Sam celuję w 620Ti, ale tego jest tak mało w ogłoszeniach, że zaczynam mieć obawy co do własnego rozsądku, no ale zobaczymy...
Jeśli w 2.0 turbo piszą, że odzywa się łożysko w sprzęgle, to co może się za tym jeszcze kryć? Kto wie?
P.S. Czy są w ogole rovery z niezajeżdzonym silnikiem 2.0Ti ? Czy mam złudną nadzieję?
Mam silne przeczucie, że doładowane 2.0 średnio znosi takie obciążenie i te, co się pojawiają w ogłoszeniach to już tylko padaki. Bo przecież kto kupuje auto z 200KM, żeby się toczyć...
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 23, 2008 01:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
napewno sa nie zajezdzone!! musza byc chodzi Ci o takiego szarego/myszkowego z 1996r.?? juz 2 razy slyszalem o tym od sprzedajacych ale to moze byc normalne...przeciez to az 200koni...
ROVER 620 ti to po prostu boska bestia drodzy koledzy!!!
Kupiłem 3 tyg temu, miałem trochę problemów, z którymi już się wszystkimi uporałem i jak już wszystko gra to jestem pewny że dokonałem dobrego wyboru!!
Przebieg mam 134 tys udokumentowany, silnik pracuje przepięknie, żadnych stuków czy klekotów, turbo świszczy jak trzeba.
Ogólnie, to ma zajebis**** kopa, wymiata!!!
Jak się przekonałem, lepiej wywalić katalizator, bo tylko zamula auto, od razu lepiej pracuje po wywaleniu kata
Bardzo polecam Roverka Turbo!!!
_________________ Mój pierwszy Roverek - 600 ti
PIĘKNY I BESTIA
sluchaj ogladalem takiego naprawde piekny jest!!! tak samo jak 623Si ktorego mialem ale ten konkretny ktorego ogladalem to kicha przy dodawaniu ewidentnyi bardzo slyszalny stuk w silniku cos jakby panewka?? do tego u mnie musi byc LPG bo jednak paliwo kosztuje...a truc takiego monstera gazem?? szkoda;( obecnie mam Vectre V6 i szczerze to nie narzekam, zero problemow a i dzwiek 6 cylindrowego widlaka przy 7tys obr powala na kolana:P jak sie trafi to czego szukam to kupie a jak nie...ze 170 konikami pod maska tez sie jakos da jechac...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 26, 2008 22:29
Markzo napisał/a:
woooow...ekstra:) a czy to cuda ma cos takiego jak kontrola trakcji?? wiem ze ma Torens'a czyli mechanizm roznicowy o zwieksoznym tarciu czy jakos tak, ale w mojej Viki 2,5V6 mam Tc, wciskam guzik i wlanczam lub wylanczam, czy tu jest tez cos takiego?? co myslicie o tym turbolocie?
A po co ma mieć. Ten samochód służy do jazdy i dawania przyjemności z jazdy. Torsen jest idealnym rozwiązniem (choć drogim). Znacznie lepszym rozwiązaniem od elektroniki, która "kastruje" silnik lub gotuje hamulce.
np po to zeby sie na mokrym nie meczyc:) bo nie zawsze jest jazda do odcinki na maxa;) czasami podczas normalnego uzytkowania TC sie przydaje;) a jak chcesz uciechy to guzik na desce sie zaswieca TC i jedziesz
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 27, 2008 02:07
Markzo napisał/a:
np po to zeby sie na mokrym nie meczyc:) bo nie zawsze jest jazda do odcinki na maxa;) czasami podczas normalnego uzytkowania TC sie przydaje;)
A to nie wystarczy wtedy spokojnie ruszać?!
Markzo napisał/a:
a jak chcesz uciechy to guzik na desce sie zaswieca TC i jedziesz
I co Ci wtedy zblokuje mechanizm różnicowy?? No chyba, że dla Ciebie jest frajdą buksować wewnętrznym kołem w zakręcie. A jak w trakcie zabawy będzie trzeba, aby oba koła wyciągnęły, szybko włączysz przycisk?!
Jeszcze jedno, najważniejsze. Torsen jest urządzeniem mechanicznym i działa błyskawicznie (niezauważalnie dla prowadzącego), podczas gdy elektronika zawsze musi mieć chwilę aby przetrawić informację... czasem o chwilę za późno
P.S. Przestań wierzyć w elektroniczne cuda techniki, bo na te prawdziwe cuda, ani Ciebie, ani nikogo na tym forum nie stać.
Tomi.....ale skoro w Verci mam TC to co mam ją wywalic?? czy co?? jest to niech sobie bedzie;) akurat vectra na mokrym sie zahcowuje tak ze wystraczy troche szybciej ruszyc i juz kola miela i ta kontrola jest calkiem fajnym wynalazkiem;)
ja sie tylko zapytalem ze on cos takiego ma;) u sibie mam jestem zadowolony i juz;)
TC i Torsen sa malo wazne mnie bardziej interesi pytanie na ktore do tej pory nie uzyskalem odpowiedzi....czy przy wkrecaniu silnika 2.0T w RVR600 slychac dosc glosne stuki w silniku??na wolnych i task do 2500 jest ok a potem wraz ze wzrostem obrotow wzrasta natezenie tych stukow:/ to chyba nie jest norma?
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Sie 2002 Posty: 226 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 10:25
Markzo napisał/a:
(...) TC i Torsen sa malo wazne mnie bardziej interesi
Tylko Ci się tak wydaje - Tomcat turbo i 620ti prowadziłyby się bardzo źle bez Torsena
Markzo napisał/a:
pytanie na ktore do tej pory nie uzyskalem odpowiedzi....czy przy wkrecaniu silnika 2.0T w RVR600 slychac dosc glosne stuki w silniku??na wolnych i task do 2500 jest ok a potem wraz ze wzrostem obrotow wzrasta natezenie tych stukow:/ to chyba nie jest norma?
Zdecydowanie nie jest to norma! Pachnie czymś bardzo niedobrym... Nie daj Boże panewki?
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
W przyszyłm tygodniu na 99% zakupuję zadatkowany już samochód 620 ti.
Dwa raz oglądałem, jazda próbna odbyta, turba też nie słyszałem.
Mam pytanie - czy Waszym zdaniem warto jest dać 9 tys za samochód z 1997 roku Udokumentowany przebieg 145 tys kupiony od pasjonata wg mnie, przykrwany folią w garażu itd.
Powiedział mi o usterkach czli o tym, że gaśnie na wolnych obrotach przy zimnm silniku. Wygląd igła - prawdopodobnie bez dzwona jak na moje oko. Gościu go ma prawie od nowości. Skóry nie przetarte itd, czysty zadbany, na gazie.
Co myślicie o tej cenie???
Czy każdy ten model ma torsena Samochód krajowy od nowości.
Jeszcze jedno - oglądam zdjęcia w galerii i silnik wgląda tak samo jak na jednyym ze zdjęć, ale nie pamiętam żeby miał ten plastik z napisem turbo nad napisem DOHC 16V. Jest to możliwe ??? Czy to na pewno 2,0 ti jesli tak nie jest
czy Waszym zdaniem warto jest dać 9 tys za samochód z 1997 roku
Tu nie liczysz rocznika, a stan egzemplarza. Jeśłi faktycznie "igła", to warto dać i 11kzł.
Marshall7 napisał/a:
Udokumentowany przebieg 145 tys
A jak jest udokumentowany?
Marshall7 napisał/a:
igła - prawdopodobnie bez dzwona jak na moje oko
Na oko to chłop w szpitalu umarł Sprawdź go miernikiem grubości lakieru, najlepiej zainwestuj 50zł w przegląd przed zakupem w jakimś warsztacie.
Marshall7 napisał/a:
na gazie.
Powinna być minimum IV generacja LPG
Marshall7 napisał/a:
Czy każdy ten model ma torsena
Tak
Marshall7 napisał/a:
Samochód krajowy od nowości.
To mnie zastanawia... wydaje mi się, że wersja ti nie byłą oferowana w naszym kraju nigdy. W cenniku z 1998 roku nie ma tego modelu. Przy okazji sprawdź sobie VIN w sprawdzajce na stronie.
Marshall7 napisał/a:
ale nie pamiętam żeby miał ten plastik z napisem turbo nad napisem DOHC 16V. Jest to możliwe ? Czy to na pewno 2,0 ti jesli tak nie jest
Przed liftem był napis INJECTION, a po lifcie napis TURBO (albo na odwrót )
Szkoda, że nie podajesz jakichś zdjęć do oceny autka, albo linka do ogłoszenia.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
udokumentowany książką i dokumentami. A na oko to sprawdzałem szczeliny międz elementami itd. Rdza - jeden wyprysk na prawym tylnim nadkolu. Poza tym nie miałem do czego sie doczepić. VIN nie wziąłęm. Nie pomyślałem
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:17
Z przodu brakuje paru elementów (n.p. halogeny). Do tego albo za niskie opony, albo zbyt wysokie zawieszenie.
Zdjęcia zbyt słabej jakości.
Ostatnio zmieniony przez Tomi Wto Kwi 05, 2011 21:20, w całości zmieniany 1 raz
Nie ukrwam, że się napaliłem jak na żonę gdy ją pierwszy raz zobaczłem...
Usterki wyszły przy dalszym użytkowaniu
_________________ Jestem bo mnie nie ma...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 21:31
Marshall7 napisał/a:
Powiedział mi o usterkach czli o tym, że gaśnie na wolnych obrotach przy zimnm silniku.
Czujnik temp., silnik krokowy, nie wiem co jeszcze.
Marshall7 napisał/a:
Wygląd igła - prawdopodobnie bez dzwona jak na moje oko. Gościu go ma prawie od nowości. Skóry nie przetarte itd, czysty zadbany, na gazie.
Pewnie dlatego nie ma halogenów/zaślepek i pewnie auto kupione w Polsce w salonie...
Marshall7 napisał/a:
Czy każdy ten model ma torsena Samochód krajowy od nowości.
Jeśli dobrze pamiętam, to ta wersja nie była do Polski sprowadzana. U którego dilera kupiony?
Marshall7 napisał/a:
Jeszcze jedno - oglądam zdjęcia w galerii i silnik wgląda tak samo jak na jednyym ze zdjęć, ale nie pamiętam żeby miał ten plastik z napisem turbo nad napisem DOHC 16V. Jest to możliwe ??? Czy to na pewno 2,0 ti jesli tak nie jest
Na tym plastiku (pokrywie świec) powinno być jedynie chromowane "ROVER". Napis turbo był na kolektorze ssącym w wersjach przed liftem. W wersjach po lifcie (z grubym kluczykiem) na kolektorze ssącym jest napis "Injection".
Klawisz włączania halogenów jest nieoryginalny, więc i halogeny są zapewne nieoryginalne. Wydaje mi się że właśnie szczelina maska/prawy błotnik rozszerza sięprzy reflektorze, i cała maska odstaje nad reflektorem. Faktycznie - wysoko dość stoi. To model po lifcie `97, a wtedy fabrycznie był obniżony, a ten wygląda jak na szczudłach - może sprężyny jakieś nieodpowiednie ma...?
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Kurde.. ja tam widzę halogen.. na żywo nie pamiętam.. emocje....
Na szbie z tyłu/boku naklejka ASO że był serwisowany w ASO gdzieś w Katowicach...
Nie pamiętam tej listw nad świecami....
Tomi to nie siatka.... od razu by odpadł przy takiej kiszce na przedbiegach. Chyba że nie zwróciłem uwagi. Poza tym to gość po 40 patrzący na to auto jak fanatyk. Nie sądzę żeby siatkę zakładał gdziekolwiek. Raczej to wkluczam na 99%.
Ostatnio zmieniony przez Marshall7 Wto Kwi 05, 2011 21:38, w całości zmieniany 1 raz
No właśnie szukam jakiś danch na to 212 kuc i nic w necie. Ale podobnie pomylił 1997 pojemność Może to jakaś literówka/niewiedza.
Odstawania nad reflektorem nie stwierdziłem na żywo,a przyglądałem sie starannie szukając bubla
Obejrzałem trochę autek ostatnimi czas i ten jest najlepszy z nich. Aha jeszcze jedno. Gość mówi że cieknie olej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum