ja tez czekam na czesci i ani telefonem, ani mailem nie moge sie tam dobic...
czy znacie adres, gdzie mozna odebrac te czesci osobiscie?
chyba najszybciej bedzie jak pojade sam to odbiore
Tomi ma roboty od zarypania, to fakt. Wiem, ze siedzi po nocach i stara sie ogarnac temat. Ma tez problem z kilkoma dostawcami czesci, a konkretnie z terminowoscia dostaw. Niestety nie ma mega magazynu z dziesiatkami tysiecy pozycji lezacych na polce, bo wtedy mialby troche inne ceny Jest zatem zdany na hurtownie i importerow w wielu dzialkach...
Tomateam miesci sie na jelonkach, dokladnie na ul. Czumy. Ale bez sensu jechac tam bez uzgodnienia telefonicznego bo to jednoosobowa firma - male koszty wlasne = male marze = atrakcyjna cena czesci. Tak to dziala. Wiec Tomi moze rownie dobrze byc w danej chwili w domu jak i na poczcie, w DHL, w hurtowni, etc...
Poniewaz czesto dzwonia 2,3 telefony na raz nie jest w stanie wszystkich odebrac, to fakt. Powinien MZ oddzaniac ale moze brak mu czasu, nie wiem - tu bronic nie chce. Ja bym w Twojej sytuacji wyslal sms z pytaniem, czy mozna osobiscie odebrac czesc i kiedy...
pozdr
irek
Ostatnio zmieniony przez Irek Sro Cze 04, 2008 11:45, w całości zmieniany 2 razy
Tomiemu życzę jak najlepiej, ale myślę, że zamiast zbierać coraz więcej niezadowolonych klientów w obliczu opisanej sytuacji chyba lepiej zawiesić na jakiś czas działalność, uporządkować sprawy i zastanowić się jak doprowadzić do lepszej efektywności prowadzonej działalności. To takie moje szczerze przemyślenia.
Gdybym osobiście coś gdzieś zamówił, wpłacił kasę na konto i nie mógł się skontaktować ze sprzedawcą jednocześnie bardzo potrzebując części, to...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Tomiemu życzę jak najlepiej, ale myślę, że zamiast zbierać coraz więcej niezadowolonych klientów w obliczu opisanej sytuacji chyba lepiej zawiesić na jakiś czas działalność, uporządkować sprawy i zastanowić się jak doprowadzić do lepszej efektywności prowadzonej działalności. To takie moje szczerze przemyślenia.
zawieszac, to nie ma co... bo i jak? Czesc klientow jest przywiazana i chce tam wlasnie kupowac...
potrzebny dodatkowy czlowiek po prostu ale gdzie znalezc takiego, co bedzie sie tak znal na czesciach do roverkow??
Gonia i tak juz pomaga w kwestiach logistycznych ale pewnych rzeczy tez nie jest w stanie ogarniac. Problem polega na tym, ze klienci nie tylko zamawiaja przez sklep na www ale dzwonia malo precyzyjnie opisujac usterke a Tomi to rozszyfrowywuje i przeklada na nr potrzebnej czesci. I to pochlania sporo czasu - wiem, bo sam slyszalem sporo takich rozmow... Jak Tomi wpadal ostatnio do mnie w ciagu dnia to czulem sie jak w centrali telefonicznej Dobrze, ze chociaz z Gonia moglem wtedy wzglednie spokojnie pogadac choc i Ona miala w przeciagu godziny ze 2-3 telefony z pytaniami o diete Cambridge
nikt nie ma pretensji, ze on ma duzo pracy - daj mu Panie Boze jak najwiecej pracy i pieniedzy z niej, tylko o to, ze moglby wrzucic na strone, czy nawet w te automatyczne maile z potwierdzeniami zamowien, ze go nie bedzie do kiedystam, i ze prosi o cierpliwosc itp
a tak ludzie nie wiedza, czy to w ogole bedzie (towar), czy moze maja szukac gdzies indziej...
i sie robi z tego jakas kupa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
potrzebny dodatkowy czlowiek po prostu ale gdzie znalezc takiego, co bedzie sie tak znal na czesciach do roverkow??
To jest dokładnie ten problem, choć patrząc na Tomiego ostatnio, to pomyślałem, że dałoby się rozgraniczyć kontakt z klientem i ustalanie nr części do konkretnych zamówień od zamawiania z hurtowni, odbiorów, pakowania, wysyłania i wystawiania faktur - do tych rzeczy nie trzeba mieć wiedzy o częściach roverkowych, bo każda część ma konkretny numer i wiadomo gdzie ją zamówić, jak zapakować, na jaki adres wysłać i na ile wystawić fakturę...
Ale to tylko taki mój pomysł - sam nigdy jeszcze działalności nie prowadziłem, choć miałem trochę kontaktu z logistyką działania małych organizacji (choćby klubu, ale nie tylko ).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
że dałoby się rozgraniczyć kontakt z klientem i ustalanie nr części do konkretnych zamówień od zamawiania z hurtowni, odbiorów, pakowania, wysyłania i wystawiania faktur
Da się - w firmie w której pracuję właśnie tak jest zrobione - serwisanci znający się na temacie przyjmują zamówienia/ ew. diagnozują problem, a cześci zamawiąją już panie które nie mają zielonego pojęcia co zamawiają Po prostu dostają nazwę/nr i wysyłają zamówienia do określonych dostawców.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czesc klientow jest przywiazana i chce tam wlasnie kupowac...
Nie zapominajmy o tej części, która coś zamówi i się zrazi, bo np. nie będzie kontaktu
Irek napisał/a:
Problem polega na tym, ze klienci nie tylko zamawiaja przez sklep na www ale dzwonia malo precyzyjnie opisujac usterke a Tomi to rozszyfrowywuje i przeklada na nr potrzebnej czesci.
To bardzo miłe ze strony Tomiego, że rozszyfrowuje usterkę, ale przecież on nie jest "help/support center", tylko sprzedawcą. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy, to niech pisze na forum.
ja osobiście w zeszłym tygodniu zamawiałem u Tomiego graty do rozrządu i szczerze nie miałem żadnego problemu. Jednego dnia kontakt - następnego odbiór.
ja osobiście w zeszłym tygodniu zamawiałem u Tomiego graty do rozrządu i szczerze nie miałem żadnego problemu. Jednego dnia kontakt - następnego odbiór.
Ale z tego co rozumiem ty odbierałeś osobiście ?
Mi chodzi o wysyłkę.
Ale z tego co rozumiem ty odbierałeś osobiście ?
Mi chodzi o wysyłkę.
To chyba nie ma różnicy - jak Tomi już się ogarnął, to zarówno wysyłki, jak i odbiory osobiste idą na bieżąco.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
W takim razie wystaw Tomiemu opinię na stronie klubowej.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Cze 25, 2008 16:45
Na wstępię pragnę przeprosić wszystkich za utrudnienia. Nie chcę pisać, że robię wszystko w tym kierunku, aby wszystko było normalnie, szybko i sprawnie (bo to oczywiste). Staram się i starałem sprostać większości wyzwań. Starałem się aby oferta była kompleksowa i pozostawiała alterntywę w wyborze. Starałem się aby w ofercie obok części oryginalnych, znalazły się również dobrej jakości zamienniki. Życie zweryfikowało moje zdanie, iż ktoś kto w ofercie nie ma chińskiej lub tureckiej taniochy... ale nie o tym miało być...
piter34 napisał/a:
Tomiemu życzę jak najlepiej, ale myślę, że zamiast zbierać coraz więcej niezadowolonych klientów w obliczu opisanej sytuacji chyba lepiej zawiesić na jakiś czas działalność, uporządkować sprawy i zastanowić się jak doprowadzić do lepszej efektywności prowadzonej działalności. To takie moje szczerze przemyślenia.
Nawet nie wiesz Piter, jak bliska jest mi myśl, aby iść jeszcze krok dalej...
HdM napisał/a:
dobra juz dobra
nikt nie ma pretensji, ze on ma duzo pracy - daj mu Panie Boze jak najwiecej pracy i pieniedzy z niej,
Niestety pieniędzy z tego nie ma
HdM napisał/a:
i sie robi z tego jakas kupa
Zawsze wychodziłem z założenie, że jesli mam coś robić, chcę to robić dobrze. Dlatego też bardzo poważnie rozważam zakończenie działalności. Magazyn opiewa w tej chwili na ok 80-100 tyś zł (po cenach brutto sprzedaży). Jeśli byłby ktoś, kto odkupiłby to wszystko po cenach zakupu. Nawet bym się nie zastanawiał czy warto...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum