W przypadku R200 podpięcie kompa raczej wiele nie da.
memphisto, weź schematy i popatrz.
Masz tyle objawów, że odpowiedź może być bardzo prosta, bo tyle różnych układów krzyżuje się zazwyczaj tylko w jednym lub dwóch miejscach.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 04, 2009 19:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dodam, jeszcze ze NIGDY mnie nie kopał prąd w aucie jak dotykałem blachy tak jak mnie dziś pokopał to masakra ! co chwile kopał jak go dotykałem ! zaczeło kopać nim się popsuło!
może to jakaś wskazówka
Czyli gromadzi się ładunek elektryczny na pojeździe (opony gumowe izolują od ziemi).
Ewidentny dowód na to, że nie ma dobrego obwodu w układzie elektrycznym pojazdu i część energii, wytworzonej przez alternator gromadzi się w postaci ładunków, zamiast płynąć przez masę, zamykając obwód.
Jest to ładunek dodatni, skoro dotykając samochód, on "kopie", czyli poprzez człowieka, ładunki spływają do ziemi.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 20 Kwi 2005 Posty: 143 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Nie Sty 04, 2009 21:19
witam szkoda że nie mam czasu bo bym przejechał sie do Bytomia bo nie pamiętam jak tam i gdzie tam była skrzynka z przekaźnikami jak ją zlokalizujesz to po prostu znajdź czarny kabel co idzie z tej skrzyneczki i go mocno przykręć w 25 znajduje sie od strony kierowcy w komorze silnika jest przykręcony do nadkola są tam bodajże trzy kabelki wszystkie czarne no chyba że jakiś wynalazca pozmieniał kolory
Earth points - to punkty masy, od nich bym zaczął.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
co do abs, to tak jak Maciek napisal, jesli on nie dostanie napiecia o odpowiedniej wartosci, to zgosi blad,
gdy mialem slaby aku, to przy kreceniu rozrusznikiem potrafila mi mrugnac kontrolka abs, pewnie wlasnie w wyniku za nisko spadajacego napiecia na aku
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
przeczyściłem klemy dałem smar poowijałem wszystkie masy któe znalazłem przeczściłem je papierem ściernym te złączki wszystko porobiłem co trzeba i znalazłem problem !
W aucie wszystko działa, póki nie załączę świateł mijania ! jak mam na przed ostatniej pozycji kluczyk gasną kontrolki działa wszystko dam sobie pozycyjne działa wszystko a jak dam mijania klops wszystko siada a lewa lampa przestaje świecić
Jak samochód jest zapalony wygląda to identycznie, do momentu świateł mijania wszystko gra później żarówka lewa nie świeci i koniec zabawy, wyłączę światła i zaczyna działać
Jak nie mam nic załączonego samochód jest wyłączony, kluczyków nie ma w stacyjce zapalam pozycyjne - ok zapalam normalne na sekunde zapalają się oba światła po czym momentalnie lewe gaśnie i w aucie gubi się podświetlenie
problem to światła, gdzie może leżeć rozwiązanie?
[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 19:01 ]
wlasnie wróciłem z servisu (byłe ASO w radzionkowie) i skasowali 240 jutro bedę jechał po fakturkę i mi powiedzą dokłądnie co było
Pomógł: 14 razy Dołączył: 20 Kwi 2005 Posty: 143 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Pon Sty 05, 2009 20:41
ale wszystko działa z opisu Twojego ostatniego aż przeleciałem sie do garażu z miernikiem i wygląda na to że nie znalazłeś tego przyłącza do karoserii samochodu jeszcze jeden test by wyjaśnił sprawę, wyjęcie żarówki z tej lampy .Jestem ciekaw czy moje typowania sie sprawdzą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum