Mam takie pytanie, czy wedlug was przy zimnej pogodzie roverki chodza lepiej?
Pytam bo znalazlem jakis taki modulator powietrza, ktory niby oszukuje ECU ze temp dolotowego powietrza jest nizsza. Czy takie cos jest wogule mozliwe?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 22:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To myslisz ze takie cos mogloby oszukac kompa zeby robil lepsza mieszanke?
Tylko niewiem czy u mnie zadziala, bo teraz wstawilem power rure pod zderzak i lapie tylko zimniutkie powietrze. Jakby troche lepiej zaczal chodzic, tylko ze boje sie zeby on mi czasem jakiegos deszczu nie nazbieral do filtra.
nie tylko roverki, kazdy silnik
im jest chlodniej tym powietrze jest gęstsze i wiecej go wlatuje do komory spalania
oszukanie kompa przez czujnik tu nic nie da
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
ren modulator to nic innego jak rezystor zamiast czujnika temperatury. Przy cieplym rzadkim powietrzu mieszanka jest zbyt uboga co zle wplywa na auto... Poczytaj o chipie na forum poruszalismy ten temat
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 14:29
Dzięki . No, trochę niebezpiecznie tak bez żadnej osłony, może nalecieć wody, ja bym jednak do czasu pełnej modyfikacji pozostał przy oryginalnej wersji. Wiem, wiem, ona jest bez sensu, podobnie jak ta poprawka z biuletynów serwisowych, żeby tą rurę dać przed akumulator (nie ma tam miejsca, żeby to zrobić przyzwoicie i nie ma też szans bez obcięcia rury).
[ Dodano: Pią Kwi 11, 2008 15:32 ]
Mój opis odnosi sie do 620 SDi, Twój jak teraz na zdjęciu zauważyłem do 414i, ale pewnie tam też nie jest to w oryginale jakoś dobrze rozwiązane.
U mnie w standardzie byla ona obok akumulatora, przed nim to napewno ona nie wejdzie. A z przywroceniem do stanu poprzedniego to moze byc maly problemik. Trzeba wyjmowac akumulator i pewnie odlaczac wiazki od swiatel, a na to niemam czasu. Gdy juz znajde chwile to wsadze ja pod zderzak.
Jak myslicie, potrzebny jest taki jakby lejek na koncu zeby chwytal wiecej powietrza?
Nie modulator tylko MAFamp, wpina się go między przepływkę a ECU. Uwalnia moc która jest obniżona w zakresie niskich obrotów ze względu na zanieczyszczenie produkowane przez silnik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum