Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Spadek mocy, EGR, przepływomierz
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Spadek mocy, EGR, przepływomierz
Autor Wiadomość
DEBEC 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 242
Skąd: Białystok



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:37   

Widzę, że opinie co do przepływki są odmienne. Może warto w końcu ustalić jak zachowuje się silnik "z" i "bez" przepływki jeżeli jest sprawna a jak gdy niesprawna.
_________________
DEBEC
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:11   

Po raz któryś z kolei mówię:
Przepływka w pełni sprawna silnik chodzi normalnie, kiedy powoli siada no to silnik coraz bardziej staje się mulasty, szczególnie poniżej 2500rpm. Kidy jest padnięta po odpięciu odczujemy duuużą różnice.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:13   

chyba szczególnie na 3 auto nie ciągnie .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:17   

Na 3 i na 1.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:19   

i max prędkość 150-160km/h po długim bujaniu pojazdu
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:20   

PHJOWI napisał/a:
i max prędkość 150-160km/h po długim bujaniu pojazdu

Prawda...
Ale jeśli całkiem padnięta.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:34   

Rowan napisał/a:
Na 3 i na 1.

Yyyyy. A skąd przepływka wie, który bieg jest wrzucony? :lol:
Przecież ona mierzy objętość masy powietrza, a ta nie zależy od wrzuconego biegu.
Tak sobie myślę...
Może mi to ktoś wytłumaczyć?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:39   

Tu nie chodzi o bieg, tylko o to że np. na 1 i na 3 najbardziej jest odczuwalny spadek mocy spowodowany przez przepływkę. Widocznie 1-dynka i 3-ójka mają takie przełożenie że jest to najbardziej czuć.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:44   

potwierdzam słowa rowana , ten model dak ma że idzie wyczuć podczas jazdy, ty mu sandał do dechy , a on stoi w miejscu.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
nixon75 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 98
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:47   

nie mam problemu osiągnąć maksymalną prędkość ale na niskich obrotach i na niskim biegu naprawdę zmulony. mechanik musi zobaczyć czy gdzieś nie uszkodzony przewód do turbo i może kończy sie przepływka ale jak mam jeździć gdzieś daleko i sprawdzać ja i do tego pewnie nie mało zapłacić to pewnie jak będzie wszystko ok z turbino kupie i założę przepływkie koszt jej pewnie będzie podobny co jeżdżenie i koszt sprawdzania jej. w wtorek okaże sie czy gdzieś przy turbinie jest nieszczelność. rozmawiałem z bratem powiedział ze kiedyś miał problem z przepływko w pasacie kupił nowo i było ok znaczna poprawa w przyspieszaniu ktoś mu powiedział ze można czasami staro ożywić przemył wodą z płynem do mycia naczyń wysuszył i okazało sie że jest ok
_________________
R75 CDT CIECHANÓW
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 18:15   

Za dużo do sprawdzania nie masz weż latarkę i poświeć na intercooler , węże w sumie masz dwa , zobacz czy nie są mokre od oleju w tym miejscu gdzie jest nieszczelność będzie mokro (właśnie od oleju) jeżeli jest sucho wypnij kostkę z przepływomierza i jedż na próbę , jeżeli będzie ok -usterka zdiagnozowana.
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
nixon75 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 98
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 18:34   

to znaczy jak odepnę i nic sie nie zmieni to kupuje przepływkie. a w które miejsce przyświecić latarką tam gdzie chłodnica i tylko tam te węże sie uszkadzają czy przy turbinie też bo jej to nie widzę zbytnio
_________________
R75 CDT CIECHANÓW
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 18:59   

To znaczy że jak odepniesz przepływomierz i będzie lepiej to jest on do wymiany, a poświeć na intercooler i w okolicach chłodnicy oraz sprawdż węże wychodzące z intercoolera na całej ich długości.Przy turbinie to raczej nie chociaż zobaczyć można.
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
nixon75 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 98
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 19:36   

ok sprawdzę musze odłączyć akumulator żeby przepływkie odłączyć i gdzie ona jest?
_________________
R75 CDT CIECHANÓW
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 19:52   

Nie trzeba odłączać akumulatora a przepływkę żeby odłączyć trzeba podnieść obudowę filtra powietrza jak się stoi przed autem to po lewej stronie pod tą obudową jest przepływomierz
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
nixon75 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 98
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pią Paź 26, 2007 12:00   

odłączyłem przepływkie wydaje mi sie że jest lepiej ale zastanawiam sie co jest z tym dymem nadal sie pojawia jak go przycisnę porządnie mniejszy ale jest i co dziwne nie zawsze tak samo pocisnę do takich samych obrotów i nie ma dymu. u was też pojawia się dym jak przyciśniecie pedał na maks?
_________________
R75 CDT CIECHANÓW
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Paź 26, 2007 14:46   

Może minimalnie, ale napewno nie taki czarny tylko taki szarawy lekko i tylko na zimnym silniku.
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Paź 26, 2007 21:04   

Jednym słowem to nie jest przepływomierz bo różnica powinna być widoczna a nie wydaje mi się , dymić nie powinien , a sprawdziłeś węże ? sprawdż sam intercooler lubią pękać . Trzeba to dokładnie obejżeć poświeć latarką w kratkę zderzaka i od dołu czy nie jest nic mokre od oleju.
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 26, 2007 21:13   

wyjmi i wyczyść zawór egr , jesli on bedzie brudy , może się zablokować i też będzie dymił
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
nixon75 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 98
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sob Paź 27, 2007 08:31   

PHJOWI napisał/a:
wyjmi i wyczyść zawór egr , jesli on bedzie brudy , może się zablokować i też będzie dymił

gdzie on się znajduje?
_________________
R75 CDT CIECHANÓW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Spadek mocy
Przeplywka a moze cos innego?
plombos Rover serii 75, MG ZT 10 Wto Lis 11, 2008 21:22
Dam-Kam
Brak nowych postów [R75] Spadek mocy
mignone Rover serii 75, MG ZT 7 Sob Lis 24, 2007 19:03
mignone
Brak nowych postów [R75] Chwilowy spadek mocy
chrummen Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Lip 22, 2009 16:27
Krawcu
Brak nowych postów [R75] Spadek mocy, czarny dym
PiotrasM Rover serii 75, MG ZT 4 Czw Gru 29, 2011 22:01
jesse
Brak nowych postów [R75] Drastyczny spadek mocy
dukat11 Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Sty 20, 2009 20:43
Rowan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink