Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
cos jest nie tak czy tam ma byc? Ostatnio jezdze z kumplem i jego audi80 rocznik chyba 95 lub okolo, nie pytalem, przebieg prawie taki sam jak moj, ale chodzi jakos inaczej, tak ciszej. Mowil ze jezdzil kiedys golfem i tez tak klekoczal jak moj. ustawienie kąta wtrysku cos pomoze? czy moze cos innego?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 19, 2008 19:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Rano jak odpalam samochod pod blokiem to pewnie nie jednego obudzilem;] no ale, jak tak ma byc to dobrze. A mam jeszcze jedno pytanie..
akumulator ladowalem jakis miesiac temu, na poczatku odpalal bardzo dobrze, po ladowaniu.. a teraz juz trzeba krecic troche rozrusznikiem zanim odpali zimny. akumulator ma juz 3 lata i nei wiem czy akumulator juz nie dziala jak powinien czy moze swiece, bo swiec odkad kupilem to nie wymienialem, jutro kupie i wymienie.. moze cos pomoze, a te swiece to mozna samemu wymienic czy trzeba komus to oddac ?
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Pią Gru 19, 2008 19:41
NEOSSS napisał/a:
Kazdy diesel zimny chodzi jak traktor... Szczegolnie silnik Roverkowy
W moim klekocie jakoś nie słyszę różnicy między zimnym a ciepłym...
NEOSSS napisał/a:
przy klekowatniu leci dymek...
Fakt-przez jakiś czas delikatnie kopci, wręcz minimalnie. Chwile się nagrzeje i już nie kopci.
[ Dodano: Pią Gru 19, 2008 19:44 ]
funfel napisał/a:
a te swiece to mozna samemu wymienic czy trzeba komus to oddac ?
Sam wymieniłem trzy bo do czwartej trzeba podobno pompę zrzucać. Na trzech też łądnie pali a były silniki tylko z trzema świecami żarowymi...
funfel napisał/a:
akumulator ladowalem jakis miesiac temu, na poczatku odpalal bardzo dobrze, po ladowaniu.. a teraz juz trzeba krecic troche rozrusznikiem zanim odpali zimny. akumulator ma juz 3 lata i nei wiem czy akumulator juz nie dziala jak powinien czy moze swiec
Obstawiał bym świece. No i chłodniej się zrobiło,zwłaszcza,że nie garażujesz skoro napisałeś
no niestety nie garazuje, a czasami stoi nieruszany przez pare dni. Wiem ze z tą jedną jest problem, ale jak da sie samemu wymienic to jutro bede probowal.
Mozecie mi podpowiedziec jak mam sie zabrac za wymiane tych świec? Bylem w citroenie zapytac, to koles mi powiedzial 80zł za wymiane:| to ja prawie tyle za swiece dalem.
Tak więc, jak ktos ma czas i sie orientuje to proszę o jakieś male faq
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 10:33
ja mam benzyne i tez klekocze na swoj sposob i to glosno jak sie grzeje:D wiec to norma
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 10:42
filo napisał/a:
NEOSSS napisał/a:
Kazdy diesel zimny chodzi jak traktor... Szczegolnie silnik Roverkowy
W moim klekocie jakoś nie słyszę różnicy między zimnym a ciepłym...
Widocznie nie znasz swojego samochodu. Przy uruchomieniu zimnego silnika zmienia się kąt wtrysku na pompie (takie "dieselowskie ssanie"), które ułatwia rozruch zimnego silnika. Silnik bardziej klekocze i ma taki twardszy dźwięk... jednak nie jest to aż tak drastyczna różnica, że budzisz sąsiadów.
Mozecie mi podpowiedziec jak mam sie zabrac za wymiane tych świec?
Odkręcasz najpierw wszystkie połaczenia elektryczne świec (kluczyk 6-7) a póxniej odkręcasz kolejno swiece. Najlepiej mieć klucz nasadowy (są takie przedłuzane końcówki koniecznie 6 a nie 12 kątna) dobrze popsikac najpierw jakimś "ułatwiaczem odkręcania" i modlić się, żeby nic się nie urwało jak nie idzie, to czasem warto znowu trochę wkręcić i spowrotem wykrecać (tak na rozruszanie połączenia). Jak już wykręcisz, to póxniej wkręcasz nowe (podobno jest jakiś smar, który zapobiega póxniejszym problemom z odkręcaniem) zakładasz kabelki elektryczne i wymienione
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Sob Gru 20, 2008 12:32
funfel napisał/a:
myslalem ze są 4..
Bo są (lub 3).
[ Dodano: Sob Gru 20, 2008 12:37 ]
Nie jestem pewien ale to chyba taka sama głowica.
Albo przynajmniej podobna. Na żółto masz zaznaczone miejsce wkręcenia świec. A na aucie jak to wygląda to zobacz pod maskę.
Powodzenia przy wymianie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum