Wysłany: Sob Lis 08, 2008 15:48 [R400] Paliwo verva
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam.co sadzicie o paliwie,czy oleju napedowym verva?czy jest ono ekonomiczniejsze?jak wplywa na silnik?czy czysci uklad paliwowy,wtryski itd.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 23:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 08, 2008 15:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
baki-79, witaj, co do vervy to tak jak na shellu v-power i v-power racing.
Niewiem jak działa verva, ale shelowski v-power poprawia dynamikę (nieznacznie ale poprawia), i zapewne działa lepiej na silnik.
Nie tankuje zwyklej beznyny, ponieważ nawet na markowych stacjach zdarza się ze to szmelc.
Verva, działa zapewne podobnie do v-powera i jak już orlen to tylko verva.
Aha, jeszcze jedno. Na v-power mam mniejsze spalanie.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Lis 08, 2008 17:08
Ja w swoim duużą różnice czuję. Jak lałem sobie jakby to nazwać "syf" o "ciekawym" kolorze. To auto inaczej chodziło, a na verwie inne auto, a na dodatek skończyły się problemy z pompką paliwa, z zaworem wys. ciś. itd.
To jest zwykły ON wymieszany z odpowiednią ilością czyściciela wtrysków i innych dodatków. Paliwo droższe, ale dla dieselków Rovera optymalne-katalizator się nie zapycha bo więcej paliwa(%) się spala-mniejsze spalanie/km, lepsza dynamika. Ponadto wtryski dłużej pożyją bo nie tworzą się nagary, nie wiem jak to wpływa na przewody paliwowe, al myślę że koszt gumowego przewodu jest nie w porównaniu do kosztu wtrysków i katalizatora. Jedyny negatywny wpływ może mieć na uszczelkę pod głowicą, wnioskuje to po tym, że niektórzy uważają ze zły wpływ właśnie na uszczelkę może mieć montaż strumienicy, zamiast katalizatora, co powoduje jej wypalanie. Ale ja takie stwierdzenia wkładam pomiędzy bajki, bo jeżeli jakiś wpływ na uszczelkę czy przewody paliwa jest,(zły), to pewność że:
1. Większe prawdopodobieństwo, że samochód odpali w największe mrozy
2. Lepsze smarowanie pompy
3. Wtryski są cały czas czyste (bez szkodliwych nagarów)
4. Lepsza dynamika
5. Mniejsze spalanie
przemawiają na dużą korzyść dla tego paliwa...
ja tankuje ultimate diesel na bp i naprawdę daje się to odczuć na plus. vervy nie tankowalem jeszcze ale myślę że też może być raz skusiłem sią na bio diesel (nie pamiętam na jakiej stacji)bo byl 25 gr tańszy od zwyklego ON i szczerze mowiąc syf.odczuwalny spadek mocy. więcej tego nie zrobię lepiej zaplacić więcej i mieć spokojną glowę.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lis 08, 2008 23:03
Ja glownie tankuje na orlenie. Jest tak ze tankuje biodiesla 3razy i raz verve i tak na zmiane. Na zwyklym wozidelku nie urwiemy napewno sekundy do 100kmh, ale moze 0.2 sie uda. Np miedzy zwykla benzyna 95 a shellem 100oct na roverze czulem taka roznice ze 95 nie bylo pisku gumy przy zmianie 2/3 a na 100oc byl.
Kiedys na TVN TURBO był test co dają naprawde paliwa v-power itd.. mieli tam Golfa,subaru i cos jeszcze, efekt był taki ze normalnych autach typu golf,rover itd paliwa tego typu nic nie dają, jedynie subaru odczuło ale tez nie była to znacząca poprawa osiągów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum