Wysłany: Wto Lis 13, 2007 02:39 Na ile wycenic rovera 220 turbo?
Wpadl mi w rece rover 220 turbo z 93 roku
coupe, pelna elektryka targa i te sprawy
Auto dosc zadbane - kiedys byla jakas przygoda blacharska ale to razej normalne w 15letnim aucie. Pomiar gemetrii nadwozia ok wyszedl, jezdzi wspaniale - mechanicznie sprawny w 100%, nowe tarcze klocki i te sprawy. Felgi 15 oryginal rover, w srodku sa boczki skorzane - brak klimy niestety
Ale jak to wycenic do sprzedazy ?
Na allegro chyba jest jeden model za ok 10tys zl
Na mobile ceny w granicach 4tys euro
Chcialbym auto sprzedac za dobre pieniadze i nie bawic sie w dlugi termin sprzedazy
Jaka kwota jest realna do osiagniecia - jak sadzicie?
A moze wystawic go na mobile?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 13, 2007 02:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niżej jest ogłoszenie za 97 rok zklimą z 8800. Są tez tacy co mają Coupe za 12000 z 93 roku bez klimy (SIC). Jak nie chcesz się długo bawić w sprzedawanie to daj 8000 powinno pójść szybko.
tak apropo Tomcat z 97 nie istnieje chyba ze mówimy o roku 1 rejestracji:)
przy określeniu ceny trzeba sie kierować stanem bo były tez na allegro Tomcaty za 5,5 tys. tylko ze do niczego sie to nienadawało myślę ze 9-10tys. za ten rocznik w dobrym stanie powinno być atrakcyjne:)
10 tys to max cena za takie auto. Dla porównania za tyle chodzą Legacy Turbo z bliźniaczych roczników, a niestety R220T nie ma podejścia do Legacy no chyba, że pod względem wyglądu
_________________ BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
bez obrazy ale trochę pojechałeś... ja miałem zamiar kupić właśnie taka legaze i szybko sie opamiętałem bo obejrzeniu i jeździe dwoma takimi perełkami:)
po 1 układ 4x4 masz praktycznie do wymiany po takim przebiegu a koszt tego to praktycznie równowartość takiego grata chyba ze chcesz znowu włożyć używkę,
następnie turbo jeśli nikt go wcześniej nie wymieniał to albo już puszcza olej to ta lepsza opcja:p albo puszcza olej i nie ładuje:) przejechałem sie obydwoma samochodami wrażenia niezapomniane szkoda ze żaden nie miał wskaźnika boost bo jestem ciekawy czy strzałka by sie chociaż trochę uniosła najlepszy i tak był jeden z właściciel ostrzegał żebym uważał bo to naprawdę szybki samochód i czy będę w stanie nim zapanować miał racje nie moglem później zapanować nad swoim śmiechem.
Niestety prawda jest taka ze subaru to bardzo fajny samochód do ścigania itd.. ale jednocześnie skarbonka, 5-6 letnie Imprezy to większości wraki bo rzadko zabiera sie w nich za kompletne bardzo drogie remonty czesciej trafiają w takim stanie na nasze ulubione allegro:)
ps. ostatnio wracałem z kolega wieczorem z centrum honda VTI znany i lubiany civ 160km oprócz wydechu i dolotu zwykła seria i na jednych ze swiateł przed samym Ursynowem stanęła imprezka klasyczna 2.0 GT ładnie mieliśmy śmichy ja został za na nami żeby nie było na następnych światłach dostał kolejne baty:)
ps2. żeby nie było ze pisze o Hondzie a nie Roverku to kolegi VTI robie o 2-3 długości i to na padającej T25:)
po 1 układ 4x4 masz praktycznie do wymiany po takim przebiegu
Ale co konkretnie ? I po jakim przebiegu ?
dobryziom napisał/a:
Niestety prawda jest taka ze subaru to bardzo fajny samochód do ścigania itd.. ale jednocześnie skarbonka, 5-6 letnie Imprezy to większości wraki bo rzadko zabiera sie w nich za kompletne bardzo drogie remonty czesciej trafiają w takim stanie na nasze ulubione allegro:)
To jest jakaś kompletna bzdura - typowy urban legend. Jakie "bardzo drogie remonty" ? Wymiana rozrządu to remont ?
Nie powiesz mi, że R220T to nie jest skarbonka...
dobryziom napisał/a:
ps. ostatnio wracałem z kolega wieczorem z centrum honda VTI znany i lubiany civ 160km oprócz wydechu i dolotu zwykła seria i na jednych ze swiateł przed samym Ursynowem stanęła imprezka klasyczna 2.0 GT ładnie mieliśmy śmichy ja został za na nami żeby nie było na następnych światłach dostał kolejne baty:)
Dobre dobre Opcje są dwie - albo kierownik Imprezy dał wam radochę i nie wcisnął gazu do końca, albo ściemniasz. No i jeszcze opcja trzecia - to nie było GT.
_________________ BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
po 1 układ 4x4 masz praktycznie do wymiany po takim przebiegu
Ale co konkretnie ? I po jakim przebiegu ?
pokaż mi subaryne w której po przebiegu 200tys. będzie działał sprawnie układ 4x4 od razu Ci powiem nie znajdziesz dlatego tez nie zdecydowałem sie na 4x4 koszta plus ciągle wymiany i przekładki opon żeby działało to sprawnie...
dobryziom napisał/a:
Niestety prawda jest taka ze subaru to bardzo fajny samochód do ścigania itd.. ale jednocześnie skarbonka, 5-6 letnie Imprezy to większości wraki bo rzadko zabiera sie w nich za kompletne bardzo drogie remonty czesciej trafiają w takim stanie na nasze ulubione allegro:)
To jest jakaś kompletna bzdura - typowy urban legend. Jakie "bardzo drogie remonty" ? Wymiana rozrządu to remont ?
Nie powiesz mi, że R220T to nie jest skarbonka...
Przejedz sie do ASO albo zobacz ile kosztują nawet podstawowe części do subaru na allegro nie mowie już o tym ze kapitale robi sie po przebiegach 50tys. i główny mankament chyba wszystkim znany z wersji GT wysypująca sie skrzynia... Oczywiście jeśli chce sie fajnie zrobić 220T tez trzeba włożyć trochę kasy nie mowie ze nie chociaż podstawowe części są dużo tańsze od suby
dobryziom napisał/a:
ps. ostatnio wracałem z kolega wieczorem z centrum honda VTI znany i lubiany civ 160km oprócz wydechu i dolotu zwykła seria i na jednych ze swiateł przed samym Ursynowem stanęła imprezka klasyczna 2.0 GT ładnie mieliśmy śmichy ja został za na nami żeby nie było na następnych światłach dostał kolejne baty:)
Dobre dobre Opcje są dwie - albo kierownik Imprezy dał wam radochę i nie wcisnął gazu do końca, albo ściemniasz. No i jeszcze opcja trzecia - to nie było GT.
Pewnie ze są 3 opcje:
1. Tak jak już wcześniej mówiłem zmęczenie materiału jak polowa szrotów ze znaczkiem Subaru na naszych drogach co jest jednocześnie smutne:(
2. Nie znam osoby która na światłach daje komuś fory a jak już to robi to i tak objeżdża go na parze dlugosci...
3. Klasyczne GT chociaż znaczka nie moglem już zobaczyć bo został za daleko za nami:p
PS. ale nie ma sie co dziwić ceny mówią za siebie jak Impreza z 98 roku może kosztować 20tys. a Leganz z 94 8-10tys. przecież z daleka widać ze to Przystanek autobusowy kiepsko poskładany:)
_________________ Tomcata na części info na PW
Rowerowrx [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 12:36
dobryziom napisał/a:
...
3. Klasyczne GT chociaż znaczka nie moglem już zobaczyć bo został za daleko za nami:p
....
MEGA
Za całokształt wypowiedzi o Subaru
Takich głupot dawno nie czytałem. Ktoś Twoje wynurzenia nawet zapodał na THE Forum i kwiczą tam wszyscy z Ciebie
Jak kolega rozpoznaje Imprezę GT po znaczku... to niewiele wie o Imprezie GT Po za tym jeżeli po przebiegu 100.000 km to taki złom to dlaczego to jeszcze jedzie i nawet rusza z pod świateł
3. Klasyczne GT chociaż znaczka nie moglem już zobaczyć bo został za daleko za nami:p
....
MEGA
Za całokształt wypowiedzi o Subaru
Takich głupot dawno nie czytałem. Ktoś Twoje wynurzenia nawet zapodał na THE Forum i kwiczą tam wszyscy z Ciebie
Jak kolega rozpoznaje Imprezę GT po znaczku... to niewiele wie o Imprezie GT Po za tym jeżeli po przebiegu 100.000 km to taki złom to dlaczego to jeszcze jedzie i nawet rusza z pod świateł
Spoko niech kwiczą sobie ... wielkie pozdrowienia dla WRC FAN gdzie twoja Impreza GT widać ani nie załapałeś wątku ani nic nie wiesz o tej furce ... jechałeś kiedyś ? hehe watpie
Ze znaczkiem nie wiem czy do końca zrozumiałeś żart a co do ruszania z pod świateł to maluch tez rusza i co...
Do chłopaków z forum Subaru czytajcie uważnie watek... a potem komentujcie
ps. jak ktoś już chce sie wpisać to niech przedstawi jakieś ciekawe argumenty a nie żyje bajkami z TVN Turbo ...
. ale nie ma sie co dziwić ceny mówią za siebie jak Impreza z 98 roku może kosztować 20tys.
Tu się zgodzę - Impreza GT 98 za 20tys to jest to z dużym prawdopodobieństwem paździerz. Chyba, że mówimy o N/A.
dobryziom napisał/a:
jak ktoś już chce sie wpisać to niech przedstawi jakieś ciekawe argumenty
Najlepszym argumentem będzie jak kiedyś przyjedziesz np. do Ułęża i porównasz się z 5-6 letnimi, "jeżdżącymi wrakami".
no właśnie i to jest argument który rozumiem
dobryziom napisał/a:
wielkie pozdrowienia dla WRC FAN
Dziękuję
nie ma za co:)
dobryziom napisał/a:
gdzie twoja Impreza GT widać ani nie załapałeś wątku ani nic nie wiesz o tej furce ... jechałeś kiedyś ? hehe watpie
Dobre, dobre [/quote]
zycie
trochę zboczyliśmy z tematu...
Poproszę o znalezienie mi Subaru Legacy ,Imprezy obojętnie do max 10tys. nie starszej niż 93 rok aha i nie może być "jeżdżącym wrakiem". troszkę sie pośmiejemy
ps. wracając do sedna sprawy poszedł już ten Tomcat a jak tak to za ile??
_________________ Tomcata na części info na PW
Rowerowrx [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 17:32
dobryziom napisał/a:
....
Poproszę o znalezienie mi Subaru Legacy ,Imprezy obojętnie do max 10tys. nie starszej niż 93 rok aha i nie może być "jeżdżącym wrakiem". troszkę sie pośmiejemy
....
Rover 827, 2.7 Benzyna, 1997r. cena 7.500 zł ... Tu masz przykład co jest złomem i antykiem... do tego samo z siebie, a nie dlatego że wpadło w rączki mechanikasadysty....
Już wolał bym Subaru Legacy, 2.2 benzyna, 1993r. mimo że starszy o 4 lata to jednak nawet z przebiegiem 300.000 km będzie o klasę mniej zawodny. Do tego masz 4x4 które słynie że swej niezawodności. Co mogą potwierdzić liczni użytkownicy. Niestety nie znalazłem Legacy Turbo bo to rzadkość, Turbinę można sprawdzić przy zakupie i jak była prawidłową eksploatowana to bez problemu dociągnie do 300.000 km - tak wiem dla użytkownika Rovera Turbo to jest niepojęte
Tu dla kolegi jeszcze foto złomu z 99r
"złom" wygrał Super OES w Poznaniu nie dały mu rady nówki EVO IX ani Porsche i cała plejada dłubanych łunochodów
Sedno !
Irytuje mnie jak ktoś wyrabia sobie opinie o danej rzeczy -tu marce, na podstawie przejażdżki skatowanym przez kogoś autem nie bez powodu w niskiej cenie i do tego rozsiewa taka opinie na lewo i prawo.... I to kto do tego .. właściciel Hondorovera który robił tak wspaniałe samochody że dziś nie jest wart funta ..... kłaków
Irytuje mnie jak ktoś wyrabia sobie opinie o danej rzeczy -tu marce, na podstawie przejażdżki skatowanym przez kogoś autem nie bez powodu w niskiej cenie i do tego rozsiewa taka opinie na lewo i prawo.... I to kto do tego .. właściciel Hondorovera który robił tak wspaniałe samochody że dziś nie jest wart funta ..... kłaków
Zaczynasz zachowywać się dokładnie tak samo
Intakwrc napisał/a:
No niestety Forum Roverki zdechło Widać pewnie sie przegrzał mu silniczek jak to w Roverkach Dieslach ma się w zwyczaju po przebiegu 100.000 km
Widocznie Twój miał tak w zwyczaju, bo o niego nie dbałeś. Proponuję więcej luzu i spokojniejsze podejście. Zamiast rzucania haseł w stylu "dzieci neo" zachęcam do merytorycznych debat na konkretne argumenty i naprostowanie kolegi dobryziom w temacie Subaru .
Arti napisał/a:
Ktoś się zarejestrował i rozpoczął krucjatę. Ale gościa chyba jednak trzeba ugryźć bardziej rzeczowymi argumentami niż te by Rowerowrx.
Otóż to
Rowerowrx [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 18:30
thef napisał/a:
....Zaczynasz zachowywać się dokładnie tak samo
Ja posiadałem Rovera prze 3 lata..... a nie się nim przejechałem...
Kiedyś w ASO zapytałem o cenę poduszki kierowcy.... 11.000 zł wartość wtedy samochodu 25.000 zł... Przednia szyba 2500 zł w ASO oryginalna. To był Rover 620 SDI...
proszę o wygonienie dzieci spać. Odkąd otworzyli forum WST to mnóstow "specy
od driftu" którzy rozjeżdżają się 10letnimi gratami znając oznaczenie silników serii swego auta, a zarazemkrytyukjąc 8 letnie auta gt. rozpoznawając ich po znaczku i kolorze lakieru. piter34, prosze o close theme.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja posiadałem Rovera prze 3 lata..... a nie się nim przejechałem...
Skoro był takim złomem niewartym funta kłaków , to dlaczego aż 3 lata go posiadałeś?? Na jakiej podstawie stwierdzasz, że wskazane przez Ciebie R827 jest antykiem i złomem. Czy chociaz sie nim przejechałeś
Powtórzę słowa Thef'a wiecej luzu i zdrowego podejścia Panowie i Panie. Aa i chyba przede wszystkim szacunku i tolerancji dla innych marek i ich uzytkowników. Każdy z nas miał jakieś powody, że wybrał dane auto. Jesli mu sie spodobało to został przy nim, jeśli nie to sprzedał i świat sie przez to nie zawalił.
PS. I proszę napisz koledze Intakwrc, że przez 3 lata na forum nie było przegrzanego klekota
Rover 827, 2.7 Benzyna, 1997r. cena 7.500 zł ... Tu masz przykład co jest złomem i antykiem... do tego samo z siebie, a nie dlatego że wpadło w rączki mechanikasadysty....
Czy to na podstawie własnych doświadczeń, czy:
Rowerowrx napisał/a:
ktoś wyrabia sobie opinie o danej rzeczy -tu marce, na podstawie przejażdżki skatowanym przez kogoś autem nie bez powodu w niskiej cenie i do tego rozsiewa taka opinie na lewo i prawo....
Koledzy chyba mają właśnie takie "skatowane przez kogoś auta" skoro tak się emocjonują.
Dajcie na luz, chyba, że z napędem na 4 to nie wypada.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
proszę o wygonienie dzieci spać. Odkąd otworzyli forum WST to mnóstow "specy
od driftu" którzy rozjeżdżają się 10letnimi gratami znając oznaczenie silników serii swego auta, a zarazemkrytyukjąc 8 letnie auta gt. rozpoznawając ich po znaczku i kolorze lakieru. piter34, prosze o close theme.
popieram w 100% porażka forumowi eksperci....
może wrócimy do tematu czy sie sprzedał Tomcat i ewentualnie za ile...:)
_________________ Tomcata na części info na PW
Rowerowrx [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 13:28
dobryziom napisał/a:
Valander_wwa napisał/a:
proszę o wygonienie dzieci spać. Odkąd otworzyli forum WST to mnóstow "specy
od driftu" którzy rozjeżdżają się 10letnimi gratami znając oznaczenie silników serii swego auta, a zarazemkrytyukjąc 8 letnie auta gt. rozpoznawając ich po znaczku i kolorze lakieru. piter34, prosze o close theme.
popieram w 100% porażka forumowi eksperci....
może wrócimy do tematu czy sie sprzedał Tomcat i ewentualnie za ile...:)
Kolegę dobryziom zapraszam na zabawę z ekspertami z forum i dziećmi neostrady... Słomczyn 24 listopada 2007r Obiecuje że parę "zabytków" chętnie zobaczy w "akcji" Rovera Turbo
Lub kolegów z okolic Poznania na Super OES na Torze Poznań 1 grudnia 2007.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum