Skojarzyłem jeszcze jadną rzecz:zanim to się wszystko zaczęło,to jak wymieniałem olej silnikowy i płyn do chłodnicy,zaglądnąłem do zbiorniczka płynu hamulcowego i o dziwo stan był poniżej minimum.Bardzo mnie to zdziwiło.Kupiłem DOT 4,dolałem do max(było to jakieś 2 tyg,temu)dzisiaj jak popatrzyłem jest jakieś 2 mm pod max.Może gdzieś jest jakaś nieszczelność i stopniowo pomalutku gdzieś go ubywa?Może też przez nieszczelność zapowietrzyło się?Jak myślicie?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 17:24
To znaczy że któraś z dwóch części (pompa sprzęgła lub wysprzęglik) jest do wymiany
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Gru 02, 2007 19:32
U mnie wysprzęglik który już kupiłem (od przemo285-wzorowy sprzedawca). Jednak chyba muszę się za to zabrać bo coraz szybciej ubywa. Planuję sobie dwa dni w tym tygodniu zarezerwować. Najpierw musze nagrzewnice w warsztacie włączyć na dzień żeby się zagrzało
niedawno sprowadziłem roverka 75 z Hiszapani. w drodze w połowie francji nie mogłem wrzucic zadnego biegu. jedynka na wyłączonym silniku a potem od razu piątka i tak do samej polski. na A4 biegi sie odblokowały i chdza lekutko do dzisiaj
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Pon Gru 03, 2007 15:58
jedyna napisał/a:
A to chyba nie za dobrze jak tak sam od siebie ubywa,prawda?
No skoro ubywa a w przyrodzie nic nie ginie to znaczy, że jakąś nieszczelnością ucieka. A jak ma którędy uciekać to i tą samą drogą łapnie powietrza (i to jeszcze łatwiej) więc ma prawo się zapowietrzać chyba no nie... A wtedy takie właśnie objawy.
Witajcie
Tak więc,mam już kłopot z głowy!Opiszę co było:dostaliśmy się do zbiorniczka płynu pod kierownicą i.... pod nakrętką wystawał kawałek woreczka nylonowego???A czemu?Poprzedni właściciel,Holender,najprawdopodobniej chciał usunąć przyczynę lużnego pedału sprzęgła(nie łapał od samej góry)i postanowił dolać płynu do zbiorniczka,odkręcił zbiorniczek,nie wyciągając gumowgo kapturka nalał tam płynu,zafoliował woreczkiem i zakręcił
Wyciągneliśmy ten kapturek,dolaliśmy płynu,przepłukaliśmy nim układ,włożyliśmy kapturek spowrotem,odpowietrzyli i teraz nie dość że biegi wchodzą jednym paluszkiem,to jeszcze sprzęgło łapie od samej góry
Mam nadzieje że problem nie powróci
To dlaczego nic nie odpisałeś na swoim poscie:"Problem z biegami"?
Pytałem na nim jak się rozwiązał Twój problem.Piszesz tam że już tydzień i płynu nie ubywa,nie opisujesz że problem wrócił.
A teraz w tym poście wyskakujesz że"..też tak myslałem przez tydzień"
To co Ci nawaliło?Pompa,wysprzęglik?
8 lipca miałeś problem,13 lipca pisałeś że nic nie ubywa płynu,wczoraj napisałeś że że po tygodniu od wymiany płynu problem wrócił.Teraz piszesz że pompa poszła Ci tydzień temu.
To co się działo przez te prawie 5 miesięcy od dolania płynu,skoro pompa poszła Ci tydzień temu?
Co,przez 5 miesięcy dolewałeś płynu??? Bo tak można z tego wywnioskować.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 22:34
Panowie to że elementy sprzegła padają w niskich temperaturach to jest norma (to jest najlepszy przełom w sprzedaży pomp i wysprzęglików)co się dziwicie,każdy ma jakies nadzieje na naprawę
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum