Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
wiecie gdzie znajduja sie te czujniki
skoro nie widac ich na zewnątrz, tak jak bylo np. w małym R200 kanciaku, to sa pewnie gdzies w drzwich przy zamku
nie dziala mi ten od drzwi kierowcy, i pewnie dlatego nie zapala sie oswietlenie wnetrza pojazdu
mam nadzieje ze latwo sie do nich dostac, mam nadziej ze ktos z Was juz to robil i nie bede musial szukac sam
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 21:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 01, 2009 23:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pią Sty 02, 2009 01:18
Ja mam włączniki na zewnątrz, normalnie przykręcane so słupków, widocznie późniejsze modele miały w zamkach. Też mi nie działa ten od kierowcy.
Jednak dla takiej drobnostki nie ryzykowałbym zdejmowania boczków drzwi , przy takim mrozie plastik pęka dosłownie w rękach no chyba że jakimś ogrzewanym garażu, poza tym pewnie nie uda się już takich ich spasować jak fabryczne, nie wiem nigdy nie rozbierałem swoich.
Boczki akurat w tym modelu się w miare łatwo zdejmuje, ale jest pewn rzecz o której warto pamiętać. Mianowicie chodzi mi o bolec (grzybek) zamykania zamków od wewnątrz. Żeby zdjąć boczek ten grzybek trzeba wykręcić. Przy wykręcaniu warto pamiętać o ile obrotów był wkręcony aby przy montażu wkręcić o tyle samo. Chodzi tu o to, zeby nie wystawał bardziej lub mniej od pozostałych. Niby pierdoła ale potrafi być denerwujaca.
Co do czujnika otwarcia drzwi (krańcówka) to ja też mam w słupku i nie wydaje mi się, żeby mógł znajdować się gdzie indziej.
czujnik widze bardzo podobny do tych co mam w 214 si 95 kanciaku
pewnie od 96 juz je gdzies schowali no i tym samym ulepszyli
edit
ostatnio mialem przypadek ze przestalo mi gasnac oswietlenie wewnątrz pojazdu
podejzewam ze przyblokowal sie czujnik w drzwiach kierowcy ten ktory nie dzialal, pewnie zablokowal sie w drugiej pozycji
przy zamknieciu samochodu z pilota, na szczescie oswietlenie gaslo ,
aa i alarm przy zamykaniu samochodu zglaszal problem , czyli na 90 % ktorys czujnik z drzwi,
na razie samo przeszlo,
ale bede musial po schematach sprawdzic, na ktory piny kompa sterujacego CZ przychodza impulsy od poszczegolnych drzwi, wtedy bede mial stuprocentowe potwierdzenie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum