Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Potrzebuje takiej czesci, znalazlem jej numer w katalogu (PQG100230) ale nie moge nigdzie jej znalesc w normalnej cenie, zadnych zamiennikow, nic
Jedynie zamiennik EVR znalazlem (EVR56133) ale i tak nigdzie nie jest dostepny
Jakies podpowiedzi skad takie cos wytrzasnac? i czy to na pewno "napinacz paska wielorowkowego?
znalazlem takie dane na stronie intercars:
Kod:
Dane podstawowe Zamienniki Stosowane w
Napinacz paska wieloklinowego
RUVILLE
56133
Napinacz paska wieloklinowego
Informacje Inter Cars o towarze
indeks: EVR56133
Cena brutto: 478,09 zł
nazwa: Napinacz paska
opis : EVR napinacz paska klinowego (RF) ROVER 25/FREELANDER 2.0iDT 98-
producent: EVR
Ograniczenia
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
Szerokość [mm]: 26
Urządzenia napędzane: agregat napędzany: pompa wspomagania układu kierowniczego
Kod silnika: 20L2N
Upgreydd, a ten Twój napinacz juz całkiem death nie uda sie go reanimowac podawałem i poisywałem na forum sposób naprawy/regeneacji napinacza. poszukaj
znalazlem jej numer w katalogu (PQG100230) ale nie moge nigdzie jej znalesc w normalnej cenie, zadnych zamiennikow, nic
Jedynie zamiennik EVR znalazlem (EVR56133) ale i tak nigdzie nie jest dostepny ...
jest obecnie dostępny w InterCars
Upgreydd napisał/a:
i czy to na pewno "napinacz paska wielorowkowego?
wygląda jak poniżej
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
cosik o tym wiem jedyne miejsce gdzie widzialem zamiennik Ruville chyba jest to tomateam (400-500pln) natomiast orginal dostepny w tomateam, u przemo285 i ECC Babice to koszt okolo 700-800, w powszechnej sieci dystrybucji dostepna jest tylko rolka do tego napinacza firmy Ruville chyba i kosztuje okolo 100pln
jesli w jakis sposob nie chcesz kupowac w tomateam to znajdz kogos kto ma dostep do pelnego katalogu zamiennikow Ruville i INA, to wtedy sprowadzi to
Jestem wlasnie po wymianie tego napinacza kupiony w InterCars po znajomosci za 400 zl. Na allegro widzialem po 440zl. Orginalny w serwise kolo 750 zl a w serwisie w austri 155 euro. Jako ze mam wlozony nowy to moze ktos wie gdzie stary mozna dac zregenerowac?
Przerabiałem to dzisiaj i moge powiedzieć , że jeśli padła sama rolka to można ją rozwiercić ( 3 nity ) a w środek wchodzi zwyczajne łożysko o rozmiarach 17/40/12 , nowe nity i mamy kasiore zaoszczędzoną
Tylko kto mi powie jaki jest najszybszy i najłatwieszy sposób żeby założyć rolke bo ciasno tam strasznie i śruby nie włoże nawet odginająć silnik od blachy. Popuszczać silnik w dół ? a jeśli tak to jak ?
Witam, przymierzam się do wymiany paska od alternatora w r45 2.0idt wraz z rolką napinającą , czy ktoś może podpowiedzieć jakiej rolki szukać , poszperałem trochę na allegro ale znalazłem tylko do benzyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum