To jest instrukcja do LHD!
Pamiętaj, że masz RHD - poszukaj na angielskich forach - możesz go mieć trochę inaczej umieszczonego, bo na pewno gdzieś jest!!!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 42 Skąd: Irlandia
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 20:52
maciej napisał/a:
To jest instrukcja do LHD!
Pamiętaj, że masz RHD - poszukaj na angielskich forach - możesz go mieć trochę inaczej umieszczonego, bo na pewno gdzieś jest!!!
pieron jasny, no oczywiscie X)
mozg mi zawiesilo troche
piter34 napisał/a:
Zdjęcie nie pomoże?
dzieki
[ Dodano: Pon Gru 10, 2007 20:35 ]
Jak robie testy, to kontrolka silnika swieci i nie gasnie, natomiast kontrolka SRS miga ciagle 10-1. Tego w tabeli nie ma, wiec nie mam pojecia co to znaczy.
Dodam ze moj Rover byl bity i nie ma airbaga.
[ Dodano: Pon Gru 10, 2007 20:37 ]
Wlasnie przeczytalem pewna rzecz, ktorej wczesniej nie widzialem...
Forum Hondy napisał/a:
W pojazdach z systemem Honda PMG-Fi nie jest możliwy odczyt kodów za pomocą czytnika kodów usterek.
Trzeba zastąpić air-bag jakimś oporniczkiem - zapytaj przemo285 lub phjowi, oni Ci pomogą i powiedzą dokładnie.
A nie łatwiej wyjąć kontrolkę z deski?
Łatwiej, zero kombinacji i przy sprzedaży nikt się nie nabierze, że jest Airbag - w razie czego nie będzie mogł się sądzić o to.
majnus napisał/a:
Jak robie testy, to kontrolka silnika swieci i nie gasnie,
Hmmm... Dziwne, że nie gaśnie... Może coś nie tak jest zwarte... Bo jeśli nie ma błędów, to chyba wogóle się nie zapala... A może coś kręce.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2007 Posty: 42 Skąd: Irlandia
Wysłany: Wto Gru 11, 2007 20:33
maciej napisał/a:
A nie łatwiej wyjąć kontrolkę z deski?
Łatwiej, zero kombinacji i przy sprzedaży nikt się nie nabierze, że jest Airbag - w razie czego nie będzie mogł się sądzić o to.
nie pomyslales o jednej rzeczy - przy wlaczeniu zaplonu zapalaja sie wszystkie kontrolki w celu sprawdzenia czy aby na pewno dzialaja. Jezeli SRS sie w ogole nie zapali to bedzie wiadomo na pierwszy rzut oka ze nie ma diodki.
Jezeli SRS sie w ogole nie zapali to bedzie wiadomo na pierwszy rzut oka ze nie ma diodki.
No tak, ale będzie wtedy wiedział, że coś jest nie tak z SRS'em - jeśli go to obchodzi, to zapyta, jeśli nie to kupi bez SRSu i ok.
Moim zdaniem wstawianie opornika to gorsze rozwiązanie, bo ktoś się może nabrać, a to już zaczyna grozić sądem za oszustwo lub nawet spowodowanie zagrożenia życia, nawet w Polsce.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Coś zaczynam kojarzyć, że marcel_n kupował swoją R600 to nie świeciła się kontrolka SRS...
Ale przynajmniej wiedział, że coś jest nie tak, ja wolę wiedzieć, że jest nie tak, niż mieć coś ukryte...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum