Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 21:27
Wymiana całości mija się z celem wystarczy wymienić sam filtr (w komplecie z uszczelkami) ale Rover aby nabić kasę ma w swojej ofercie tylko w całości z pokrywą , a pierwsze oznaki zapchania są takie ,że ciśnienie w kadłubie silnika zaczyna wypychać miarkę oleju do góry co w następstwie pcha olej w turbinę i tym samym w wydech co prowadzi do dymienia i w rezultacie uszkodzenia silnika.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 21:31
a wiecie najlepiej sprawdzić czy odma sprawna , tak ja pisze przemo wystarczy podczas pracy silnika wyciągnąć miarke oleju jak dosłownie olej wymituje to cała odma do wymiany.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Właśnie taką kupiłem i będę zakładał w sobotę.
Jak się sprawdzi w eksploatacji to jeszcze nie wiem - jest produkcji Czeskiej, ale z oryginalnym nr BMW 11 12 77 99 224
Właśnie taką kupiłem i będę zakładał w sobotę.
Jak się sprawdzi w eksploatacji to jeszcze nie wiem - jest produkcji Czeskiej, ale z oryginalnym nr BMW 11 12 77 99 224
Panie i Panowie - a czy mozna ja poprostu przemyc extrakcyjna benzynka i bedzie hulac czy raczej nie zalecane skapstwo ?
- jest produkcji Czeskiej, ale z oryginalnym nr BMW 11 12 77 99 224
Powiem Ci tak,ja jestem właśnie w trakcie oczekiwania na przesyłkę z odmą,i gość który rozprowadza części powiedział mi że odma o tym nr.katalogowym nie jest do mojego R75 CDT i polecił mi tradycyjnym bawełnianym filterkiem,nr.katal.11 12 7 791 552
Rozmawiałem w serwisie BMW i nie są pewni - chcą aby przywieźć starą odmę. Zaryzykowałem i wziąłem ten kpl o nr jaki podałem. W BMW ten silnik ma oznaczenie M47N, a to dlatego zapewne że nieco się różni, np. kolektorem ssącym. Dziś wymieniłem kpl. z tym separatorem plastikowym - nowe rozwiązanie BMW ! - wszystko pasuje, więc jest pewne. A cena faktycznie o 100 zł niższa w BMW.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Lis 15, 2008 21:05
edward25 napisał/a:
Dziś wymieniłem kpl. z tym separatorem plastikowym - nowe rozwiązanie BMW ! - wszystko pasuje, więc jest pewne.
Gud dżob Więc pewnie i ja sie skusze... tylko czy warto
PHJOWI, przemo285, jak uważacie powienienem to wymienić przy 221000km na karku Dodam że wszystko śmiga, bagneta nie wywala i nie dmucha przez niego.
Tak w ogólę to ja nie wiem... kupiłem mojego R z 168kkm na liczniku i albo jest to udany egzemplarz albo poprzedni właściciel o niego dbał Jak narazie oprócz pompki sprzegła jedynie sprężarka klimy powoli siada. Ale nie żadne przepłyki, wentylatory, koła dwumasowe, webasto... Przepraszam za OT ale taka refleksja mnie naszła
Zbych z BMW-TDS.pl napisał/a:
(i pamiętajcie, że wymiana filtra odmy jest obowiązkowa co 50tys. km, a całej odmy co 100tys.km)
Więc nie było pytania. Kupię tą nową co kupił kolega edward25
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum