ale nie wolno zapomniec o tym ze oprocz turbo mamy do wymiany praktycznie cale hamulce wymiana zawieszenia na sportowe no i gumki tez trzeba porzadne... bo po co 200 Km pod maska jak na pierwszym zakrecie zaliczymy drzewo
Spoko, spoko, przy podejściu "tylko konie" drzewa nie będzie, bo auto nie ruszy - ukręcą się półosie przy pierwszym starcie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 16:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wedlug mnie to troche przerost formy nad tresci tymbardziej ze 220T wcale nie są takie tanie. I jeszcze dostac w b.dobrym stanie. I jeszcze zawieche osobno trza dokupic znaczy jak ktos ma kasy jak lodu
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 23:07
nie latwiej juz jezdzic tym 220 T ?
samo dolozenie turbo i podkrecenie mocy do 200km (po co???) to tyle ci da ze lepiej nie mowic... siada ci hamulce, tarcze od hamulcy, pol oski, zapewne sprzeglo tez moze, wiekszosc elementow pod maska inaczej mowiac.
moc silnika jest przystosowana do bebechow samochodu.... zwiekszajac moc, zwieksz wytrzymalosc.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 527 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Gru 20, 2007 01:03
heh... koniec tematu turbo nie będzie montowane ani żaden swap.
Będzie tak jak jest czyli rover 214 103 konie na miasto a mój drugi roverek 220 coupe turbo+ 227koni na zabawe i wyścigi:)
1.4 turbo jeździ a napewno jeździło w Zastecu. Ich Roverek miał 1.4 I tam moc była konkretna http://www.zastec.pl/114gti.html o tym mowa
odnośnie tej zabawki dobrze piter 34 nadmienił warto sobie poczytać forum streetracingu bo podobno te 1,4 to wielka ściema... są dość mocne podejrzenia ze to był 1,8 poza tym tyle kasy co wrzucili w ten silnik to by kopił już seryjny samochód z duza mocą:)
maciej: poprawiłem cytowanie
_________________ Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez maciej Czw Gru 20, 2007 13:06, w całości zmieniany 1 raz
Będzie tak jak jest czyli rover 214 103 konie na miasto a mój drugi roverek 220 coupe turbo+ 227koni na zabawe i wyścigi:)
Zabrałeś bratu?
dobryziom napisał/a:
odnośnie tej zabawki dobrze piter 34 nadmienił warto sobie poczytać forum streetracingu bo podobno te 1,4 to wielka ściema... są dość mocne podejrzenia ze to był 1,8
Znane są inne podobne przypadki.
dobryziom napisał/a:
poza tym tyle kasy co wrzucili w ten silnik to by kopił już seryjny samochód z duza mocą:)
I to jest moje podejście do tuningu, zwłaszcza aut używanych - jeśli mam władować 5 kzł w przeróbki i nie być pewny efektu to wolę te 5 kzł władować w zakup mocniejszego auta.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
chrystler 300m, cadillac eldorado, rover zs lub zr
Niezły rozrzut.
[ Dodano: Czw Gru 20, 2007 13:08 ]
Senn napisał/a:
kolin napisał/a:
Ogólnie w PL nie widziałem jeszcze zaturbiuonej jednostki 1.4 k-series
Prosze bardzo
W PTK robi sie takie rzeczy
Wszystko można, tylko po co...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Tylko pierwszy argument mnie przekonuje.
Koszty porządnej przeróbki są raczej wyższe niż te opłaty, a jak chce się mieć 2.0T to już lepiej kupić Tomcata - będą od razu hamulce, skrzynia i przeniesienie napędu dostosowane fabrycznie do takiej mocy...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No właśnie pasja.Niektórzy tego nie rozumieją tak jak wiele ludzi z mojego towarzystwa.Mówią po co tyle pakujesz w ten samochód sprzedaj i dołóż i kup sobie nowszy,albo kup sobie 220 coupe.Ale po co mi 220 coupe których na polskich drogach jest pełno.Moja autko jest jedyne w polsce i to daje mi satysfakcje.Nie którzy potrafią wydać na gitarę 10tyś tak jak mój kolega.
Także jeśli ktoś ma ochotę pakować mnóstwo kasy w auto niech to robi jeśli mu się to podoba.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Gru 20, 2007 22:05
Senn napisał/a:
Ale po co mi 220 coupe których na polskich drogach jest pełno.Moja autko jest jedyne w polsce i to daje mi satysfakcje.Nie którzy potrafią wydać na gitarę 10tyś tak jak mój kolega.
Także jeśli ktoś ma ochotę pakować mnóstwo kasy w auto niech to robi jeśli mu się to podoba.
Jestem tego same zdania co ty
michone napisał/a:
wedlug mnie to troche przerost formy nad tresci tymbardziej ze 220T wcale nie są takie tanie. I jeszcze dostac w b.dobrym stanie. I jeszcze zawieche osobno trza dokupic znaczy jak ktos ma kasy jak lodu
Nikt nie powiedział ze będzie tanio,jak sie robi taki projekt trzeba sie liczyć z kasą
Senn napisał/a:
Prosze bardzo
W PTK robi sie takie rzeczy
Ile to dmucha bo ciekaw jestem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Gru 21, 2007 08:45
stanley200 napisał/a:
Ale po co mi 220 coupe których na polskich drogach jest pełno.
No nie wiem czy aż tak pełno - Niestety pełno to mamy tych paskudnych golfów III... bleeee
Co do podejścia na temat przeróbek, to zgadzam się - dla niektórych samochód to środek lokomocji, a dla niektórych hobby, coś z czym człowiek związuje się emocjonalnie. Myślę że takich wariatów jak stanley200 powinniśmy wspierać a nie ściągać na glebę gadaniem że nie wyjdzie, że nie opłaca się, że będą problemy bo...
Dokładnie 220 coupe turbo to nie jest popularny samochód jak jest ich w Polsce 50 sztuk z czego polowa jeżdżących to max
Ja czekam chłopaki na wasze projekty fajnie jak by coś z tego wyszło
ps. mój projekt już na wiosnę a może i szybciej
_________________ Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Pią Gru 21, 2007 10:03, w całości zmieniany 1 raz
No właśnie pasja.Niektórzy tego nie rozumieją tak jak wiele ludzi z mojego towarzystwa.Mówią po co tyle pakujesz w ten samochód sprzedaj i dołóż i kup sobie nowszy,albo kup sobie 220 coupe.Ale po co mi 220 coupe których na polskich drogach jest pełno.Moja autko jest jedyne w polsce i to daje mi satysfakcje.Nie którzy potrafią wydać na gitarę 10tyś tak jak mój kolega.
Także jeśli ktoś ma ochotę pakować mnóstwo kasy w auto niech to robi jeśli mu się to podoba.
Spokojno chłopaki - tam był smajlej na końcu.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum