Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Panie i Panowie jak jest u Was z temp. silnika - ja zauważylem że silnik osiąga temp. na środku skali tylko na postoju jak stoi dłużej włączony - w trasie temp. spada mi poniżej ćwiartki a nawet tylko ledwo powyżej niebieskiej kropki na wskaźniku - czy to jest ok czy coś z termostatem bo naczytałem sie na forum i mam rozterke czy wymieniać.. jesli włącze klime na grzanie to adekwatnie do wskazówki na zegarze - grzeje albo wieje - jak to wygląda u Was ?
dzięki i pozdrawiam
_________________ Jak chcesz rozśmieszyć Boga, to mu przedstaw swoje plany na przyszość..
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 11, 2010 00:03, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 25, 2008 21:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Gru 25, 2008 21:49
To coś masz nie tak, radzę sprawdzić poziom płynu. Termostat może być uszkodzony, choć dziwi mnie to, że na postoju się nagrzewa. Sprawdź poziom płynu i odpowietrz układ.
No właśnie coś dziwnego mnie - chyba - nęka - płyn ok - odpowietrzenie ok - a jednak .. po 10min jazdy zaparkowałem przed garażem i temp. niska (bardzo) wszedlem do domu silnik pozostawiłem włączony (2min) i wskazówka na połowie po czym ruszylem w trase i temp. spadła ledwo ponad niebieską krope webasto niby działa sprawnie - znaczy buczy normalnie i grzeje jak sprawdzałem jak u Was stoi wskazówka od temp.
_________________ Jak chcesz rozśmieszyć Boga, to mu przedstaw swoje plany na przyszość..
se7en86 pisałeś że porobisz foty i udostępnisz wskazówki z wymiany termostatu - masz je może bo chyba w termostacie feler jeśli dobrze wnioskuje ? jaka rada panowie - wymieniać ? dam rade sam ? mam prawą i lewą ręke - nie dwie lewe choć silnikiem interesuje sie odkąd kupiłem moją perełke
_________________ Jak chcesz rozśmieszyć Boga, to mu przedstaw swoje plany na przyszość..
oka - pewnie spróbuje choć czekam na wskazówki - właściwie licze na 'krok po kroku' pomóżcie w chwilce wolnego - może ja udokumentuje i podziele sie fotkami dla potomnych ..coś tam jeszcze przy okazji można przeczyścić z tego co czytałem - prosze o porady
pozdrawiam
_________________ Jak chcesz rozśmieszyć Boga, to mu przedstaw swoje plany na przyszość..
Witam. Jest to napewno termostat. Miałem to samo, na postoju się nagrzewał i w korkach a w trasie marzł Po wymianie wróciło wszystko do normy. Wymieniałem u mechanika. Koszt 150 zł robocizna. Szczerze nie polecam się zabierać samemu za to, chociaż jest to możliwe, no ale trzeba poduszkę odkręcać, silnik na podnośnik. No i trochę grzebania jest. A za te 150 zł które zapłaciłem to szkoda nerwów, chociaż lubię grzebać w samochodzie. Pozdrawiam
Dziękuje za rady - zakupie termostat na allegro i wymienie pewnie u mechanika - jeśli mi się uda żeby zrobil mi od ręki to porobie foty se7en86 koniecznie komplet z rurkami?
POZDRAWIAM
_________________ Jak chcesz rozśmieszyć Boga, to mu przedstaw swoje plany na przyszość..
ENU, to w dieslu też są rurki? Myślałem że tylko my w benzynie mamy takie pokierane termostaty. se7en86 chyba mówi o wymianie w dieslu bo w V6 trzeba zdjąć wszystkie kolektory ssące a nie silnik podnosić.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
w dieslu nie mamy żadnych rurek takich jak w benzynie. Szukałem wyżej i nic nie mogłem znaleźć że coś takiego pisałem. ( Kiedyś myślałem, że są i podlegają wymianie ale po rozmowie z TomaTeam i kupnie u niego termostatu, wiem ze nie ma Odnośnie wymiany no to trochę kombinowania jest, żeby tam się dobrze dostać. Łatwo nie jest ale do zrobienia.
W dieslu dobrze jest mieć podnośnik pod silnik, ponieważ najlepiej zdjąć ( jak patrzymy ) z lewej strony poduszkę i wtedy mamy lepszy jeszcze dostęp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum