No dobrze ale jak to wytłumaczysz że naprawde dobrze przyspiesza od 3000rpm, no może troche wcześniej.
Tym, że masz coś "nie tak" i za późno Ci naprawdę dobrze przyspiesza.
Spójrz w dane techniczne. Maksymalny moment obrotowy jest w okolicach 2000rpm i wtedy (na danym biegu) auto przyspiesza najlepiej. Fizyka, fizyka...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Generalnie to każde auto ma tak, że przyspiesza najlepiej przy takich obrotach (na danym biegu), na jakich ma najwięcej niutonometrów. Twój model ma ich najwięcej w okolicach 2000rpm.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
przy 3 k mi zaczyna juz zamulac najlepiej minimalnei przed 2000 rpm sie zbiera, slychac ladne pssssst i autko idzie .
wykres mocy pokazuje zadyszke przy 3 k rpm i potem znow sie rowna wykres.
Ja to widzę nieco inaczej.
Max istotnie jest przy 2krpm, ale potem moment obrotowy cały czas idzie równomiernie w dół, a zatem nie powinno być mowy o nagłej zadyszce przy 3krpm (de facto tam jest prawie 220Nm, czyli więcej niż maks. moment obrotowy w starszej serii L).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum