ekhm, ten link już gdzieś był i jeśli jeszcze dobrze pamiętam to właścicielem/przerobnikiem jest polak
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Sro Cze 25, 2008 17:11
no skoro ma rejestracje K0 SLR01 a z lewej niebieski pasek z PL to trudno, zeby był...kazahem np.
O sprawie było głośno, bo podobno to auto powstało jakoś tuż przed oficjalną premierą "prawdziwego" SLR'a i Mercedes miał trochę pretensji...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Widziałem auto wiele razy na żywo na własne oczy, bo właściciel mieszkał niedaleko mojego domu rodzinnego
Rzeczywiście powstało przed premierą prawdziwego SLRa
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 250 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 07:32
Polacy w ogole maja talent to tego typu rzeczy. Wystarczy spojrzec ile przystankow jezdzi po drogach przebranych w Audi, VW, BMW, Renault i inne "bezwypadkowe i zadbane od dziadka pierwszego wlasciciela z niemiec"
Tak sie zastanawiam co bylo baza, bo wyglada troche jak Ford Granada.
Mi się wydawało, że to beczka, ale mogę się mylić.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 36 Skąd: Żmigród / Wrocław
Wysłany: Pią Cze 27, 2008 09:54
z tego co wiem, to koleś zbudował swojego SLR-a na podstawie miniaturowych modeli i tego co zobaczył na wystawach/prezentacjach SLR i szefostwu MB nie było za wesoło gdy to zobaczyli jakiś czas temu głośno było o tym projekcie
jak widać "Polak potrafi"
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hmmmmm chyab swoją 25 przerobię na 75, muszę tylko gdzieś na allegro wychaczyć "7"
_________________ pozdrawiam
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Pią Cze 27, 2008 14:48
Z 25 może byc cięzko ale z 45 to juz luzik, z daleka już serie łatwo pomylić a niewprawne oko od przodu nie widzi żadnej róznicy. No to...Pianka, szpachla, troche desek, modeliny i jazda
Koniecznie zapotrz sie w opaski zaciskowe - plastikowe
One sa niezbedne w kazdym warsztacie
Przypomnialem sobie, jak oddawalem auto do mietka zula (bo bylo blisko) z pobliskiegio podworka i tam jeden z jego wybitnych mechanikow poskladal w skrzyni biegow wodziki na opaski zaciskowe bo sie metalowe uchwyty pourywaly
Gosc wyjechal za brame warsztatu i skonczyl jaze
I tak dobrze, ze chociaz tyle wytrzymalo.
Takze polak potrafi i mozna to rozpatrzec w dwoch skrajnosciach
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum