Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Jakoś tego niemoge zrozumieć, skoro immo nie działa na dotyk tego magnesika (ze środka kluczyka) z elementem tapicerki tylko na odległość, to zastanawia mnie jedna sprawa- po co kluczyk do zamka/zapłonu jest wogóle łamany?
A może coś w moim R jest coś nie tak i powinienem łamać kluczyk i gdzieś przykładać. Bo jak narazie zapala mi bez tej czynności.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 13, 2011 22:01, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 06:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 07:26
Dokładnie - kluczyk jest łamany, bo taki jest bajer - ma byc user friendly - jak napisał kolega wyżej. W kluczyku nie ma immo - za to jest w pilocie (o ile dobrze pamietam) - stąd pilot musi byc przy kluczyku, żeby można było auto odpalić.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 21:48
String napisał/a:
za to jest w pilocie (o ile dobrze pamietam) - stąd pilot musi byc przy kluczyku, żeby można było auto odpalić.
co więcej, żeby wyłączyć immo wcale pilot nie musi być przy kluczyku. Może go np wyłączyć ktoś stojący np za autem. Ale kluczyk musi być w stacyjce oczywiście
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum