W sumie racja, ale na filmie auto z antena nie wyglada juz tak ladnie jak bez
Koordynaty na tak krotkich odcinkach mozna ustalic przed jazda i tak niezle nam wyszlo jak na pierwszy grupowy raz. Czesc z nas ma juz doswiadczenie z jazdy na zloty
My wspierani przykladem grupy Volvo idealnie juz niemal blokujemy ronda i male skrzyzowania
Do programu "slalom sachara" ktorego nazwy osobiscie bym nie wyrzucal poniewaz to byl jego pomysl i wyszedl calkiem niezle, zrobil bym hamowanie po wyprzedzeniu. Jesli osoba wyprzedzana zauwazy ze moj przod, badz miejsce gdzie kamera go juz nie obejmuje powinna przyhamowac zeby zostawic mi miejsce na sciecie pasa. Wielokrotnie w tych nagranych probach czulem sie, ze mijam Wasze auta na cm. Dodatkowo stres, ze cos jedzie i patrzenie w lusterka...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jak chcesz następnym razem moge ja kamerę powozić i strzelić przejazd tak jak zrobiłem to w drodze do tunelu Mogę się poświęcić i wytrzeć błotnik z brudu, żeby się kamera przyssała
Statyw w/g specyfikacji ma dosc duzy udzwig wiec o to czy spadnie czy nie bym sie nie martwil, bo nei spadnie. Dowiedlismy tego, ze przy 120km/h ktore osiagnalem w drodze na ostatni postoj nie spadla
Niestety kazdy mechanizm typu wozek kasetowy, twardy dysk beda sie poddawac w czasie tak duzego pedu powietrza. Do tego dochodza sensory upadku, czujniki w mikrofonach...
Kamera DV dala rade, ale przy takiej predkosci nie daj Boze jakis komar, bak lub inna franca i po obiektywie
Ja myslalem tez o tym, zeby zrobic przejazd w tunelu slalomem ale... woz z kamera jedzie pod prad Ostatecznie nie musi to byc w tunelu
Pozdrawiam,
[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 12:20 ]
Marian_K napisał/a:
Hmm... nie wiem jaką masz kamerę, ale gdybyś chciał się pobawić Sony Z7 - to służę uprzejmie.
Sony HVR-Z7 ? Piszesz o kamerze za 20 tys zł ?
Wybacz, ale jesli bylaby to prawda to ja bym sie bal ja w ogole pozyczac, a co dopiero umieszczac na statyw na samochodzie Hyba ze Z7 to jeszcze cos innego niz to http://www.ceneo.pl/12323...CFQFbtAodREb66w
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wybacz, ale jesli bylaby to prawda to ja bym sie bal ja w ogole pozyczac, a co dopiero umieszczac na statyw na samochodzie
No... ja się tylko zapytałem czy chcesz się pobawić - nie wspominałem o przyczepianiu do samochodu .
Wspomniałeś że Twoja kamera nie radziła sobie ze światłem, a ja Z7-ki nie testowałem jeszcze w takich "extremalnie ciemnych" warunkach, a to byłby dobry test porównawczy...
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Ja nie wiem czy umialbym ja trzymac w reku
Podoba mi sie w niej to co bede chcial miec w przyszlej swojej kamerze czyli:
- HD
- CMOS matryca
- reczna ostrosc (pierscien) - tu tez mozna robic fajne ujecia
- mozliwosc zamontowanie porzadnej lampy doswietleniowej.
- zapis na karcie CF lub na miniDV
To Twoja osobista kamera? Jesli tak, to jesli moge sie zapytac, po co Ci taka ?
W zyciu nie zamontowalbym jej na aucie w trakcie jazdy pow. 20 km/h
Wygospodaruj zatem troche czasu i podjedz z nia na spot
Skrecimy cos... a moze na zlot ja wezmiesz
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
To jest generalnie to samo co Youtube... wiec... lacze ma znaczenie, ale nie az tak istotne.
U moich rodzicow w domu sie cielo strasznie, mimo ze serwer stoi dwa bloki dalej w sieci szkieletowej Wiec podejrzewam ze cos maja z komputerem (systemem)
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum