Forum Klubu ROVERki.pl :: R 414 "power rura"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R 414 "power rura"
Autor Wiadomość
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 15:32   R 414 "power rura"

No juz wstepne pomiary zrobione i dostepne do obejrzenia na Youtube. Mile widziane jakies opinie czy to chodzi dobrze czy nie.
Jak cos to modyfikacji ciag dalszy nastapi :twisted:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 15:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 15:48   

Jak na 1.4 w takiej budzie to nawet ladnie jedzie:) Musze w swoim zrobic takie cos :P
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 16:08   

Jeszcze tylko wymiana wydechu i byc moze przepustnica od ZR. Da sie ja wstawic bez wiekszych przerobek?
Do tego jeszcze wklad K&N i powinno byc ok :ok:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 18:13   

mozesz cos wiecej o tej power rooorze napisac?? :idea: bo ja myslalem zeby do puszki filtra u mnie w Coupe (silnik hondy d16a8 122km) doprowadzic powietrze od zderzaka bo nie mam halogenow i akurat te zaslpeki moglby robic za taki "lejek", co o tym myslisz??
ps. odpycha sie zajefanie mysle ze moje coupe mialoby problemy.... :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 20:05   

Tez myslalem o tych zaslepkach halogenow, tylko czy nie bedzie bral wody do filtra w czasie deszczu? Zdjecia tego sa tu , tylko caly czas nie moge wymyslic jak to pod zderzak wpakowac.
Przydalaby sie wkladka K&N, tylko musze ja znalesc tu, a jak nie to zamowic z UK.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 20:09   

hmmm....czyli masz ja tak jak na fotach pod zderzakiem?? I nie dostaje CI sie do niego woda?? ja intensywnie mysle albo o zaslepce halogena a jak nie to ze srodkowej gratki latwe dojscie i pewnie nie bedzie problemu z woda :mrgreen: ale tak sie zpaytam, po tym modzie jedzie lepiej?? wpiołeś tą rure do filtra zamiast oryginalnej tak??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 13, 2008 20:42   

Jest dokladnie tak jak na fotce, wody niewiem czy nie bierze (staram sie zawsze jechac pierwszy, a nie za kims :mrgreen: ).
Ta czesc rury co jest przymocowana do tego plastiku na drugim zdjeciu, poprostu wyciagnalem i dalem pod spod. Probowalem juz wprowadzic ja obok chlodnicy pod zderzak, ale jest za ciasno i rura sie zagina blokujac przeplyw.
Co do osiagow po przerobce to jest troche lepiej.
Podejrzewam tez ze bierze wiecej powietrza, bo po przerobce zmienil sie odglos z wydechu(jest glosniejszy)
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 11:33   

Popatrzcie sobie na dedykowane zestawy K&N te z zimnym powietrzem. Jeden bierze dokladnie tak samo powietrze jak u rodiego a drugi ma wlot odwrocony w strone tylu samochodu, hmmm i badz tu madry co lepsze :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 11:53   

Masz jakis link do tych zestawow?
A z ta przepustnica to nowka czy uzywka bedzie lepsza?
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 11:59   

pewnie

1. http://www.knfilters.com/...x?Prod=57A-6022
2. http://www.knfilters.com/...x?Prod=57I-7504

wchodzisz w Installation Instruction Sheet i tam wsio pisze :)

wiadomo ze lepiej nowa, ale jezeli uzywana jest w pelni sprawna itd to jak dla mnie zadna roznica
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 12:15   

To moze ja swoja rure tez tak samo zaloze, troche to bezpieczniejsze niz tak z przodu. Bynajmniej nie oberwe niczym :mrgreen:
Myslicie ze zwykly wklad K&N bedzie ok, czy przydalby sie taki stozek jak w tych zestawach?
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 12:27   

rodi*, stozek z power rura z tego co K&N podaje podniesie moc i moment, wkład tez powinien, ale wg mnie napewno nie tak samo
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 14, 2008 12:42   

No ok, ile moze wazyc taki zestaw stozek + rury i to wszystko?
Czytalem ze MaciekWAWA ma cos takiego, jesli to czytasz i nadal masz to daj znac (dogadamy sie)

[ Dodano: Wto Kwi 15, 2008 22:45 ]
:mrgreen: "power rura" gotowa. Fotki jakies zapodam jutro, bo dopiero wrocilem z garazu. Test zrobiony i jest tak jak bylo (zajefajnie), a przerobek tak duzo nie bylo. 20 minut i zrobione

[ Dodano: Sro Kwi 16, 2008 15:11 ]
No to foteczki juz sa :foto:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 20:40   

:ok: :ok: :ok: :ok: super to zrobiles!!! gratulacje i podziekwoania...bo ja wlasnie zamontowalem power rure :twisted: silnik pracuje jakby lzej latwiej sie wkreca i jedzie lepiej :twisted: niestety ja wlasciwie nie mam miejsca na dolot z prawdziwego zdarzenia (D16 hondy) i jest tak jak jest ale najwazniejsze ze jest lepiej :mrgreen:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 20:57   

Poszukaj jeszcze takich miejsc pod spodem, ja tez z poczatku nie zwrocilem uwagi na to wyciecie.
No to jak juz tez masz power rure, to trzeba teraz myslec o innych modyfikacjach. Ja juz jestem na etapie szukania przepustnicy, ale tego to jak na zlosc nie ma.
Masz jakies foty tej rury?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 21:13   

wlasnie sęk w tym ze nie ma takich miejsc:/ a do tego filtr jest w glupim miejscu bo pod nim jest blacha i przed nim tez blacha i tylko tak jak zrobilem mozna... oto foty

aha wlot rury jest za "fartuchem" tyłem do kierunku jazdy w takiej wnęce czyli nie jest narazony na np wode spod aut jadacych z przeciwka. co o tym myslicie??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 21:22   

No ja myslalem ze u mnie nie ma miejsca, ale u Ciebie to juz wogule
Wazne ze dziala tak jak powinno :ok:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 21:26   

heheheh wiesz nie obrazajac japoncow ale tak malych raczek jak oni nie mam zeby tam sie zmiescic i teraz moje rece ( mam 18lat i zgrabne rece) wygladaja jak po czysczeniu paierem sciernym.... ale nie wada :mrgreen: kurde jeszcze jakbym BLOS'a wzucil... :mrgreen: a zauwazyles moze jakis wzrost spalania cyz cos??? moja rura jest poprowadzona najkrocej jak sie da i do tego taki fajny dziwek wydaje :razz:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 22:08   

O spalaniu to trudno cokolwiek powiedziec, jak sie zgred zapala to trzeba do cpn-u zajechac.
Srednio to robie jakies 80 mil na 16 litrach i wcale nie wnikam ile spali.
A o jakim dzwieku, takim fajnym mowisz?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 08:25   

heheheh :mrgreen: no u mnie power rura jest krotsza od seryjnego nawieweu powietrza i teraz on tak troche jakby charczy czy cos tak calkiem fajnie :twisted:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów R200 tłumik "dedykowany" od Michael Tuning System
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 20 Pią Maj 08, 2009 15:17
Roj
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zastąpienie "awaryjnych" części Rover 75 innymi.
Jimi_Novack Tuning mechaniczny 2 Wto Lip 02, 2013 19:15
Raptile
Brak nowych postów [r 45 2.0 101KM] modzielny "chip tuning" + podkręc
costa Tuning mechaniczny 8 Nie Kwi 29, 2018 06:31
costa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink