Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Mam pytanko, czy ktoś bawił się w wymianę takiego silniczka, mój strasznie fiksuje - raz góra raz dół i chciałbym go wymienić. Silniczek już mam, tylko nie wiem teraz jak sie do tego zabrać/ Dużo z tym zabawy? Lampa prawa (przy akumulatorze) - muszę demontować aku?
Za wszelkie info dzięki z góry
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 01:27, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 13, 2008 15:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kolego temat troszkę nie w tym kąciku co trzeba Powinien być w Usterki i Porady Techniczne !
Aku to najmniejszy problem Z doświadczenia wiem, żeby wyciągnąć lampę musisz zdjąć zderzak, ale z tym też można sobie poradzić. A co Rave mówi Kolego ?
Kolego temat troszkę nie w tym kąciku co trzeba Powinien być w Usterki i Porady Techniczne !
Aku to najmniejszy problem Z doświadczenia wiem, żeby wyciągnąć lampę musisz zdjąć zderzak, ale z tym też można sobie poradzić. A co Rave mówi Kolego ?
wiem Skiba, ze wątek nie w tym dziale, może jakiś moderator to przeniesie. Zauważyłem dopiero po tym jak wysłałem Rave'a nie mam i nigdy nie używałem, ale zaraz zobaczę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bialy114 [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 13, 2008 20:41
pzwmichal napisał/a:
muszę demontować aku?
No to "niedobry poznaniak" Ci podpowie :
Akumulator na 100% - na szczęście nie zrobi to rzadnej krzywdy. Po wyjęciu baterii silniczek powinien już dać się wykręcić. Pamiętaj o tym, że wewnątrz lampy jest plastikowa krzywka trzymająca kulkę trzpienia siliczka - więc powoli i ostrożnie NIC NA SIŁĘ !
Jestem świeżo po wyciąganiu i czyszczeniu całych lamp (szkła i odbłyśniki z rozklejaniem), więc miałem trochę więcej grzebania, ale warto było
Pozdrawiam
No to "niedobry poznaniak" Ci podpowie :
Akumulator na 100% - na szczęście nie zrobi to rzadnej krzywdy. Po wyjęciu baterii silniczek powinien już dać się wykręcić. Pamiętaj o tym, że wewnątrz lampy jest plastikowa krzywka trzymająca kulkę trzpienia siliczka - więc powoli i ostrożnie NIC NA SIŁĘ !
Jestem świeżo po wyciąganiu i czyszczeniu całych lamp (szkła i odbłyśniki z rozklejaniem), więc miałem trochę więcej grzebania, ale warto było
Pozdrawiam
Dziękuję za podpowiedź, na pewno z niej z korzystam, choć auta od Ciebie nigdy nie kupię :):) Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum