Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Po zmianie kół, lokko mi niesie auto na lewo, kola sa o wiele szersze niż poprzednie zimowe i muszę się przyzwyczajać na nowo do jeżdżenia na szerokich. Na równym asfalcie jedzie prosto, ale jak załapie jakies nierówności auto ucieka w lewo, nie bylo tego przed zimą ani na poprzednich zimowych kolach.
Felgi niby wyważone... co mnie martwi to to że jak kierownica wraca po skręcie to jest takie wrażenie że jak w lewo dam to kierownica nie prostuje się tak samo dobrze jak w prawo... macie jakieś sugestie? Planuję przelozyć na szybko kola z przodu na tył, to jedyne co moge sam zrobić szybko.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 18:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 10:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 11:00
mam to samo po zmianie w słuzbowym Lanosie..podejzewam zbierzność i geometrie. jak zrobie to bede wiedział - w moim R75 był podobny problem i po zrobieniu geo problem zniknął.
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1079
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 14:42
Radze zmierzyć ciśnienie w oponach czy jest porówno lewa - prawa strona.
U mnie na starych oponach ściągał, bo z tyłu miałem różne bieżniki, teraz mam cztery nowe opony i samochód jedzie prosto. Tak samo w przypadku opon 'directional' ważny jest kierunek.
zamien koła z lewego na prawe jezeli nie masz kierunkowego bieznika, jezeli zacznie sciagac w druga strone to wina opony, jezeli masz kierunkowe zamien przod z tyłem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum