Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam.
Mam dziwny problem. Otóż czasami zdarza się że sam wypływa mi płyn ze spryskiwacza. Co dziwne dzieje się to tylko z jednej strony. Tej która jest dalej od pompki. Na chłopski rozum jakby pompka podawała przypadkiem płyn to leciałoby też z lewego a tu taki psikus.
Dzieje się to gdy wkręcę wyżej silnik. Jak np. jeżdżę do 2,5k obr. to nic nie wypływa. Jednak jak dynamiczniej ruszę bądź też przeciągnę do powiedzmy 3,5k obr. to spływa płyn po masce.
Nie byłoby problemu ale denerwuje mnie to bo samochód tylko umyty przycisnę troszkę a tu zacieki na masce.
Też tak macie u siebie? Jeśli nie to co to może być. Gdzie szukać problemu? Spryskiwacze niedawno przeczyszczałem profilaktycznie jak wymieniałem maskę.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 22:58, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 23:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 23:37
Też mi wycieka płyn tylko że po wcześniejszym skożystaniu ze spryskiwaczy. Puszczę wajchę a tam cieknie po masce. Nie wiem co to może być bo to jest co najmniej dziwne. U mnie cieknie z obu stron.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 23:43
przed samym spryskiwaczem zaloz zaworek zwrotny i bedzie ok poprostu przy duzych predkosciach plyn ktory jest w wezyku ( z przyczyn grawitacji i tp.) nie nadoza za twoim samochodem (joke) i wyplywa...
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
Może źle to ująłem. Bardziej chodziłoby mi o taką membranę która dopiero pod większym ciśnieniem przepuszczała by płyn a takie lekkie wypływy nie dałyby rady przejść przez tą membranę.
Bo wiadomo że zaworek zwrotny nic nie da bo niby jak ma pomóc.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
aiwer, wszystko jest zależne na jakiej zasadzie działa taki zaworek.
Ja tą sprawę załatwię pewnie dopiero za 2tyg. bo teraz jestem strasznie zajęty i czasu brak na wszystko.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 09:58
cos takiego i jesli montujesz goi przy sporyskiwaczu to prosty wniosek nawet jesli cos wycieknie to bedzie to pare kropel bo zaworek potrzebuje jakieogs cisnienia zeby cos poszlo dalej ( np wlasnie jak popmpa zaczyna pompowac
[ Dodano: Sob Lut 07, 2009 09:59 ]
aha ja kupowalem na allegro cos kolo 3, 4 zl dalem
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 17:31
no juz nie przesadzajmy z kopla plynu to tak jakbym sobie mowil umylem samochod i nie pojade po brudnym asfalcie bo bedzie to widac na kolach... a co do zaworku to bedzie dzialalo plyn z wezyka nie bedzie schoil mam zalozony ten patent z przodu i z tylu i jest ok...
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
zapal, to że np. Tobie nie przeszkadza jeżdżenie brudnym samochodem to nie oznacza że ja muszę takim jeździć. Zresztą nie masz pojęcia ile mi tego płynu wypływa więc nie wiem dlaczego coś takiego piszesz. Bo jeśli kroplą nazywasz ok 100ml to sorry.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Miałem identyczny problem i tez mi pisano ze taka błachostka ale to denerwóje jak mamy czyste auto i sie leje po masce.
Ja naprawiłem to tak,wymieniłem wszystkie węzyki ktore ida po masce i trójniki oraz załozyłem za głownym wezykiem ktory odzie do zbiorniczka a przed pierwszym trójnikiem załozyłem zaworek zwrotny,nie ma potrzeby zakładania go przy samym zbiorniczku mi wystarczyło załozenie go u gory juz na masce
nie ma potrzeby zakładania go przy samym zbiorniczku
nie zgodze sie z kolega! Ze szkoly sredniej pamietamy prawo naczyń połączonych Archimedesa! nie ma opcji, ze bez zaworka tuz przed zbiorniczkiem, spryskiwacz bedzie sikal od razu po włączeniu silniczka! bez zaworka plyn w przewodach i w zbiorniczku wyrowna sie do tego zamego poziomu! dlatego nalezy dac zaworek zwrotny przy zbiorniczku by nie splynal plyn z przewodow! a przed trojnikiem mozna dac by nie cieklo na maske!
a kolege greg-si doskonale rozumiem, dal kupe kasy na nowa, pieknie polakierowana maske wiec musi lśnić!
Jednak bede tutaj drogi kolego faecd upierał sie przy swoim zdaniu,fizyka fizyka ale ja mam
robione jak opisałem i jest GIT,płyn nie ucieka nie wylewa sie pryska odrazu poprostu cuddd
rybakowy, bo Ty masz jakiegos ruskiego tego lovelka;) hehe zartuje...czysto teoretycznie tak wlasnie trzeba by bylo zrobic...a jezeli praktycznie u Ciebie dizala to super, aczkolwiek to nie znaczy ze u kogos innego tez bedzie dzialalo...:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jezeli praktycznie u Ciebie dizala to super, aczkolwiek to nie znaczy ze u kogos innego tez bedzie dzialalo...:)
Oczywiście zgadzam sie z kolegą a tak poza tematem moze dobrze by było jak by był z Rosji był by bardziej odporny na korozje,rodzice kiedys mieli Lade Samare i mowie wam,nie do zardzewienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum