Widzę, że opinie co do przepływki są odmienne. Może warto w końcu ustalić jak zachowuje się silnik "z" i "bez" przepływki jeżeli jest sprawna a jak gdy niesprawna.
_________________ DEBEC
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:11
Po raz któryś z kolei mówię:
Przepływka w pełni sprawna silnik chodzi normalnie, kiedy powoli siada no to silnik coraz bardziej staje się mulasty, szczególnie poniżej 2500rpm. Kidy jest padnięta po odpięciu odczujemy duuużą różnice.
Yyyyy. A skąd przepływka wie, który bieg jest wrzucony?
Przecież ona mierzy objętość masy powietrza, a ta nie zależy od wrzuconego biegu.
Tak sobie myślę...
Może mi to ktoś wytłumaczyć?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:39
Tu nie chodzi o bieg, tylko o to że np. na 1 i na 3 najbardziej jest odczuwalny spadek mocy spowodowany przez przepływkę. Widocznie 1-dynka i 3-ójka mają takie przełożenie że jest to najbardziej czuć.
nie mam problemu osiągnąć maksymalną prędkość ale na niskich obrotach i na niskim biegu naprawdę zmulony. mechanik musi zobaczyć czy gdzieś nie uszkodzony przewód do turbo i może kończy sie przepływka ale jak mam jeździć gdzieś daleko i sprawdzać ja i do tego pewnie nie mało zapłacić to pewnie jak będzie wszystko ok z turbino kupie i założę przepływkie koszt jej pewnie będzie podobny co jeżdżenie i koszt sprawdzania jej. w wtorek okaże sie czy gdzieś przy turbinie jest nieszczelność. rozmawiałem z bratem powiedział ze kiedyś miał problem z przepływko w pasacie kupił nowo i było ok znaczna poprawa w przyspieszaniu ktoś mu powiedział ze można czasami staro ożywić przemył wodą z płynem do mycia naczyń wysuszył i okazało sie że jest ok
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 18:15
Za dużo do sprawdzania nie masz weż latarkę i poświeć na intercooler , węże w sumie masz dwa , zobacz czy nie są mokre od oleju w tym miejscu gdzie jest nieszczelność będzie mokro (właśnie od oleju) jeżeli jest sucho wypnij kostkę z przepływomierza i jedż na próbę , jeżeli będzie ok -usterka zdiagnozowana.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
to znaczy jak odepnę i nic sie nie zmieni to kupuje przepływkie. a w które miejsce przyświecić latarką tam gdzie chłodnica i tylko tam te węże sie uszkadzają czy przy turbinie też bo jej to nie widzę zbytnio
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 18:59
To znaczy że jak odepniesz przepływomierz i będzie lepiej to jest on do wymiany, a poświeć na intercooler i w okolicach chłodnicy oraz sprawdż węże wychodzące z intercoolera na całej ich długości.Przy turbinie to raczej nie chociaż zobaczyć można.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 25, 2007 19:52
Nie trzeba odłączać akumulatora a przepływkę żeby odłączyć trzeba podnieść obudowę filtra powietrza jak się stoi przed autem to po lewej stronie pod tą obudową jest przepływomierz
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
odłączyłem przepływkie wydaje mi sie że jest lepiej ale zastanawiam sie co jest z tym dymem nadal sie pojawia jak go przycisnę porządnie mniejszy ale jest i co dziwne nie zawsze tak samo pocisnę do takich samych obrotów i nie ma dymu. u was też pojawia się dym jak przyciśniecie pedał na maks?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Paź 26, 2007 21:04
Jednym słowem to nie jest przepływomierz bo różnica powinna być widoczna a nie wydaje mi się , dymić nie powinien , a sprawdziłeś węże ? sprawdż sam intercooler lubią pękać . Trzeba to dokładnie obejżeć poświeć latarką w kratkę zderzaka i od dołu czy nie jest nic mokre od oleju.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum