Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Poszukuje w małopolsce (najlepiej w okolicach Krakowa) dobrego montazysty instalacji gazowej do mojego Roverka. Zakladów jest ogrom ale ktory wybrac to juz inna sprawa. Jezeli macie jakies doswiadczenia, sugestie to bardzo prosze o informacje.
Peter
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Sie 13, 2011 13:00, w całości zmieniany 6 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 22, 2007 18:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Kwi 2004 Posty: 76 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Paź 22, 2007 19:07
Co do kwoty to wlasciwie nie ma granicy ani dolnej ani gornej. Dla mnie wazne jest aby instalacja byla dobra i zeby autko na niej dobrze smigalo. Wiem ze wiele zalezy od tego co sie zalozy ale rowniez jak sie zalozy (a wlasciwie gdzie). Dlatego tez pytam gdzie montowac bo STAG 300 moze chodzic duzo lepiej jesli jest zalzony dobrze niz np Prins a zalozony przez jakiegos laika. Dzieki za info na pewno wykonam do wskazanych warsztatow telefon.
PeterSz, spróbuj też tutaj (instalacje BRC), a także tutaj (tutaj dobrze Staga założą).
W przypadku IV generacji najważniejsza jest poprawna kalibracja, a także odpowiedni dobór dysz wtryskiwaczy oraz umiejscowienie króćców i długość wężyków od wtrysku. Nie ma tutaj miejsca na fuszerkę. Auto na LPG ma chodzić tak samo jak benzynie, bez żadnych check engine'ów oraz anormalnych zachowań.
Daj znać jak wybrałeś, co i gdzie wybrałeś, a także jak sprawuje się instalacja.
A tak BTW to jaką 600-ką (kolorek) się poruszasz po Krakowie i jak w jakim kolorze jest Twoje MG?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Kwi 2004 Posty: 76 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Paź 22, 2007 20:03
Obydwa autka mam srebrne. 620Si mam w wersji Lux z alu od 620 ti 16'. MG tez jest srebrne.
Co do instalki to wlasnie w tym rzecz ze sekwencja powinna chodzic idealnie i jedyny moment kiedy sie o niej przypomina to tankowanie na stacji paliw.
Co do trucia..... hmmm skoro MG Rover (zanim jeszcze zostal zakupiony przez Chinczykow) oficjalnie obwiescil ze zarowno Mg jak i Rovery moga byc przerabiane na LPG bez uszczerbku na zywotnosci, bez utraty gwrancji itd, no i skoro tylu naszych kolegow z Wielkiej Brytani z powodzeniem zaklada instalacje gazowe do swoich MG ZT(nawet do MG ZT 260) to pytanie dlaczego ja mam tego nie zrobic.
Co do trucia..... hmmm skoro MG Rover (zanim jeszcze zostal zakupiony przez Chinczykow) oficjalnie obwiescil ze zarowno Mg jak i Rovery moga byc przerabiane na LPG bez uszczerbku na zywotnosci, bez utraty gwrancji itd, no i skoro tylu naszych kolegow z Wielkiej Brytani z powodzeniem zaklada instalacje gazowe do swoich MG ZT(nawet do MG ZT 260) to pytanie dlaczego ja mam tego nie zrobic.
Jeśli o mnie chodzi, to ja po prostu bym napisał "bo nie przystoi".
Sam kiedyś zamierzam mieć KV6, ale wtedy to zamierzam zarabiać na tyle dobrze, aby mnie było stać na benzynkę do niego.
P.S. Słowo-klucz "zamierzam"
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Kwi 2004 Posty: 76 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Paź 23, 2007 07:42
Czy ja wiem czy nie przystoi. Dla mnie LPG jest takim samym paliwem jak benzynka czy ropka. Jeszcze jakis czas temu diesel to tez byla poraszka w samochodzie a teraz mamy diesle ktore w niczym nie ustempuja benzynie a nawet w pewnych apsektach przewyzszaja silniki benzynowe. To samo mysle jest z LPG - pierwsze instalacje I czy II generacji to faktycznie dosc prymitywne urzadzenia (strzaly, niedokladne dawkowanie, duze opoznienia itd) ale IV to juz inna bajka. Dawkowanie gazu jest juz wlasciwie identyczne jak dawkowanie benzyny - nie ma problemu zbyt bogatej czy ubogiej mieszanki - ktore to sa glowna przyczyna problemow z glowica i zaworkami. Tak ze wg mnie dobra instalacja gazowa nie jest profanacja dobrego czy nawet bardzo dobrego samochodu jakim jest MG ZT
Chodzi o takie moejsce, gdzie można uzyskać wszystkie informacje z komputera...
Szukaj i pytaj wśród byłych ASO MG-ROVER albo obecnych LAND ROVER. Tylko tam możesz podpiąć się do komputera TestBookiem T4 (aczkolwiek w ASO Land Rovera mogą Ciebie nie przyjąć).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Na podkarpaciu jest z tym problem ja już szukam parę miesięcy.Diagnostykę silnika zrobili mi w Dębicy maja nawet jakieś tam opragramowanie ale jak już chciałem żeby włączyli mi światła dzienne to już nie poszło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum