Forum Klubu ROVERki.pl :: 2.0turbo- czym sie różnia??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
2.0turbo- czym sie różnia??
Autor Wiadomość
Rafal_Bogus 




Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 102
Skąd: Gdańsk

MG MGF

  Wysłany: Pią Paź 10, 2008 16:13   2.0turbo- czym sie różnia??

Czy silniki 2.0 z 220 turbo,600ti i 820ti różnią sie czymś? Czy to te same silniki z tą samą skrzynia i mocowaniami i można je bez problemu przełożyć z jednego samochodu do drugiego??
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 10, 2008 16:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 16:42   

Rafal_Bogus, w R600 i w R800 roznia sie napewno mocowaniami skrzyni, wiem bo obalalem ten problem
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Paź 10, 2008 17:21   

Sam blok silnika jest taki sam. Silniki te występowały w zasadzie w 2 wersjach. Starszej montowanej w R220T(cały okres produkcji), R620Ti i R820Ti (do końca roku modelowego '96) i nowszej montowanej w R600 i R800 do końca ich produkcji. Zmieniał się nieco osprzęt. w nowszych wersjach nie było już kopułki rozdzielacza i stosowano MEMS 2. w nowszych nie było już również czujnika położenia wałka rozrządu, zmieniały się jakieś pierdoły w stylu inne uszczelniacze, nieco inna uszczelka pod głowicę. każdy z modeli Rovera ma też inną łapę mocującą silnik na poduszce od strony rozrządu. silniki występowały również w dwóch wersjach z A/C lub bez - różnica była w osprzęcie napędzanym paskiem wielorowkowym (alternator, pompa wody, pompa wspomagania, sprężara klimy). Ciekawa sprawa bo w R820 był silnik który co prawda wyglądał jak bez A/C ale miał klimę montowaną w inny sposób.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Paź 13, 2008 20:01   

Dodam, że silnik występował w wersjach o różnej mocy: 180KM (R800) i 200KM (R200, 400, 600, 800). W R800 zmiana ze 180KM na 200KM nastąpiła w sierpniu 1994 (wtedy też wprowadzono R600Ti).
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r220ti.2.0turbo.93.r]Jak podniesc moc
JAZDAPRZEMO Tuning mechaniczny 7 Wto Lis 17, 2009 13:13
Brt
Brak nowych postów Przeróbka tłumika na przelotowy - czym wypełnić ?
tomii620si Tuning mechaniczny 9 Pią Mar 31, 2017 18:16
sebeks
Brak nowych postów [r820 ti] Mody silnika .. jak zwiekszyc moc i czym
Granat Tuning mechaniczny 4 Pią Cze 13, 2014 13:13
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink