1. W moim Roverku podczas jazdy dzieją się jakieś dziwne rzeczy związane z wtryskiem benzyny. W czasie jazdy mimo, że silnik ma odpowiednią temperaturę występują skoki wolnych obrotów do 2000 a nawet do 4000 obr/min. Nie ma tego objawu podczas uruchamiania dopiero po jakimś czasie jazdy (silnik jest na wtrysku MPI, 103 KM) po pewnym czasie wszystko wraca do normy i tak kilka razy po czym wszystko jest ok. Czy jest to wina układu wtryskowego, wtryskiwaczy czy może wiesza się silniczek krokowy, a może jeszcze coś innego?????????? Na razie dolałem do benzyny (do baku) takiego specyfiku STP - stosowałem go od czasu do czasu w Golfie, na wtrysku.
2. Czy dobrze odczytałem kod silnika w swoim Roverku: 14K4FK74?
3. Jak można sprawdzić czy alarm jest fabryczny czy nie? Czy istnieje w ogóle jakaś możliwość sprawdzenia tego? Mi się wydaje, że chyba jest fabryczny. Alarm składa się z centralnego zamka???
Pozdrawiam i z góry dziękuję - Irek
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 19:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 25 razy Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 387 Skąd: Wrocław / Lubrza
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 21:06
Najprawdopodobniej zabrudzony silniczek krokowy, jest temat o czyszczeniu jego oraz przepustnicy, być może również czujnik temperatury szwankuje, ale wątpię żeby powodował aż takie skoki obrotów.
A co do alarmu, chcesz sprawdzić czy masz w ogóle, czy może to że był dokładany?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum