Wysłany: Nie Mar 30, 2008 09:15 [seria K 416 98r] uszczelka pod głowicą
Witam wszystkich mam pewien problek ostatnio zauważyłem ze w w zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego są slady oleju tak wiec mysle ze to uszczelka pod głowicą doradzcie mi co jeszcze musze wymienic przy okazji i jakie tego bedą tego koszty i czy znacie jakiegos dobrego mechanika jestem z tychów Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 30, 2008 09:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Mar 30, 2008 09:25 Re: [seria K 416 98r] uszczelka pod głowicą
rover416 napisał/a:
Witam wszystkich mam pewien problek ostatnio zauważyłem ze w w zbiorniczku wyrównawczym od płynu chłodzącego są slady oleju tak wiec mysle ze to uszczelka pod głowicą doradzcie mi co jeszcze musze wymienic przy okazji i jakie tego bedą tego koszty i czy znacie jakiegos dobrego mechanika jestem z tychów Pozdrawiam
Kolego użyj opcji szukaj, jest xxxx takich tamatów na forum
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Niedawno kupiłem własnie roverka 416 no i juz musze wymienic uszczelke pod głowicą mozecie mi cos powiedziec o tych autkach czy są one awaryjne ???????
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Mar 30, 2008 10:08
nie są mocno awaryjne , w uszczelce jest silikon auto ma już 10 lat , silikon się rozkurcza i wogóle działa na niego temperatura , jak słyszę że nie kupuj rovera bo non stop siada uszczelka to mnie krew zalewa , w każdej marce jak jest silikon na uszczelce to musi wcześniej czy póżniej uszczelka walnąć , dlatego warto zakładać uszczelke nowego typu i mieć spokój.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 163 Skąd: chorzow
Wysłany: Pon Mar 31, 2008 17:40 Re: szukam dobrego mechanika
witam
chcialbym sie dowiedziec, czy ktos z was podgrzewal nowy typ uszczelki np. w "piekarniku" lub
czy ktos z was montujac ja, juz po zlozeniu wszystkiego ale bez zalania plynem odpalil silnik na pare sekund w celu jej podgrzania czyli lepszej szczelnosci.
czy montujecie , zalewacie i dopiero odpalacie
oczadziałeś???
silnik jest z aluminium, magistrala olejowa ze stali, wał ze stali, uszczelka pod głowicę ze stali, szpilki skręcająde to wszystko ze stali, kolektor wydechowy z żeliwa...
bez choćby odrobiny chłodzenia to pognie się wszystko w cholerę
teoretycznie grzanie samej uszczelki mogłoby zwiększyć szczelność, ale aluminium odprowadzi ciepło zanim skręcisz a jak za mocno rozgrzejesz to po co w ogóle montować
ogólnie .... szkoda zawracania d.... głowy
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum