Wysłany: Pon Lis 19, 2007 21:51 [R620] Jak podłączyć alternator?
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
wymienialem dzisiaj peknieta rurke od oleju ktora jest podlaczona do alternatora w tym celu wykrecilem klime i alternator o skreceniu wsiadam do samochodu przekrecam kluczyk i nic nie dziala zadna kontrolka mi sie nie zapala ani swiatlo ani nic zauwazylem czarny cienki kabelek ktory nie jest podlaczony czy to moze byc wina tego szystkiego? i gdzie go mam podlaczyc do alternatora mam podlaczone w tej chwili 2 kable jeden gruby i jeden cienki ktory jest w kostce prosze pomuwcie 2 dzien z tym sie mecze ...........
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 12:39, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 21:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 22:02
Wiruwa, przeczytaj sobie to co napisałeś i spróbuj się postawić w naszej sytuacji. Przecież nie sposób zrozumieć o co come on. Weź to na spokojnie, popraw interpunkcję i literówki (temat już wezmę na siebie), a wtedy postaramy się pomóc .
Ostatnio zmieniony przez thef Pon Lis 19, 2007 22:29, w całości zmieniany 1 raz
nieznam sie zbytnio na samochodach poprostu pod alternatorem jest taka metalowa rurka prowadzac do silnika ktora wymienilem bo wyciekal mi z niej olej a teraz skrecilem wszystko ladnie pieknie i cala elektryka nie dziala mam 2 kable podlaczone do alternatora iniewiem czy wlasnie tylko 2 sa normalnie podlaczone czy o jakims sie zapomnialem
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 22:17
Spróbuję obadać temat, a Ty na początek spróbuj ściągną rave - instrukcję serwisową rovera (po angielsku), przyda Ci się na pewno jeszcze nie raz, dlatego warto ją mieć. To jest obraz płyty, dlatego musisz go nagrać na CD właśnie jako obraz lub stworzyć napęd wirtualny. Oto link:
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30
Wybierz ten dla starszych modeli.
PS>Tak na szybko, ten czarny cienki jest pojedynczy? Jeżeli tak, to na tej wiązce grubej idącej wzdłuż silnika i koło alternatora powinna być jego końcówka - taka sama wtyczka z czarnym pojedynczym przewodem, chociaż nie wiem czy to zdołałoby unieruchomić auto, ale może..
PS2>Już wiem o co chodziło z tym przewodem olejowym, wklejam manual demontażu i ponownego montażu alternatora z rave.
tak to jest czarny pojedynczy kabel kurcze no ja juz nie moge tydzien temu szyba mi sie zepsula i niedziala to musialem dzwi rozkrecac i kable podmieniac zeby ja zamknac i juz sie nie otworzy 2 dni temu wyciek oleju a teraz elektryka
a przykreciłeś taki gruby kabel do alternatora?? on jest na śrubkę.
A jak grzebałeś przy alternatorze, to odpiąłeś najpierw klemęz aku?? Jeśli nie, to prawdopodobnie gdzieś zwarcie zrobiłeć i wywaliłeś jakiś bezpiecznik. Posprawdzaj te co są w puszcze plastikowej pod maską. Szczegóły w rave (thefo podałgdzie to jest)
dobra to trzymakcie kciuki zaraz wypadam na spacer do samochodu bo stoi jekies 7km od miasta hehe
[ Dodano: Wto Lis 20, 2007 19:37 ]
ok wszystko dziala wina byl nie do konca wlozony bezpiecznik a teraz mam problem taki ze wskawnik temperatury mi nie dziala
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum