Jeżeli oczekujesz od kogoś pomocy, to wypadałoby się dostosować do zasad, jakie panują w danym środowisku. Dlaczego ktoś ma Tobie pomagać mimo tego, że Ty go olewasz a do tego jeszcze dziwne uwagi wygłaszasz?
Taka już rola Adminów i Modów, żeby pilnowali porządku na Forum. Piter34 i tak był długo cierpliwy i próbował Ci pomóc, zanim zwrócił uwagę
Proponuję, żebyś przemyślał swoje stanowisko w tej sprawie.
jak silnik chodzi to ten zaworek nie puszcza plynu, bo plyn podnosi ten zaworek (kolke) i blokuje , jesli tam trafi sie powietrze to wtedy wyleci powietrze, czyli zaworek blokuje sie przy probie pociagniecia , a puszcza w strone glowicy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
dzisiaj odebrałem auto , po raz kolejny mechanik czyścił ten zaworek i kolektor odkręcił , powiedział że tam była jakaś maż . Czy mogło to powodować ? i skąd ta maż ? jak to jest w silniku , to będzie to robić co jakiś czas . Jak to wyczyścić ? jest jakiś środek aby wlać i z płynem i aby się czyściło ? . Oczywiście termostatu nie wsadził bo czasu nie miał , już 2 termostat i był zły dzisiaj kupiłem innej marki morze będzie lepszy ten był verna . Pozdrawiam
ta maz to pewnie pozostalosc po HGF, trzeba wyplukac caly uklad chlodzenia woda pod cisnieniem, jesli ten zaworek nie dzialal tak jak powinien to moglo to powodowac wlasnie nie odpowietrzenie glowicy silnika
a termostat to pewnie Vernet, podejzewam ze nie z termostatem jest problem u ciebie tylko wlasnie ztym zaworkiem czyli odpowietrzeniem glowicy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Witam jest lepiej tak myślę , bo z przewodami nie dzieje się tak jak wcześniej , mam jeszcze problem z przewodem tym górnym od chłodnicy do silnika bo nie jest orginalny mam kombinowany . Pisałem już czy ktoś nie ma do sprzedania urzywanego bo nowy sporo kosztuje . Pozdrawiam i życzę Wesołych świąt . Jeśli ktoś ma proszę o kontakt .
[ Dodano: Pią Gru 28, 2007 22:45 ]
Witam mam dość co się dzieje ? założyłem dziś termostat i to samo , gdy go przegonie szybko płyn jak głupi szaleje , jak go zgasiłem w górnym przewodzie nie było płynu ,syczało bulgotało dolny przewód jest zimny ale w aucie ciepło a w czasie jazdy wskazówka temp. poszła prawie na maxa a potem spadła. Czy znowu mogli nieodpowietrzyć tego szlałfiku co idzie do głowicy czy co ? pomocy proszę
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 11:44 ]
Witam poszukuje fotki lub jakiejś porady mianowicie chodzi o termostat jaki ma iść do mojego silnika , to jest rover 416 v16 si , bo prawdopodobnie są dwa rodzaje tych silników jakiś HD i inny i termostaty idą inne , ze stopka i bez bo okazało się że mechanik wyrzucił przy wymianie na nowy ten co był od nowości . A inny pan twierdzi że to morze być wina złego termostatu więc proszę jeśli ktoś ma jakieś informacje o tym lub fotkę .
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 11:45 ]
Witam poszukuje fotki lub jakiejś porady mianowicie chodzi o termostat jaki ma iść do mojego silnika , to jest rover 416 v16 si , bo prawdopodobnie są dwa rodzaje tych silników jakiś HD i inny i termostaty idą inne , ze stopka i bez bo okazało się że mechanik wyrzucił przy wymianie na nowy ten co był od nowości . A inny pan twierdzi że to morze być wina złego termostatu więc proszę jeśli ktoś ma jakieś informacje o tym lub fotkę .
Witam poszukuje fotki lub jakiejś porady mianowicie chodzi o termostat jaki ma iść do mojego silnika , to jest rover 416 v16 si , bo prawdopodobnie są dwa rodzaje tych silników jakiś HD i inny i termostaty idą inne , ze stopka i bez bo okazało się że mechanik wyrzucił przy wymianie na nowy ten co był od nowości . A inny pan twierdzi że to morze być wina złego termostatu więc proszę jeśli ktoś ma jakieś informacje o tym lub fotkę .
Typ silnika i stosowanego termostatu jest jeden.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Witam Mam nadal problem z układem chłodzenia mianowicie jak już pisałem po wymianie uszczelki pod głowicą i z planowaniem, sprawdzeniem na szczelność głowica jest w porządku.
Dodam że przy Wymianie uszczelki wymieniłem pompę wodną i już cztery termostaty. Po prawidłowym Odpowietrzeniu na wolnych obrotach jest ok. Abym tylko jechał szybciej temperatura rosnie na Maxa , i wywala płyn. Sprubowalem wyjąć termostat i jeździć bez niego
, było w porządku ale auto nie miało temperatury i jeździłem na ssaniu.
Zakupiłem termostat ORGINALNY i Kazałem wstawić okazało sie że nadal robi sie to samo , więc mechanik rozebrał jeszcze raz głowicę , aby sprawdzić czy nie zrobił pomyłki stwierdził że auto musiało być już robione w BELGii bo jest nowa uszczelka metalowa .
Dopiszę że przed wymianą tej uszczelki było w porządku , a uszczelkę wymieniałem z powodu wydmuchania i od tamtej pory już TRZY miesiące mechanik nie wie co jest . Może ktoś z was miał taki przypadek. Napiszę rówienież odpowietrzanie było prawidłowe jak tu z forum podane.
POZDRAWIAM
siwek, scaliłem Twój nowy wątek z tym starym, aby wszystko było w jednym miejscu.
Podobny problem z autem (R214i, 1.4 8V) miał bodajże Viniu. Okazało się głowica jest nieszczelna i skończyło na wymianie głowicy.
Tutaj jest ten wątek:
http://forum.roverki.eu/v...highlight=viniu
piter głowice miałem sprawdzana na szczelność jest ok nawet po złożeniu silnika po tych objawach co mam sprawdzali specjalnym urządzeniem czy sie pojawiają spaliny w płynie i nic nie wykazało , czytałem te posty co mi kazałeś u mnie są trochę inne objawy wiec nie wiem co myśleć .
czytałem te posty co mi kazałeś u mnie są trochę inne objawy wiec nie wiem co myśleć .
Cały układ chłodzenia musi być drożny i odpowiednio podłączony, odpowietrzony, musi być sprawna pompa wody, musi być sprawny korek zbiorniczka. Nie wiem co więcej podpowiedzieć.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Koledzy ten zaworek był sprawdzany to tylko śród zaciśnięty i on chodzi . Byłem dziś złożyli auto tylko chłodnice wyjęli pytam po co to ? A mechanik kazał zobaczyć i jest w paru miejscach ta siatka taka ze jak palcem dotknę to sie kruszy mechanik odrazu mi powiedział że trzeba kupić drugą , ja mowie że ona nielejne morze zostawić i pojechałem nie wiem co zrobi znalazł w internecie chłodnicę z wiatrakiem za 200 zł a muj wiatrak jest dobry nowa chłodnica kosztuje 260 zł już mam dosyć kosztów . Więc mogło to być przyczyna tego co mam ? pozdrawiam
Ktoś z waz pisał mi kiedyś że morze jest założony odwrotnie termostat morze ktoś napisać jak powinien być założony poprawnie lub jakieś fotki . pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum