Tu bym dyskutował...
Na komfort nie narzekam, a chyba żaden R75 nie ma takiego stosunku mocy do masy jak moje R623 (158KM/1340kg), a co dopiero R620ti (200KM/1360kg).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 30, 2008 10:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Maj 30, 2008 16:48
no i połowiczny sukces osiągnięty... mam zamontowaną pompkę, przewód dorobiony (od pompki wychodzi ~20cm rurki metalowej a dalej do samej szybkozłączki jest gumowy wąż) ale przewód do zbiorniczka płynu jest za krótki... dziś już nie zdąże nic kupić więc na spokojnie skończę jutro to składać.
Aha, wszystko obzdejęciowuje wieć na niedziele może coś poskładam w jakiś sensowny art.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 42 Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Maj 30, 2008 17:08
Cytat:
no i połowiczny sukces osiągnięty... mam zamontowaną pompkę, przewód dorobiony (od pompki wychodzi ~20cm rurki metalowej a dalej do samej szybkozłączki jest gumowy wąż) ale przewód do zbiorniczka płynu jest za krótki... dziś już nie zdąże nic kupić więc na spokojnie skończę jutro to składać.
Aha, wszystko obzdejęciowuje wieć na niedziele może coś poskładam w jakiś sensowny art.
super,
nie wiem jak innych ale mnie najbardziej interesuje jak będzie się to sprawować,
dobrze by było jakbyś wrzucił jakieś info np po przejechaniu 1000km.
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Pią Maj 30, 2008 19:26
wydaje mi się że z pompka nie bedzie problemów - kwestia jak bedzie to znosił wysprzęglik...ostatecznie tańszy niz pompka
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Maj 30, 2008 20:59
Wysprzęglik, będzie to znosił tak jak na oryginalnej pompie, bo ta od BMW ma identyczną wydajność. Mnie ciekawi, czy to wszystko będzie wogóle dobrze chodzić. Proszę Cię Dam-Kam, abyś jutro jak tylko poskładasz i zalejesz, to napisz jak to chodzi.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Maj 31, 2008 11:52
koledzy... dzień na "-" (minus)
miałem wszystko poskładane i odpowietrzałem układ.Po odpowietrzeniua jak 3x wcisnąłem sprzęgłoto wywaliło mi ten przewód z pompki (fordowski). I tak 2x... czyli jednak przewód od forda sie nie sprawdził dziś nie kupie nigdzie tego przewodu oryginalnego z BMW i nie zaprawie więc wymontowałem go i zawioze do mechaników. Będą miały tydzien żeby zamówić i go zaprawić.
Wszytko przeciągam o kolejny tydzień... szkoda
pzdr
koledzy... dzień na "-" (minus)
miałem wszystko poskładane i odpowietrzałem układ.Po odpowietrzeniua jak 3x wcisnąłem sprzęgłoto wywaliło mi ten przewód z pompki (fordowski). I tak 2x... czyli jednak przewód od forda sie nie sprawdził dziś nie kupie nigdzie tego przewodu oryginalnego z BMW i nie zaprawie więc wymontowałem go i zawioze do mechaników. Będą miały tydzien żeby zamówić i go zaprawić.
Wszytko przeciągam o kolejny tydzień... szkoda
pzdr
No to już wiadomo że nie ma co się bawić w pasowanie czegoś innego, tylko trzeba iść za ruskim przykładem i przewody połączyć.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Cze 01, 2008 17:15
Mój tata jutro zamówi pompkę(zamiennik) i przewód od BMW. Będziemy składać koło środy, bo moja pompka już prawie umarła. Chciałbym jeszcze wiedzieć co o tym wszystkim sądzi PHJOWI i przemo285, bo się nie wypowiadali.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Cze 01, 2008 17:37
Kris, no właśnie że nie... przewody były połączone super. Problem tkwił w połączeniu pompki z przewodem BMW i tutaj po zastanowieniu dałem ciała. Tam była taka zaweczka z cienkiego drucika i ona sie poddawała a wystarczyło żebym dorobił kawałek blaszki i by to było... no niestety... wczoraj nie powiem, trochę sie poirytowałem i dlatego nie pomyślałem. Tak że pompka TAK, przewód fordowski TAK tylko zawleczka do wymiany... pikuś
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Cze 01, 2008 17:54
Rowan, hehe od BMW to mam pompke, przewód od BMW ponoć jest nie do zdobycia. Ten metalowy przewód co wychodzi z pompki jest od forda a potem dalej do samej szybkozłączki jest przewód gumowy zakupiony w sklepie z częściami do STARa po cenia 4zł/m
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 14:29
No więc jestem chyba na ten moment szczęśliwy.
Mój tata zamówił pompkę(zamiennik) za 155zł - będzie koło środy w Kielcach w serwisie BMW, oraz oryginalny przewód do pompki za 45 zł - mają na sklepie. Stwierdziłem, że połącze ten przewód od BMW z tym oryginalnym Roverovskim tak aby nie wywalać złączki.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 14:54
zdjęcia nie mam ale jest całkiem inna. Ta złączka bo pompki BMW ma oring na obwodzie w rowku a roverowska ma uszczelke z czoła tak że nie pasuje a poza tym nie ma "rowka" na zawleczke. zaraz zemieszczę zdjęcie jak możesz zrobić blaszkę żeby bylo Ci łatwiej
[ Dodano: Pon Cze 02, 2008 15:06 ]
Fajnie by było jakbyś znalazł sobie właśnie takie sruby które sie schowają w tym "rozwiercie" a te drugie możesz je od tyłu zaspawał na płasko. Tutaj u mnie akurat zdjęcie jest zamin to zrobiłem ale myśle że wiesz o co chodzi. Jak tak zrobisz to ta blaszka idealnie dolegnie to oryginalnego uchwutu na pompke a z tej strony pompka BMW idealnie przylegnie do blaszki
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:07
Którą blaszkę?
A jeśli chodzi o złączkę to chodziło mi o to w jaki sposób połączyć te dwa wężyki ten od BMW i ten od R. No bo tak jak pisałem, nie chcę wywalać złączki oraz zaciskać na taki gumowy wężyk jak rusek, no może w ostateczności.
Edit:
Aha czyli pompkę będe musiał założyć na te śruby, i zakręcić na nakrętki, bo myślałem, że w uchwytach na pompce są gwinty, no ale jeśli tak to nie ma problemu.
A i jeszcze, to na które w końcu śruby mam założyć pompkę, bo się pogubiłem
Ostatnio zmieniony przez Rowan Pon Cze 02, 2008 15:13, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 15:12
jeśli rurka BMW jest metalowa to nie ma problemu żeby ją zaprawić i dalej do samej szybkozłączki był to wąż gumowy. masz wyżej zdjęcie jak ja mam to zrobione.
A blaszka to ta do której bedziesz mocował pompkę.
[ Dodano: Pon Cze 02, 2008 15:17 ]
na zielone to znaczy srebrne na zdjęciu. czarne wkręcasz w oryginalne gwinty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum