Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam, mam pewien problem. Nagle zaniemógł... Obroty po odpaleniu oscylują 500-1000. Po dodaniu gazu np. na 4000 tak pozostają. Świeck kontrolka TC i ostrego podjazdu. Po wstępnych ogladzinach kolegi dowiedziałem sie przez tel., że jakiś przewód wypadł i teraz w miarę działa ale kontrolki dalej działają. Jak sobie z tym poradzić? Może macie jakiś namiar na taniego diagnoste z wrocławia z kompem lub proszę o rade jak sobie z tym poradzić. Przy okazji szukam przewodów wn bo okazało się że również kłania się wymiama. Z góry dziękuję i pozdrawiam. grzybston@tlen.pl gg 1748667 697 400 467
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 14:54, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 30, 2007 23:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 31, 2007 19:52
Sprawdż potencjometr przepustnicy kostkę itp.
[ Dodano: Sro Paź 31, 2007 19:54 ]
To ma właśnie wpływ na ABS HDC i obroty silnika
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum