC, ABS i układu do zjazdu ze stromizn. Nie wiem co się dzieje. A zaczeło się od tego, że przy ruszaniu np spod świateł włączała się bez powodu TC. Teraz już świecą się przez cały czas te trzy kontrolki. Nie wiem co się dzieje, może Ty wiesz coś na ten temat? Pozdrawiam, Marcin
sTERYD napisał/a:
chodzi Ci o to , ze hamuje? czy że zwalnia?
jeśli poprostu zwalnia mimo że nie ruszasz gazu, to jest to normalne (tak działa mechanizm różnicowy)
jeśli hamuje, to może koła gdzieś ocierają
a może zaciski hamulcowe gdzieś są dociskane
słowem nie obejdzie sie bez zajrzenia pod spód
...Pojawił się jednak kolejny problem, po odpaleniu nie gasną kontrolki od TC, ABS i układu do zjazdu ze stromizn. Nie wiem co się dzieje...
--------------------
dopisek moderatora:
Marcin2402 nie dubluj niepotrzebnie postów
dalsze odpowiedzi na powyższe pytania proszę umieszczać w tym temacie
--------------------
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
wpisz w szukaj freelander i wyskoczą ci w paru postach odpowiedzi na twoje pytania . Na szybkiego to te zwalnianie to normalna rzecz jeśli chcesz wiedzieć więcej to poszukaj i poczytaj
Marcin to ze przy skrecie zwalnia i jest taki sztywny to normalne.
Ten samochod ma naped na 4 kola i mechanizm roznicowy jest bardzo sztywny.
Jak wiesz samochod przy skrecie prowadzi kola po torach o roznych dlugosciach
czyli kola kreca sie z rozna predkoscia zewnetrzne szybciej a wewnetrzne wolniej mechanizm ma to niwelowac i nie czuc tego w malych samochodach .
Mozna miec uczucie ze kolo jedno podskakuje ale to normalne jest przy tych modelach.
Co do TC ze wlacza sie bez przyczyny przy ruszaniu hmmm po to to jest
kiedy jedno kolo wpadnie w poslizg TC hamuje je wiec wlacza sie ta kontrolka
i takim dziwnym brzmieniem.
Zjazd z gory to fajna sprawa dziala na 1 i R wstecznym utrzymuje predkosc 9km/h
jezeli hamulce zagrzeja sie wlacza sie czerwona kontrolka zjazdu.
Sprawdz wszystkie bezpieczniki pod kierownica z lewej strony.
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum