Pomógł: 10 razy Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 193 Skąd: Kraków/Chicago
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 19:28
nie warto wydawać pieniędzy na takie badziewie jak już kolin wspomniał zrobić wydech z kwasówki + kolektor i dobry dolot myślę że po zrobieniu tych rzeczy odczujesz różnice (ja po zrobieniu wydechu z kwasówki odczułem i to bardzo )
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Sob Lut 23, 2008 10:55
rozumiem, że orty można walić, ale że aż takie? =)
co do tuningu ta turbinka w dolocie nic nie daje...poza bajerem i swiszczącym dzwiekiem i tyle,
kumpel w warsztacie powiedział mi to samo co kolin pisał juz wczesniej, najlepiej wydech caly z kwasowki dobry dolot najlepiej sportowy filtr w miejsce orginała i dorobić jeszcze jakis wlot powietrza w obudowie filtra.. i to moze da jakis efekt a samo zalozenie filtra stozkowego nic poza dzwiekiem nie doda no + mozliwosc spadku mocy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Sob Lut 23, 2008 11:18
No to jak się nie martwisz o gotówkę to zaczniemy od konkretów a nie od pierdół
1. Wałki ostrzejsze: Świątek, Chojnacki, Kenta i jeszcze coś się znajdzie OK 2000zł
2. Kolektor wydechowy+wydech z kwasówki : jest dużo firm co się tym zajmie Wydech 1500zł do Kolektor postarać się kupić jakiś używany za 500-700zł
3. Dolot niech ktoś zrobi co się tym zajmuję 400-600zł
4. Przepustnica od MG ZR 160 200-300zł
5. Strojenie ECU master albo jakaś inna świnia 1200-1500zł
I auto wysra pewnie ze 140KM
Jak nadal będzie mało to :
1. Rozbieramy motor i:
-Powiększamy kanały ssace i wydechowe-spasowanie kolektorów
-Większe zawory i odpowiedni kształt
Na tym chyba sie kończą możliwości--->>> stage 2 Turbo
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mozesz jeszcze zrobic lzejsze kolo zamoachowe, zrobic na zamowienie kola pasowe z aluminium, wyważyć wał... na upartego mozna zostawic sam blok a reszte modow kupic tylko pytanie czy masz na tyle kasy??
A przed rozpoczeciem wszystkiego trzeba pamietac o kapitalnym remoncie jak po HGF + zawiecha + sprzeglo itp
Bo zeby zrobic 150 Km w N/A z tego silnika to koszt kolo 8tys zl
Zrobienie Soft Turbo przy znajomym mechaniku to koszt podobny
Zrobienie pozadnego Turbo czyli jakies 200-250KM to koszt z 20tys zl
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum