Wysłany: Wto Sie 19, 2008 12:03 [R620] Mechanizm podnoszenia szyby
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
witam otuz mam problem taki ze os trony kierowcy gdy zamykam szybe to krzywo sie zamyka wrecz mozna palce wsadzic taka mam szczeline z jednej strony smarowalem prowadnice (ta na ktorej jezdza te kuleczka) pomoglo ale na 2 dni teraz znowu jest tak samo
a druga sprawa to szyba od strony pasazera dzieje sie tak samo tylko ze tam to spada z szyny calkowicie a w najgorszym wypadku jak juz raz bylo,, ulamalo sie mocowanie szyby
po trzecie przy chamowaniu lub skrecaniu mam bicie-szorowanie w tylnym prawym kole czego to moze byc przyczyna?
pare dni temu wyjechalem z garazu bo padl rozrusznik popekaly oslony przegubow i mialem do wymiany tlumik teraz znowu musze wpadac w koszty a wolalbym sam to zrobic bo mnie nie stac
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 25, 2011 23:31, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 19, 2008 12:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 163 Skąd: Z KOBRY
Wysłany: Sro Sie 20, 2008 14:39
wiruwa...
problem ten sam tylko ze mi "Kantowała" szyba od Pasażera... Ale Zrobic sie to da.. po prostu szyba wyszła z prowadnicy i tam tkwił jeszcze jeden element który był zagięty i coś robiło sie z tą szybą ze przy wysunięciu szyba wychodziłą "BOKIEM"
USTERKA Naprawiona a na ile tego NIEWIEM... Gośc co mi to robił w serwisie.. mówił ze niedaje 100% pewnosci.. bo w każdej chwili moze sie to samo zrobic.. co wcześniej..
P.s NEOSS Dobrze Mówi Prawdopodobnie mogą byc do wymiany PROWADNICE SZYB...
Pozdroo
to szuranie to może być też o plastikowa podłogę pod silnikiem jeżeli jest źle założona lub popękana...
[ Dodano: Sro Sie 20, 2008 16:33 ]
nie wiem jak w sześćsetkach ale w 400 prowadnice posiadają regulację. Cały mechanizm opuszczania szyby jest przykręcony na kilka śrub. jedna z nich ma możliwość zmiany położenia względem drzwi (góra dół). Oczywiście trzeba było użyć do tego trochę siły i śrubę dokręcić w położeniu dobranym metodą prób i błędów. U mnie szyba przecinała uszczelkę i z niej wychodziła. Po regulacji działa jak nówka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum