Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Coś w rodzaju blaszanego spodka od którego odchodzi wężyk do górym i skierowany w lewo (ten blaszany spodek ) jest za silnikiem blisko podszybia .Nie wiem co to jest a ukręcił się ten wężyk,zaznaczam że w pracy silnika się nic nie zmieniło
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 01, 2011 19:10, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 17, 2007 21:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Cze 2007 Posty: 65 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 03:17
Opisz coś więcej bo jak na razie "widzę ciemność, ciemność widzę..." i mam wrażenie (ale to może być tylko wrażenie) że odpadłci wąż podciśnienia od serwa i możesz mieć problem z hamowaniem.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 09:50
Pewnie chodzi Ci o zawór EGR. Wężyk wymień i będzie ok, tylko powiedz w sklepie, że to nie byle wężyk tylko właśnie do EGR. I zmień model auta w swoim profilu na 400 Di jak Pan Bóg przykazał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum