Wysłany: Nie Cze 01, 2008 22:13 Podziękowania czyli szczeście w nieszczęściu
Jak juz część z was wie, mój R nie powrócił z Dzierżoniowa.
Po wyjechaniu z Wrocławia na 5 kilometrze trasy S8 mój R musiał się zatrzymać.
Wstępna diagnoza to:
1) pęknięta chłodnica
2) uszczelka pod głowica
A teraz podziękowania ( w kolejności pojawienia sie przy moim R):
1) Kruchy, Invit, koleżanka Invit (imienia nie pamiętam), Jacek, Senn, AndrewS, Juzzy, - dziękuje za wsparcie, zdiagnozowanie uszkodzenia, wspólne czekanie na lawetę i podtrzymywanie mnie na duchu.
2) Emes - dzięki za pomoc w załatwieniu lawety i transport do Wrocławia.
3) MaReK i Violla - dzięki za wspólną drogę do domu.
4) Walkie i Orson - dzięki za pomoc w załatwieniu warsztatu (Gawin)
Wszystkich Was bardzo przepraszam za opóźnienia i problem. Serdecznie Wam dziękuje za pomoc.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 01, 2008 22:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
llygas, szkod Roverka ale zobaczysz że szybko wyjedzie cały i zdrów...
Co do rozmowy z Kruchym i IInvit(Kasia) na temat Twojej chłodnicy to w benzynie 2.0 manual jest na moje oko taka sama i wrazie co służę pomocą...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
po raz kolejny mamy przyklad braku wczesnej sygnalizacji awarii
wystarczyloby na etapie produkcji zamontowac urzadzenie, ktore w przypadku wzrostu temp. ponad norme wlacza sygnalizacje swietlna, w postaci np. migajacej superjasnej diody led, plus brzeczyk,
to samo powinno byc w przypadku ubytku plynu w zbiorniku ukladu chlodzenia, lub spadku cisnienia oleju
w ten sposob mozna bylo uniknac awarii uszczelki, a w skrajanych przpadkach nawet zatarcia silnika
czy to jest takie trudne i drogie
tylko wtedy nie schodzilyby uszczelki pod glowica
tym czasem w R mam tylko wskaznik, dla mnie to jest po prostu porazka, jak kierowca ma w np. w pelnym sloncu obserwowac ten wskaznik przeciez nikt sie na niego nie bedzie patrzyl caly czas
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
wystarczyloby na etapie produkcji zamontowac urzadzenie, ktore w przypadku wzrostu temp. ponad norme wlacza sygnalizacje swietlna, w postaci np. migajacej superjasnej diody led, plus brzeczyk
W starych Volvo FH taka sygnalizacja była.
Jak poskładam w końcu mojego R to pomyśle nad taką sygnalizacją.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum